Nainen ei sitten ole kiinnostunut. Mitäs nyt.
Tuli siis vahvistus sille että nainen kenestä olen kiinnostunut haluaa olla vain ystäviä. Oltiin käyty treffeilläkin. Uskalsin sitten taas laittaa viestiä että lähdetäänkö leffaan ja nainen vastasi että voi lähteä leffaan ystävinä mutta se ei taida minulle käydä joten ei lähde. Tässä ei nyt taida olla enää mitään epäselvää? Olen nyt aika pettynyt. Olin hänestä aika pitkään kiinnostunut ja kyllä taidan olla edelleen. Että mitäs nyt? Ollaan samalla työ paikalla joten yritänkö olla niin kuin mitään ei tapahtunut vai välttelenkö?
Kommentit (70)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:34"]
Harmittaa kun en ole kenestäkään muusta ollut koskaan yhtä kiinnostunut. Ja nyt tuntuu että kaikki vaivan näkö on mennyt hukkaan. Olen kuitenkin kukkiakin vienyt ja kaikkea. Ja hän oli niin ystävällinen aina. On silleen vähän tyhmä olo.
[/quote]
Ihmiset voivat olla toisilleen ystävällisiä ilman, että on kiinnostunut seksuaalisesti/parisuhdemielessä.
No voi jeesus, nytkö vasta selvis..Sulla on päässä vikaa. Jatkuvasti jauhat tuosta..Usko jo, äläkä häiritte sitä enää. jumalauta...mistä näitä oikein putoilee..
Harmillinen tilanne, mutta löydät varmasti sinulle sopivan naisen. Aina ei voi onnistua.
Vaikuttaa siltä, ettei sinulla ole muuta mahdollisuutta kuin siirtyä asiassa eteenpäin. Eli aloitat nyt yölliset hengityssoitot, itsemurhalla uhkaamisen, vihjailut tyyliin "jos minä en voi saada sinua, ei kukaan muukaan voi", autolla seuraaminen pienen etäisyyden päästä. Kerrot, että hänestä tulee vielä vaimosi ja teille tulee 3 lasta; kaksostyttäret ja poika. Mikäli hän juttelee miehen kanssa juokset kysymään mieheltä kuka hän on ja esittelet itsesi aviomiehenä.
Mutta hän vaikutti minun asioista kiinnostuneelta. Mutta kai sitten olen ollut koko ajan väärässä. Sen takia hän ei varmaan aluksi halunnutkaan lähteä treffeille.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:55"]
Mutta hän vaikutti minun asioista kiinnostuneelta. Mutta kai sitten olen ollut koko ajan väärässä. Sen takia hän ei varmaan aluksi halunnutkaan lähteä treffeille.
[/quote]
Leikkii vaikeasti tavoiteltavaa. Sen vuoksi pitää ottaa #12 neuvot käyttöön.
En minä mitään uhkailla ala. Mutta mietin kyllä että jos olisi vielä joku keino? vaikka joku koru tai muu lahja?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:57"]
En minä mitään uhkailla ala. Mutta mietin kyllä että jos olisi vielä joku keino? vaikka joku koru tai muu lahja?
[/quote]
Joo, tai uusi auto?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:50"]Vaikuttaa siltä, ettei sinulla ole muuta mahdollisuutta kuin siirtyä asiassa eteenpäin. Eli aloitat nyt yölliset hengityssoitot, itsemurhalla uhkaamisen, vihjailut tyyliin "jos minä en voi saada sinua, ei kukaan muukaan voi", autolla seuraaminen pienen etäisyyden päästä. Kerrot, että hänestä tulee vielä vaimosi ja teille tulee 3 lasta; kaksostyttäret ja poika. Mikäli hän juttelee miehen kanssa juokset kysymään mieheltä kuka hän on ja esittelet itsesi aviomiehenä.
[/quote]
Kiitos viikon nauruista :D
Mut mut.. Eipä tuolle mitään voi, oo niinkun ei tässä mitään, löydät kyllä uuden :)
Ei minulla ole autoon rahaa. Ja eikö se vaikuttaisi jotenkin oudolta jos ostaisin hänelle auton.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:04"]
Ei minulla ole autoon rahaa. Ja eikö se vaikuttaisi jotenkin oudolta jos ostaisin hänelle auton.
[/quote]
Ei se outoa olisi, ainoastaan kohteliasta. Ja muuta keinoa ei nyt ole. Tie naisen sydämeen käy uuden auton kautta.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:07"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:04"]
[/quote]
Ei se outoa olisi, ainoastaan kohteliasta. Ja muuta keinoa ei nyt ole. Tie naisen sydämeen käy uuden auton kautta.
[/quote]
Tarkemmin sanottuna auton avain aukaisee naisen sydämen rakkaudelle. Valitse sellainen malli, missä elektroninen lukko päästää "tui tui" -äänen.
Jaa no ymmärrän että minulle on helppo nauraa kun olen tälläinen säälittävä nössö joka ei koskaan saa naista.
Erikoista, että otti kukat vastaan. Onko teillä ollut silmäpeliä? Jos ei, niin hän on vain liian ystävällinen (ehkä kaikille kivoille miehille).
Hän meni kyllä silloin hiljaiseksi kun annoin kukat ja ehkä jotenkin oudoksi mutta ehkä hän vain oli hermostunut. En oikein tiedä mikä lasketaan silmä peliksi.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 21:28"]
En oikein tiedä mikä lasketaan silmä peliksi.
[/quote]
Sitä, kun nainen pyörittelee silmiään mennessäsi juttelemaan hänelle.
Mun mielestä se on sitä, että katseet kohtaavat jatkuvasti (se ei nyt tietenkään tarkoita katseita, joita luodaan samaan huoneeseen tuleviin henkilöihin) ja pitkät katseet ilman puhetta! Tuijotus tyyliin Kauniit ja rohkeat... Silmäpeli on aikamoista flirttailua ja en ymmärrä miten joku pystyy siihen ilman, että on ihastunut kohteeseen.
Koko palstalle on ollut jo vaikka kuinka kauan selvää, ettei se nainen ole sinusta kiinnostunut. Hän on sanonut sen sinulle jo monta kertaa. Säälittää se nainen, on erehtynyt olemaan ystävällinen ja nyt saanut riipan peräänsä. Sanoin jo kukkaketjussa: jätä se nainen rauhaan, olet pelottava.
Kannattaa ehdottomasti olla normaalin ystävällinen, koska muuten siellä työpaikalla oleminen on vaivaannuttavaa. Ei ehkä kuitenkaan kannata mitenkään erityisesti yrittää olla naisen kaveri, koska sekin saattaisi olla vaivaannuttavaa nyt kun hän tietää kiinnostuksestasi.
Naisen kiinnostuksen ostaminen korulla ei voisi mitenkään toimia (paitsi jossain todella köyhässä maassa, jossa on normaalia pariutua enemmän rahan kuin tunteiden perusteella.)
Harmittaa kun en ole kenestäkään muusta ollut koskaan yhtä kiinnostunut. Ja nyt tuntuu että kaikki vaivan näkö on mennyt hukkaan. Olen kuitenkin kukkiakin vienyt ja kaikkea. Ja hän oli niin ystävällinen aina. On silleen vähän tyhmä olo.