Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beverly Hillsin täydelliset naiset

Vierailija
12.10.2014 |

Kuka tykkää vielä Lisasta? Mä olen tykännt hänestä tähän kauteen saakka, mutta en enää. Selvästikin lietsoo riitoja. Käski selvittää Jolandan tyttären juhlissa asiaa, josta olisi taatusti tullut riita. Sanoi siitä pääkallokorusta, että eihän se kuulu siihen kaulakoruun ja sitten kielsi sanoneensa niin. Mä uskon, että käski Brandia laittamaan ne lehdetkin laukkuun, koska selvästi valehtelee.

Kyle taas on nostanut pisteitä mun silmissä, kun käyttäytyy hyvin, vaikka muut eivät.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:09"]

Brandi on koko sarjan suola. Jos hän jää pois loppuu koko jutusya mielenkiinto.

[/quote]

Eihän se ole ensinnäkään rouva eli naimisissa, ei rikas, eikä asu Beverly Hillsissä joten mitä helvettiä se tuossa sarjassa edes tekee??!

Vierailija
62/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brandi on vasta 40 tai 41 ja nuo naamansa leikkelyt, fillerit ja botoksit saa hänet näyttämään yli viiskymppiseltä. Ne sen naamaan tehdyt toimenpiteet korostui etenkin näissä jälleenäkemisjaksoissa.

Vierailija
64/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua alko jostain syystä jännittämään, puolelta jatkuva jälkipuinti.. :D

Vierailija
65/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyle on yrittänyt saada sitä Faye-kaveriaan tähän sarjaan, mutta onneksi Bravo ei ole huolinut häntä. Karmea korppikotka!

Vierailija
66/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:44"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:00"]

Korostui etenkin siinä kohtauksessa, kun Kyle koitti saada Lisaa tilille Mauriciota koskevista heitoista, Lisa hoki vain "unohda koko juttu", "annetaan olla", "ei kai taas tätä".

[/quote]

Lisa tajusi ettei Mauriziosta kannata puhua eikä hänen itsensä ottaa enää kantaa siihen tuossa sarjassa, koska hän yritti heittää asian leikiksi ja se kostautui. Minusta se Maurizio on syyllinen ja näyttää syylliseltä, ei ne Kyle ja Maurizio olisi muuten noin herkkiksiä ja hermot piukalla ellei siinä olisi jotain perää.

Jos se olisi pelkkä huhu niin ne heittäisivät itsekin läppää koko asiasta ja viittaisivat siihen ettei mies juokse minkään nuoremman transun hameenhelmojen perässä kuten väitetty.

[/quote]Saman huomasin!Aika syyllisenoloiselta vaikuttaa. Lisa oli oikeassa, kun sanoi ettei voi tietää satavarmasti.

Vierailija
67/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitipä arvata että tämä noita-Carlton ja se ykköskauden seko-meedio punatukkainen sähkötupakka-Allison sieltä Camillen illalliselta, ovat kavereita!

Vierailija
68/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.10.2014 klo 21:19"]

Pitipä arvata että tämä noita-Carlton ja se ykköskauden seko-meedio punatukkainen sähkötupakka-Allison sieltä Camillen illalliselta, ovat kavereita!

[/quote]

Just, eli siksi ihan loogista että Carltonikin inhoaa heti alusta asti Kylea koska Alison ja Kyle ottivat silloin eniten yhteen! :DDD

Vierailija
69/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:40"]

Sama koskee Ava-kanavalla menevää Ladies of Londonia, siinä tuon kulttuurieron huomaa että jenkit ottaa kaiken kirjaimellisesti eivätkä tajua brittien sarkastisia heittoja.

[/quote]

Samaa mieltä. Brittiläiseen huumoriin kuuluu sarkastinen piikittely, ja siihen vastataan sarkastisella piikittelyllä. Jenkkiläisillä ei oo mitään tilannetajua, sen Ladies -sarja on osoittanu. 

Vierailija
70/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä, kun se Joyce on niin upea. :D

Vierailija
71/71 |
16.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa on selvä narsisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi