Milloin viimeksi pelkäsit miestäsi?
Onko sinulle koskaan tullut tilanteita, joissa olet pelännyt miehesi seurassa?
Kommentit (21)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:17"]
Kiitos vastauksista. Minäkään en ole aiemmissa suhteissani pelännyt, tässä nykyisessä jossa olemme kerenneet jo naimisiinkin asti, sen sijaan pelkään aika ajoin. Mies ei ole lyönyt, mutta on esim. töninyt ja sylkäissyt minun suuntaani ja uhkaillut ettei pitäisi enää malttiansa vaan löisi. Minun mielestäni se on jo todella pelottavaa ja lukittaudun riitojen aikana esim. kylpyhuoneeseen, joka on todella järkyttävää. Olen sentään aikuinen nainen ja ensimmäistä kertaa elämässä pelkään että mies lyö. Miten tämä näin meni... :( ap
[/quote]
Miksi et ole jo lähtenyt? Miksi tuhlaat lyhyttä ainoaa elämääsi tuollaiseen?
Exää pelkäsin. Usein. Se ei unohdu koskaan. Eron jäkeen tappouhkauksia, enää ei hetkauta.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:29"]
Viimeisimmän pahoinpitelyn aikana.
[/quote]
Viimeisimmän??????? On asioita, jotka ei vaan aukee...
Ö.ö Tuota, minusta ei ole tervettä jo suhteessa tulee yksikin tilanne, jossa toista täytyy pelätä... Ehkä kannattaisi vielä harkita?
Ei rakastaan kuulu pelätä, jos pelkää, on jotain todella pahasti vialla.
Minun tai läheisteni välittömässä kokemuspiirissäni ei ole ollut mitään tuollaista, mutta sen verran mitä näistä tapauksista on saanut tietoja, niin tilanne ei ole ikinä mennyt parempaan suuntaan. Huonommaksi kylläkin. Eli jos mies uhkailee, niin joku päivä se vielä toteuttaa uhkauksensa. Nyt äkkiä kamat kasaan ja pois sieltä, niin pian kuin suinkin, ennen kuin pahempaa alkaa tapahtua.
En ole koskaan pelännyt, mutta toisaalta olemme olleet naimisissa vasta 35 v.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:29"]
[/quote]
Aikana vain? Ei pahoinpitelyiden välissä pelota yhtään?
Eipäs sitä naimisissa olevana niin helposti vaan lähdetä...
Kun meillä oli kova riita ja mies kaateli jotain huonekaluja....Silloin pelkäsin ihan hulluna häntä. Sydän hakkasi varmaan satasta... Mutta saatiin sovittua riitamme, ja olemme edelleenkin yhdessä. :')
Riidat tulee ja menee.
Silloin kun raahasi minut hiuksista koko matkan keittiöstä kodinhoitohuoneen läpi ulos ja nakkasi portaille.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 20:02"]
Silloin kun raahasi minut hiuksista koko matkan keittiöstä kodinhoitohuoneen läpi ulos ja nakkasi portaille.
[/quote]
Kai teit rikosilmoituksen?
En ole koskaan pelännyt 8 vuoden aikana.
En ole koskaan pelännyt miestäni, yhdessä olemme olleet 12 vuotta. Inhonnut olen kyllä satoja kertoja mutta en pelännyt.
Silloin, kun sanoi ulkona ravintolassa syödessämme, että on minun vuoroni maksaa lasku. Järkytyin syvästi, ja nyt epäilen sen mielenterveyttä, elimen kokoa ja harkitsen jättävän sen sian. N35
En koskaan. Ei edes kukaan eksäni ollut millään tavalla pelottava. Miksi pitää olla ihmisen kanssa, jota pelkää? Ei käy minun järkeeni.
Kiitos vastauksista. Minäkään en ole aiemmissa suhteissani pelännyt, tässä nykyisessä jossa olemme kerenneet jo naimisiinkin asti, sen sijaan pelkään aika ajoin. Mies ei ole lyönyt, mutta on esim. töninyt ja sylkäissyt minun suuntaani ja uhkaillut ettei pitäisi enää malttiansa vaan löisi. Minun mielestäni se on jo todella pelottavaa ja lukittaudun riitojen aikana esim. kylpyhuoneeseen, joka on todella järkyttävää. Olen sentään aikuinen nainen ja ensimmäistä kertaa elämässä pelkään että mies lyö. Miten tämä näin meni... :( ap