Beverly Hillsin täydelliset naiset
Kuka tykkää vielä Lisasta? Mä olen tykännt hänestä tähän kauteen saakka, mutta en enää. Selvästikin lietsoo riitoja. Käski selvittää Jolandan tyttären juhlissa asiaa, josta olisi taatusti tullut riita. Sanoi siitä pääkallokorusta, että eihän se kuulu siihen kaulakoruun ja sitten kielsi sanoneensa niin. Mä uskon, että käski Brandia laittamaan ne lehdetkin laukkuun, koska selvästi valehtelee.
Kyle taas on nostanut pisteitä mun silmissä, kun käyttäytyy hyvin, vaikka muut eivät.
Kommentit (71)
Luulen, että nuo kärhämät Lisan ja muiden naisten kanssa juontaa kulttuurierosta Englanti vs. Usa.
Lisa on sarkastinen, ehkä piikittelevä, mutta muut naiset ottavat kovin tosissaan kaikki heitot.
Lisa on kypsä, osaa nauraa myös itselleen, itsevarma ja hyvin menestyvä. Muut kateellisia ja itsetunto-
ongelmaisia, vaikkakin ovat kauniita. Kylestä tykkään myös; lopettaisi vain sen hiuksien haromisen, mutta taitaa olla periamerikkalainen tapa yrittää olla seksikäs.
Tuleekohan Miamin täydellisistä naisista uutta kautta?
Sama koskee Ava-kanavalla menevää Ladies of Londonia, siinä tuon kulttuurieron huomaa että jenkit ottaa kaiken kirjaimellisesti eivätkä tajua brittien sarkastisia heittoja.
Mustakin Lisa on narsisti. Joyce on tosiaan kertakaikkisen upea ilmestys.
Lisa on upea, omillaan pärjännyt eurooppalainen nainen. Hänessä samoja vahvoja piirteitä kuin meissä suominaisissa. Siksi koette hänet uhkana kuten koette muutkin suomalaiset naiset?
Nuo muut on ihan täys jenkkihuuhaa-akkoja, jopa tuosta hollantilaisesta tullut pinnallinen huuhaa!
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:16"]Lisa on upea, omillaan pärjännyt eurooppalainen nainen. Hänessä samoja vahvoja piirteitä kuin meissä suominaisissa. Siksi koette hänet uhkana kuten koette muutkin suomalaiset naiset?
Nuo muut on ihan täys jenkkihuuhaa-akkoja, jopa tuosta hollantilaisesta tullut pinnallinen huuhaa!
[/quote]No minkä takia Lisa sitten valehteli Kimille niistä tyttären juhlista, että oli ulkomailla vaikkei ollut?
Mulla meni maku Lisaan tuossa loppupuinnissa. Paljasti kaksinaamaisuutensa.
Lisa yrittää manipuloida ja ohjailla muita. kun sanoo muille mitä heidän pitää sanoa, niin ei tarvitse itse sanoa mitään kuin vähän ja ei tule itse syytetyksi. Muut ovat tajunneet Lisan toiminnan ja se tekee Lisan olosta erittäin vaivaantunutta. Narsisti-Lisa.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:16"]Lisa on upea, omillaan pärjännyt eurooppalainen nainen. Hänessä samoja vahvoja piirteitä kuin meissä suominaisissa. Siksi koette hänet uhkana kuten koette muutkin suomalaiset naiset? Nuo muut on ihan täys jenkkihuuhaa-akkoja, jopa tuosta hollantilaisesta tullut pinnallinen huuhaa! [/quote]No minkä takia Lisa sitten valehteli Kimille niistä tyttären juhlista, että oli ulkomailla vaikkei ollut?
[/quote]Eihän hän sanonut olevansa ulkomailla? Oli poissa kaupungista hyväntekeväisyystempauksessa. Tuli sieltä vähän aiottua aikaisemmin, mutta oli jo vastannut Kimille aikoja sitten, ettei pääse juhliin. Oli kuitenkin lähettänyt arvokkaan lahjan tytölle. En kehtaisi tuon jälkeen haukkua Lisaa.
Minusta vaikuttaa siltä, että Yolanda haluaa olla nyt "queen bee". Muillekin Lisan spin off -sarja ja Tanssii tähtien kanssa -huomio taisi ottaa koville. Ihan kuin yrittäisivät savustaa Lisan ulos sarjasta.
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:18"]
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:16"]Lisa on upea, omillaan pärjännyt eurooppalainen nainen. Hänessä samoja vahvoja piirteitä kuin meissä suominaisissa. Siksi koette hänet uhkana kuten koette muutkin suomalaiset naiset? Nuo muut on ihan täys jenkkihuuhaa-akkoja, jopa tuosta hollantilaisesta tullut pinnallinen huuhaa! [/quote]No minkä takia Lisa sitten valehteli Kimille niistä tyttären juhlista, että oli ulkomailla vaikkei ollut?
[/quote]
Haloo eihän se missään ulkomailla ollut, vaan se oli toisessa osavaltiossa jossain ihosairauteen liittyvässä hyväntekeväisyysjutussa jonne oli lupautunut ihosairaan koiransa kanssa, ja koska palasi sieltä aiottua aiemmalla lennolla sinä iltana niin meni suoraan ravintolaansa katsastamaan tilanteen eikä ehtinyt sinne juhliin. Lähettivät kuitenkin Kimin tyttärelle Tiffanyltä ostetun, ilmeisesti hyvin kalliin lahjan. Lisallahan on se ravintolaansa liittyvä sarja Vanderpump Rules, eli tekee töitä ja kahta tv-sarjaa, joten eikö nuo muut työttömät paskanpuhuja-kanat voi sitä tajuta??!
[quote author="Vierailija" time="19.10.2014 klo 21:32"]
Minusta vaikuttaa siltä, että Yolanda haluaa olla nyt "queen bee". Muillekin Lisan spin off -sarja ja Tanssii tähtien kanssa -huomio taisi ottaa koville. Ihan kuin yrittäisivät savustaa Lisan ulos sarjasta.
[/quote]
Lisa ei ravaa plastikkakirurgilla yhtä paljon kuin nuo muut, Lisa tekee oikeita töitä ja on ollut mukana monessa tv-sarjassa ja hänellä on myös se oma sarjansa, Lisalla on sarjan kallein talo ja tontti parhaalla paikalla. Lisa pärjäisi takuuvarmasti omillaan ilman miestä. Lisalla on oma persoonallinen tyylinsä. Lisa on ollut suosituin rouva monissa kyselyissä ja Lisa saa varmaan Bravolta eniten rahaa per jakso.
Siksi noita muita naisia ärsyttää ja kuten sanoit, siksi yrittävät selvästi savustaa häntä sarjasta.
Yolanda vaikuttaa lapsellisemmalta kuin omat lapsensa, eikä hänessä ole yhtä paljon yrittäjyyttä ja omatoimisuutta kuin esimerkiksi vanhimmassa tyttäressään. Muistatteko miten Yolanda ihmetteli vaatehuoneessaan että miten tytär oli juuri onnistunut avauttamaan itselleen oman säästötilin ja tytär oli vaan että mitäs ihmeellistä tuossa nyt oli että muuta kuin soitti pankkiin vaan.
Hän yrittää selvästi vieläkin käyttäytyä kuin olisi parikymppinen malli, vaikka ei koskaan tehnyt mitään merkkittäviä kuvauksia tai näytöksiä. Siksi se seuralaispalveluosallisuus huhu vaikuttaisi jotenkin todennäköiseltä, missä hän olisi muuten jotain arabimiljardöörejä tavannut? Hän on myös löytänyt Brandista hyvän kaverin koska Brandi rinnallaan saa aivan varmasti tuntemaan itsensä fiksummalta kuin oikeasti on.
Mun mielestä se Carlton on aivan kamala. Esittää hyvä sydämistä ihmistä mutta haukkuu kaikkia paitsi Lisaa ja Yolandaa seläntakana. Siis aivan kamala ihminen. Vähänkin katsot väärällä tavalla ja jo syljetään naamalle. Yolandasta tykkään vain siksi, että tiedän millaista on sairastaa vakavaa tautia ja olla noin huonossa kunnossa. Mulla tuli aina kyyneleet kun puhui borrelioosistaan ja sairastamisesta. Sitä ei kukaan tajua ennen kuin itse sairastuu kuinka kamalaa tuollainen on.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:47"]
Yolandasta tykkään vain siksi, että tiedän millaista on sairastaa vakavaa tautia ja olla noin huonossa kunnossa. Mulla tuli aina kyyneleet kun puhui borrelioosistaan ja sairastamisesta. Sitä ei kukaan tajua ennen kuin itse sairastuu kuinka kamalaa tuollainen on.
[/quote]
Toisaalta Yolandalle tärkeintä oli pukeutua lyhyisiin näyttäviin merkkishortseihin ja etenkin shortseihin sopivaan kalliiseen H-soljelliseen Hermesin luksusvyöhön vaikka meni harva se päivä sinne heinikkoon kahlaamaan ja sitruunoita poimimaan joten ei ihme että punkit puraisivat paljaita kinttujaan, joten mielestäni tuo oli itseaiheutettua.
Onko teillä tietoa että koska se Vanderpump Rules 2-kausi alkaa täällä Suomessa? Sen sarjan 2-kauden OLISI KUULUNUT mennä tämän Beverly Hillsin 4-kauden kanssa rinnakkain koska moni tapahtuma liittyi toisiinsa.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:54"]
Yolandasta tykkään vain siksi, että tiedän millaista on sairastaa vakavaa tautia ja olla noin huonossa kunnossa. Mulla tuli aina kyyneleet kun puhui borrelioosistaan ja sairastamisesta. Sitä ei kukaan tajua ennen kuin itse sairastuu kuinka kamalaa tuollainen on.
[/quote]
Toisaalta Yolandalle tärkeintä oli pukeutua lyhyisiin näyttäviin merkkishortseihin ja etenkin shortseihin sopivaan kalliiseen H-soljelliseen Hermesin luksusvyöhön vaikka meni harva se päivä sinne heinikkoon kahlaamaan ja sitruunoita poimimaan joten ei ihme että punkit puraisivat paljaita kinttujaan, joten mielestäni tuo oli itseaiheutettua.
[/quote]
Oliskohan tuo syy siihen että talo meni myyntiin sarjan lopussa ja etsivät uutta? Koska se talon tontti on joku kaamea punkkipesä???
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:54"]
[/quote]
[/quote]
No toihan on sama kun jos ajat autolla kolarin niin sua voi syyttää siitä, että mitäs menit sinne auton rattiin, kyllä kaikki tietää että siinä voi ajaa kolarin. Sama logiikka sulla.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 17:59"]
No toihan on sama kun jos ajat autolla kolarin niin sua voi syyttää siitä, että mitäs menit sinne auton rattiin, kyllä kaikki tietää että siinä voi ajaa kolarin. Sama logiikka sulla.
[/quote]
Jos menee rattiin niin sitä pistää turvavyön kiinni kaiken varalta, joten ihan sama asia kun menee jonnekin pusikkoon niin tajuaa laittaa sellaiset pidemmät housut ja kengät jotka suojaa paremmin punkeilta ja käärmeiltä, eikö?
Mitähän Adriannelle kuuluu?