Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten syöt chia-sammakonkudun?

Vierailija
05.09.2021 |

?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla pari rkl chiaa pariin desiin laktoositonta luonnonjugurttia tai piimää, ja jääkaappiin yöksi.

Aamulla desi marjoja ja vähän hunajaa sekaan. Tämä terveellinen aamupala pitää hyvin nälkää ruokaan asti.

Mulla tulis jo työmatkalla nälkä...

Vierailija
22/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ongelmia turvottamisen kanssa. Ehkä laitan liikaa nestettä... Soijamaitoon olen yrittänyt tehdä, geeliytyy osittain, mutta ei riittävästi.

Alpron Greek Style -jugurtin kanssa olen tykännyt syödä, siihen turvottuu sopivasti. Soijamaito + chia maustan marjoilla ja hedelmillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Jahve käskenyt syöttää ihmisille paskaa ja ottaa siitä maksu?? Ryövärien luola .

Vierailija
24/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuosta jotain terveyshyötyä?

No olen kärsinyt liian löysästä ulosteesta pitemmän aikaa, uskon että stressinkin takia kun stressiä vähentämällä tilanne helpottuu. Elokuun alussa oli jo aika hyvä tilanne, sitten teimme pienen lomamatkan kotimaassa ja työt alkoi ja sen jälkeen tuotos on ollut pelkkää pyreetä. PAITSI viimeiset kaksi lähes normaalia shittiä sen jälkeen kun aloitin siementen syönnin 🤔. Olen itsekin yllättynyt miten tässä näin kävi vaikka lupaus oli että auttaa normalisoimaan suolen toimintaa. Ap

Vierailija
25/25 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chiiiiia on kamalaa! Vaihdoin suosiolla pellavansiemeniin ja maha toimii.