Beverly Hillsin täydelliset naiset
Kuka tykkää vielä Lisasta? Mä olen tykännt hänestä tähän kauteen saakka, mutta en enää. Selvästikin lietsoo riitoja. Käski selvittää Jolandan tyttären juhlissa asiaa, josta olisi taatusti tullut riita. Sanoi siitä pääkallokorusta, että eihän se kuulu siihen kaulakoruun ja sitten kielsi sanoneensa niin. Mä uskon, että käski Brandia laittamaan ne lehdetkin laukkuun, koska selvästi valehtelee.
Kyle taas on nostanut pisteitä mun silmissä, kun käyttäytyy hyvin, vaikka muut eivät.
Kommentit (71)
Mä kans olen tykännyt mutten enää. Olisiko narsisti. Siitä mustasta wicca naisesta en myöskään tykkää, k
Mä taas oon alkanut tykkäämään Brandista enemmän. Johtuisikohan siitä, että Brandi on aika reppana ja tunnen jotain sympatiaa häntä kohtaan? Vaikka kovin ilkeilijä onkin välillä.
Jep, Lisa on ollut tähän asti ehdoton suosikki, mutta nyt en ymmärrä, mitä oikein yrittää. Kyle sen sijaan on tosiaan nostanut pisteitään, vaikka tähän mennessä en ole erityisesti tykännyt. Se wicca nainen on mun mielestä pelottava :D
En ole ennen tätä kautta katsonut sarjaa kovinkaan säännöllisesti, mutta sen vähän perusteella, mitä olin nähnyt, minäkin "lumouduin" Lisasta ja siitä, kuinka hän vaikutti älykkäältä ja lämpimältä.
Mutta nyt hänestä on kuoriutunut jotain muuta...
Korostui etenkin siinä kohtauksessa, kun Kyle koitti saada Lisaa tilille Mauriciota koskevista heitoista, Lisa hoki vain "unohda koko juttu", "annetaan olla", "ei kai taas tätä".
Just kuin tuntemani narsistit. Kun narskulla ei ole ongelmaa, ei sitä ole kellään muullakaan ta sitten leimataan hulluksi kiusaajaksi, joka tahallaan vainoaa narsistia.
Kaikki muut on JOUKKOkateellisia Lisalle, koska Lisa on ainoa noista joka sai oman sarjan Bravolta. Nuo oli vahingoniloisia Lisalle kun LUULIVAT että Vanderpump Rules floppasi ekan kauden jälkeen mutta juuri tuohon aikaan kun ne 4 muuta kääntyivät häntä vastaan niin tuli tieto että Vanderpump Rules jatkuu toisen kauden jaksoin niin siitähän nuo kateelliset alkoivat äksyilemään ja keksimään tappelun aihetta, ja Brandi on niin vihainen siitä kun Vanderpump-sarjan Sheana tulee saamaan paljon enemmän tv-aikaa Bravo-kanavalla kuin hän. Miksi Brandi vielä juuri Sheanalle äksyilee kun miehensä kävi panemassa puolta Los Angelesia siihen samaan aikaan???!
Lisa on ainoa joka on töissä, joten noilla muilla huuhkajilla on aikaa keksiä ja viritellä kaikkea tyhmää juttua omissa pienissä aivoissaan.
Etenkin Yolanda on tekopyhä, on aina ollut ökyrikkaissa naimisissa sen jälkeen kun on tehnyt muutaman mallikuvan, ilman että on edes päässyt millekään muotitalolle tai lehden kanteen malliksi. Siitähän oli juttua ulkomaisilla tv-forumeilla että olisi ollut paremman luokan seuralaispalvelussa ja sitä kautta päässyt noihin ökypiireihin aikoinaan. En ihmettelisi yhtään.
Ällöttää miten tuo Yolanda paapoo tuota vaaleampaa tytärtä koko ajan, aikamoinen narsisti kun näkee siinä vain itsensä koko ajan. Entä ne kaksi muuta lasta? Miksi ne eivät selvästikään saa tuollaista hehkutusta ja huomiota? Vain jotain välinpitämätöntä kommenttia ohi mennessään.
Totta, Lisa on oikeasti vakuuttava, liiankin vakuuttava ja johon tuo jo Kimille heitteli ilkeyksiä ja oli olevinaan niin ystävällistä ja huolestunutta että. Samoin Ken, kehtaakin alkaa puhumaan, että Kimillä olisi jotain alkoholiongelmia. Aivan kuin yrittäisi kameralle/yleisölle saada negatiivisen huomion heistä johonkin muuhun. Todella ala-arvoinen veto.
Brandin tilittäessä Lisalle kahden kesken jotain ja itkiessä, niin Lisa vain sanoi, että hyvinhän sulla menee ja ettei hän halua nähdä kyyneleitä. Muiden edessä esittää tosi empaattista ja kyselee Brandin vointia.
Joo se wicca on jokseenkin pelottava. Näkee unta, että Kyle puhuu hänestä pahaa ja syyttää Kyleä sen takia. Aivan järjetöntä.
Se missi on nostanut parin jakson aikana mun silmissä pisteitä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 16:48"]
Kyle sen sijaan on tosiaan nostanut pisteitään
[/quote]
Minä näen hänessä edelleen vain kieltään säännöllisesti lipovan liskon, ja Michaen Douglasin peruukissa ja naisten vaatteissa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:06"]
Totta, Lisa on oikeasti vakuuttava, liiankin vakuuttava ja johon tuo jo Kimille heitteli ilkeyksiä ja oli olevinaan niin ystävällistä ja huolestunutta että. Samoin Ken, kehtaakin alkaa puhumaan, että Kimillä olisi jotain alkoholiongelmia.
[/quote]
Et sitten ole katsonut aiempia kausia, kun noita-Kyle paljasti Kimin todellisen tilan, huutamalla tälle sarjassa eli koko maailman edessä että Kim on pelkkä alkoholisti, ja kehtasivat vielä miehensä kanssa viedä Kimin talon! Talon jonka Kimin ja Kylen äiti jätti Kimille koska Kim hoiti häntä lopun aikaa kun äitinsä sairastui!
Gigi on vanhin tytär ja julkisuudessa, todennäköisesti haluaa olla enemmän ohjelmassa ja ehkä ne muut lapset eivät niinkään tykkää kamerasta.
No jos muut naiset ovat kateellisia, niin miten selität sen 8/10, että Lisa selvästi lietsoo riitoja? Sanoo jollekin, että sun on pakko ottaa kesken juhlien puheeksi joku riidan aihe, mikä pitäisi selvittää kahden kesken, ei juhlissa. Tai sanoo ensin jotain negatiivista kameran edessa ja sitten kun joku kertoo sen eteenpäin, niin väittää silmät suurina, että enhän sanonut. Tai Brandille, että kysy Scheanalta tämän avioliitosta. Ei kuulosta kovinkaan kivalta ihmiseltä enkä usko, että kukaan kadehtii häntä. Muillakin kun on rahaa ja Lisa on jo wanha.
Brandi on pelkkä tyylitön ja mauton paskanpuhuja ja niin tyhmä että pelaa lopulta itsensä ansaan eli käytännössä pissii vaan omille kintuilleen tuolla kieroilutemppuilullaan. Ikikatkera siitä kun mies jätti, haloo siitäkin on kohta varmaan jotain 5 vuotta, kun mies on jo ollut jonkin aikaa naimisisissa sen kantritähden kanssa. Tämä jaksaa edelleen v-ttuilla niille kuin pieni lapsi joka ei saanut tahtoaan läpi, antaisi asian olla!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:11"]
Tai Brandille, että kysy Scheanalta tämän avioliitosta.
[/quote]
Jos katsoit viime kautta niin Brandihan halusi jutella asiat selväksi Scheanan kanssa. Scheana nyt sattuu olemaan Lisan ainoan tyttären Pandoran kaveri ja hänen työntekijänsä jo monen vuoden ajalta. joten eikö ole järkevää että ihmiset yrittäisivät kuitenkin tulla toimeen?
Jotkut näköjään jo unohtaneet miten ällöttävästi Brandi kohteli Joycea kauden alkupuolella; että tämän nimi viittaa läskiin sikaan, ja teki todella rasistisia kommentteja siitä ettei Joyce uinut koska on kuin musta ihminen joka ei halua kastella tekotukkaansa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 17:11"]
Gigi on vanhin tytär ja julkisuudessa, todennäköisesti haluaa olla enemmän ohjelmassa ja ehkä ne muut lapset eivät niinkään tykkää kamerasta.
[/quote]
Onhan toinen tummempi ja isänsä (arabin) näköinen Bellakin julkisuudessa, toimii mallina hänkin ja kilparatsastaa. Häntä ei vaan palvota yhtä paljon kuin tuota vanhempaa Guessin mallia.
Todellinen syy siihen että Lisaa inhotaan ja hänestä keksitään kaikkea jotta hänet saadaan näyttämään huonolta, on se että hän saa enemmän rahaa per jakso kuin nuo muut.
Brandi aukoo päätä ja on katkera ja sekoittaa pakkaa vain sen takia että varmistaa itselleen paikan seuraavalla kaudella, Jenkeissä on ollut adresseja joissa kerätään nimiä jotta Brandi saadaan ulos sarjasta koska ihmiset inhoavat häntä.
^ Sama juttu, kun ne Atlantan akat kääntyi NeNeä vastaan kun NeNe saa enemmän rahaa jaksoista. Sama koskee myös OCn Vickyä.
Se Brandihan koko ajan haukkui muille Lisaa, sen pitää saada taas huomiota kun julkaisi uuden kirjan. Brandihan on haukkunut ja riidellyt sarjassa kaikkien muiden kanssa paitsi Yolandan, aivan käsittämätön narttu kännissä.