Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaalipaino, laihdutus ja parisuhteen saaminen

Vierailija
05.09.2021 |

Eli otsikossa aihe. Ikä lähempänä 40 kuin 30, joten ihan viimeinen hetki saada enää mies ja se yksi lapsi. Ei ole varaa kauneuskirurgiaan, joten laihdutus ja kehon trimmaaminen ainut vaihtoehto. Harrastan nytkin aktiivisesti ja paljon liikuntaa, mutta ei se kropasta näy, esim reidet hyllyy ja on paljon selluliittia. Tällä hetkellä painoindeksi 23, yritän saada 21 tai alle.

Ongelmana on se, että kestän todella, siis todella huonosti nälkää. Aivot jää ihan juntturaan ja minusta tulee suorastaan vihainen. Esimerkiksi töihin en voi mennä vihaisena, vaan pitää syödä kunnollinen aamupala töissä ja vielä joku välipala ettei iltapäivästä notkahda pahasti verensokeri. Kannattaako kokeilla pätkäpaastoa vapaapäivinä vai miten saisin karsittua olennaisesti kaloreita ilman että esimerkiksi työteho huononee? Teen töitä muiden ihmisten kanssa, joten töissä on ihan oikeasti pakko olla skarppi, en voi näännyttää työpäivinä.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttamisen ensikertalainen mutta ei tunnu silti mukavalle nuo viestit että miten pihalla voi olla. Ei ole koskaan ennen ollut tarvetta laihduttaa kun en ole ikinä ollut ylipainoinen niinkuin en ole nytkään. Ulkomuoto vaan pielessä. 

Vierailija
22/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että laihduta niin löytyy kumppani. Sitten kun joku laihduttaa, niin haukutaan kilvan :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen laihduttamisen ensikertalainen mutta ei tunnu silti mukavalle nuo viestit että miten pihalla voi olla. Ei ole koskaan ennen ollut tarvetta laihduttaa kun en ole ikinä ollut ylipainoinen niinkuin en ole nytkään. Ulkomuoto vaan pielessä. 

Ei kannata kuunnella jojolaihduttajien vinkkejä. Jotainhan on mennyt pieleen jos on tarve laihduttaa toistuvasti. 

Vierailija
24/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina sanotaan, että laihduta niin löytyy kumppani. Sitten kun joku laihduttaa, niin haukutaan kilvan :D 

Joo niinpä. Varsinkin kun tiedän, että se laihduttaminen tässä tapauksessa auttaisi ihan oikesti. Kun hoikempana joku vielä joskus lähestyi tai oli oikeasti mahdollisuus löytää seuraa tinderistä. Nyt olen näkymätön, minua ei ole olemassakaan. 

Vierailija
25/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pätkäpaastoa. Joko tuo 5:2 tai sitten 16/8. Sekin saattaisi sulle toimia, jos työpäivä on säännöllinen. Pidät 15-16 tunnin paaston eli käytännössä et syö enää klo 15-16 jälkeen mitään, jos aamupala on sulla klo 6-7. Itse tiedät omat rutiinit, mikä sulla parhaiten toimii.

Vierailija
26/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat miehen jolle kelpaat bmi 21 mutta et bmi 23?

Vierailija
27/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun silmiin noi laihdutusvinkit on osuneet silloin kun kyseessä on ylipainoinen ihminen.

Vierailija
28/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kuunnella jojolaihduttajien vinkkejä. Jotainhan on mennyt pieleen jos on tarve laihduttaa toistuvasti. 

Niinpä. Ja jos ei ole päästänyt itseään lihoamaan alunperinkään, niin ei tarvitse mistään kalorilaskennasta tms tietää yhtään mitään. Tiukka kontrolli päivittäin, esim puntarille joka aamu. Se kyllä kertoo jotain. 

Vierailija
29/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile pätkäpaastoa. Joko tuo 5:2 tai sitten 16/8. Sekin saattaisi sulle toimia, jos työpäivä on säännöllinen. Pidät 15-16 tunnin paaston eli käytännössä et syö enää klo 15-16 jälkeen mitään, jos aamupala on sulla klo 6-7. Itse tiedät omat rutiinit, mikä sulla parhaiten toimii.

Aikaikkunassa syöminen toimii kyllä loistavasti, paitsi niinä päivinä jolloin myöhäisiltatreenit syön 12h aikaikkunassa. Mutta normaalisti tulee se 14-16h yöpaasto. Ehkä pitää kokeilla lisätä yksi paastopäivä viikkoon jolloin söisin vain aamupalan. 

Vierailija
30/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet joille käy BMI23 ne on varattuja miehiä. Ei esim tinderistä löydä sellaisia ollenkaan. 

Vierailija
31/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun silmiin noi laihdutusvinkit on osuneet silloin kun kyseessä on ylipainoinen ihminen.

Kyllä se vastaus tungetaan täällä joka ikiseen sinkkukeskusteluun. Tai toinen vaihtoehto on se "laske rimaa", mutta kuinka moni meistä haluaa oikeasti ottaa kumppanikseen esimerkiksi alkoholistin? Helpompi muuttua itse sellaiseksi että kelpaa kuin alkaa hyysätä päihdeongelmaista. 

Vierailija
32/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita keinoja parantaa aineenvaihduntaa kuin tietysti lihasmassan hankkiminen? Auttaako esim kofeiinitabletit? 

Vierailija
33/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet joille käy BMI23 ne on varattuja miehiä. Ei esim tinderistä löydä sellaisia ollenkaan. 

Jep, ja miehet tulee treffeille skannaamaan päästä varpaisiin, arvostellaan kuin joku näyttelyeläin että millainen lihapala tällä kertaa. 

Vierailija
34/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluat vain lapsen (kerran kelpaa jopa se miesjoka tuijottaakuin lihapalaa ja todennäköisimmin dumppaa joka tapauksessa kunhan olet raskauden myötä saanut kilot takaisin) niin miksi et hankkisi lasta yksin?

Sama bmi 23 on ja olen parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa. Ei ole todellakaan painostanut laihduttamaan.

Vierailija
35/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti haluat vain lapsen (kerran kelpaa jopa se miesjoka tuijottaakuin lihapalaa ja todennäköisimmin dumppaa joka tapauksessa kunhan olet raskauden myötä saanut kilot takaisin) niin miksi et hankkisi lasta yksin?

Sama bmi 23 on ja olen parisuhteessa aivan ihanan miehen kanssa. Ei ole todellakaan painostanut laihduttamaan.

Koska haluan koko paketin, parisuhteen ja lapsen. En halua lasta yksin. 

Vierailija
36/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joo en halua niin typerää miestä joka ei ymmärrä että imetysaikana ei voi olla yhtä hoikka kuin ennen raskautta. Ensin imetys, sen päätyttyä vasta jäljelle jääneet raskauskilot pois. 

Vierailija
37/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä se ongelma piileekin. Miehet joilla itsellään tynnyri vatsan alueella olettavat tinderin perusteella että juuri hän voi saada sen 21-vuotiaan fitnessmallin itselleen. Ja sitten kun niitä nuorten kaunottarien profiileja on svaippaillut (ilman matchia) ei tavallinen nainen kelpaa enää yhtään mihinkään. Ja lopulta kukaan ei saa mitään. Paitsi ne parikymppiset tietysti pariutuvat keskenänsä, toivottavasti hyvin tuloksin (ettei heistäkin tule kolmekymppisiä ikisinkkuja). 

Vierailija
38/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavisnaisen on aika mahdoton löytää nykypäivänä yhtään mitään. Tinder, prno, instamallit, silotellut somekuvat jne. Tavallinen nainen näyttää niin mitättömälle siinä rinnalla että ei auta mikään. Esim 90% naisista on selluliittia. Silti sitä ei mukamas saisi olla kellään, tai miespololla ei seiso. 

Vierailija
39/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D

Onko se sitten niin, että kehon trimmaaminen ja laihduttaminen on ok jos elopainoa alunperinkin 120 kg ja sitten tsempataan hyvä sisko sä pystyt tähän, mutta kun joku ennestään kohtuullisen painoinen alkaa laihduttaa/tiristää viimeisiä rasvoja pois heti alkaa kyttäys ja paskanjauhanta. Ei voi ymmärtää. 

Vierailija
40/68 |
05.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei niin yksinkertainen asia. Se mies jolle kelpaa bmi 23 nainen ehkä alkoi alunperin seurustella laihan naisen kanssa ja sitten nainen lihoi tuohon painoon. Ihan perus prismatesti ei kerro mitään, koska moni niistä pariskunnista on törmännyt silloin kun molemmat oli vielä nuoria ja kauniita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi