Pidätkö yhden yön juttuja hyväksyttävinä?
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn, itsekin harrastin nuorena aikuisena. En tuomitse. Kuka heittää ensimmäisen kiven?
Minä heitän graniitti lohkareen.
Koska sua ärsyttää kun et itse uskaltanut?
Vierailija kirjoitti:
Kukasta kukkaan kirjoitti:
Mitä moraalitonta siinä on, jos kaksi sinkkua siihen yhteistuumin ryhtyy?
Yleensä vähintään toinen osapuoli on varattu, joten pidän tilannetta moraalittomana.
Ensin erotaan - sitten etsitään seuraava. Pettäminen on iljettävää.
Tee eri ketju tuosta aiheesta (pettäminen), tässä puhuttiin vain ja ainoastaan siitä, ovatko yhden yön jutut hyväksyttäviä.
En minäkään hyväksy pettämistä, mutta kahden sinkun välisessä seksissä ei ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle hyväksyn, naiselle en.
Eli miehet voi ainoastaan keskenään harrastella yhdenyön juttuja ?
Jos joku tietää, niin voisitteko kertoa, että onko irtoseksillä jokin yhteys seksitautien yleisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä?
Hyväksyn. Parisuhteessa olevillekin yhden yön juttu voi tehdä hyvää jos suhteessa ei ole kaikki hyvin. Eikä se ole samalla tavalla edes pettämistä kuin se jos on salarakas/toinen nainen jolle sitten aina viestittelee ja jonka kanssa on tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä?
Tää on niitä, jotka pitää naista trofeena, pitäisi olla koskematon ja puhtoinen ja sitten taas antautua vain heille. Kuvottava ilmiö, ihan näin neitsyenä pitää sanoa että en koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen esineellistäjään.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy. On jumalalle kauhistus kun ihmiset parittelevat kuin eläimet, ilman avioliiton siunausta. Seksi on ihana asia, kun se tapahtuu aviovuoteessa. Pitäkää huolta siveydestänne ja siitä, että olette kelvollisia Jumalalle.
Mä pidän huolta siveydestäni ihan sen takia että olen niin estynyt ja rikkinäinen persoona, en yhdenkään satuhahmon vuoksi. Ja kuin perverssiä on jonkun mielikuvituskultin kytätä toisten intiimielämää. Sinäkin olet perverssi.
Laki ei nitä kiellä.
Mutta nainen joka harrastaa yhden yön suhteita ei ole parisuhdemateriaalia, todistavathan yhden yön jutut että tämä innostuu uusista kumppaneista ja sen tuomasta jännityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä ihmettä?
Tää on niitä, jotka pitää naista trofeena, pitäisi olla koskematon ja puhtoinen ja sitten taas antautua vain heille. Kuvottava ilmiö, ihan näin neitsyenä pitää sanoa että en koskisi pitkällä tikullakaan tuollaiseen esineellistäjään.
Samaa ajattelin. Monesti tuollaiset miehet on myös niitä, jotka ovat käyttäneet hyväksi ihmiskaupan uhreja thaimaan matkoillaan tai kotimaassakin. Mutta omasta mielestään nämä miehet ovat puhtoisia ja se on naisessa se syntisyys.
Olisi mielenkiintoista tietää minkä ikäistä väkeä näihin vastailee. Tuntuu että nykyään ollaan ahdasmielisempiä kuin esim 70-luvulla, siis nuoriso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyn, itsekin harrastin nuorena aikuisena. En tuomitse. Kuka heittää ensimmäisen kiven?
Minä heitän graniitti lohkareen.
Koska sua ärsyttää kun et itse uskaltanut?
Sehän nyt on tosiasia, että naiselle se on vaarallisempaa. Yhden illan tuntemuksen perusteella lähdet toisen matkaan.
121212 kirjoitti:
Laki ei nitä kiellä.
Mutta nainen joka harrastaa yhden yön suhteita ei ole parisuhdemateriaalia, todistavathan yhden yön jutut että tämä innostuu uusista kumppaneista ja sen tuomasta jännityksestä.
Miksi sanoit nainen? Miksi se ei miehillä haittaa? Misogyynistä kulttuuria tuollainen naisen seksuaalisuuden kyttääminen ja kahlehtiminen. Siinä parisuhteessa se nainen taitaa olla sinulle omaisuutta ja ei enää saakaan olla innostumasta kumppanistaan? Toivottavasti löydät jonkun immen parisuhteeseen joka ei anna sinullekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tietää, niin voisitteko kertoa, että onko irtoseksillä jokin yhteys seksitautien yleisyyteen?
Totta kai on. Kaikki infektiotaudit vaativat tietyn kontaktitiheyden ja riittävän suuren populaation. Ilman irtoseksiä ei olisi HIV:ta ja muutamaa muuta uutta vasta hiljattain havaittua sp-tautia.
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä ! Vastaaja on mies ?
121212 kirjoitti:
Laki ei nitä kiellä.
Älä ole noin epävarma. Kyllä se nainen on uskollinen sulle jos alatte seukata. Yhdenillanjutut saattaa tulla tarpeeseen sinkkuna niin naisille kuin miehillekin. Miten sukupuoli edes liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy. On jumalalle kauhistus kun ihmiset parittelevat kuin eläimet, ilman avioliiton siunausta. Seksi on ihana asia, kun se tapahtuu aviovuoteessa. Pitäkää huolta siveydestänne ja siitä, että olette kelvollisia Jumalalle.
Jumalalle kauhistus?? Hän itse on ne vietit meihin asentanut. Ellei ihmisiä vietit veisi niin kukaan ei varmastikaan lisääntyisi. Onhan se ihan hullun hommaa, jos ei se tuntuisi missään. Sama jos työntäisi sormea toisen nenään tai vaikka vessapaperirullan sisään. Outoa.
Jumala teki ihmiset himokkaaksi ja lihaltaan heikoksi. Kielsi tekemästä huorin. Heikot lankeavat, eikä heillä ole pääsyä taivasten valtakuntaan.
Nuoruuden kiihkeinä vuosina jyvät erottuvat akanoista. Amen!
Kukasta kukkaan kirjoitti:
Mitä moraalitonta siinä on, jos kaksi sinkkua siihen yhteistuumin ryhtyy?
Miten joku voi vielä 2020-luvulla olla noin tietämätön Raamatusta? Et pitää oikein kysellä, mitä moraalitonta :D ? Luulisi tietävänsä, vaikka itse olisikin eri mieltä. Yleissivistystä vähän nyt!
BMW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä ! Vastaaja on mies ?
Big Mature Woman?
Jumalalle kauhistus?? Hän itse on ne vietit meihin asentanut. Ellei ihmisiä vietit veisi niin kukaan ei varmastikaan lisääntyisi. Onhan se ihan hullun hommaa, jos ei se tuntuisi missään. Sama jos työntäisi sormea toisen nenään tai vaikka vessapaperirullan sisään. Outoa.