Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mietin kun kaikkia kuukautishäiriöitä ilmennyt koronarokotteesta tosi monilla niin onko tällaista vaivaa jäänyt päälle? Mullakin tuli vuosien jälkeen kuukautiset rokotuksen jälkeen ja tosiaan rintojen arkuus jäi nyt jo kuukausia kestänyt.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (16)

Vierailija

Mulla on oikeassa rinnassa kystä joka aktivoitui rokotuksen jälkeen ja kipuilee. Samoin kainalon imusolmukkeet on välillä turvonneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeassa rinnassa kystä joka aktivoitui rokotuksen jälkeen ja kipuilee. Samoin kainalon imusolmukkeet on välillä turvonneet.

Imusolmukkeiden turvotus on normaalia rokotuksen jälkeen. Keho toimii.

Vierailija

Täällä juuri googlailen aiheesta ja tänne keskusteluun päädyin. Sain rokotteen noin kk sitten ja siitä asti molemmat rinnat olleet todella oudot-etenkin sivuilta ja toinen säteilee kainaloon. Tein jo raskaustestinkin vaikkei edes mahdollisuutta raskauteen ole🤷🏽‍♀️. Mielellään kuulen muilta lisää. Paljon meitä onkaan asian kanssa..

Vierailija

No heh heh. Arvelinkin asian olevan näin: vaihdevuosi-ikäiset horiskot ilmoittelee "kuukautishäiriöistä" 😂😂😂😂😂

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

tuskin ne koronarokotteesta johtuu. taitaa vaan olla endometrioosia tai jotain. tai luulotauti.

• ylös 0
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla paisui pallit. Ei ole hellittänyt.

Mulla lähti saunareissulla pallikarvat, kaksi piikkiä saanut.

Vierailija

No ei ole, mutta hormonitoiminta ihan sekaisin. Rokotuksen jälkeen jäi yhdet menkat välistä ja odotan tuleeko toisiakaan. Olen suht nuori, en käytä hormonivalmisteita ja kuukautiset tulleet aiemmin aina todella sännöllisellä kierrolla tähän asti vaikka olisi mitä stressiä tai muuta kuviteltua ahdistusta elämässä. Joten en komppaa omana henkilökohtaisena kokemuksena näitä vähättelyjä kuukautishäiriöistä rokotukseen liittyen. 

Toisenkin rokotuksen menen ottamaan ensi viikolla. Ihmetyttää silti tämä että kaikki haittavaikutukset kielletään :D

Vierailija

On se vaan jännä ettei tähänkään osata antaa vastausta että miksi tulee paljon hormonaalista oireita tästä rokotteesta. Sanotaan vaan että joo taitaa niitä joillekin tulla mutta MIKSI.

Sama on monen muunkin haitan kohdalla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla paisui pallit. Ei ole hellittänyt.

Ei sinulla ole mokomia. Ne ovat tosimiehillä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla ollut stondis heinäkuusta saakka. Mitä teen kun etätyöt loppuu?

Töihin eteis naulakoksi