Normaalipaino, laihdutus ja parisuhteen saaminen
Eli otsikossa aihe. Ikä lähempänä 40 kuin 30, joten ihan viimeinen hetki saada enää mies ja se yksi lapsi. Ei ole varaa kauneuskirurgiaan, joten laihdutus ja kehon trimmaaminen ainut vaihtoehto. Harrastan nytkin aktiivisesti ja paljon liikuntaa, mutta ei se kropasta näy, esim reidet hyllyy ja on paljon selluliittia. Tällä hetkellä painoindeksi 23, yritän saada 21 tai alle.
Ongelmana on se, että kestän todella, siis todella huonosti nälkää. Aivot jää ihan juntturaan ja minusta tulee suorastaan vihainen. Esimerkiksi töihin en voi mennä vihaisena, vaan pitää syödä kunnollinen aamupala töissä ja vielä joku välipala ettei iltapäivästä notkahda pahasti verensokeri. Kannattaako kokeilla pätkäpaastoa vapaapäivinä vai miten saisin karsittua olennaisesti kaloreita ilman että esimerkiksi työteho huononee? Teen töitä muiden ihmisten kanssa, joten töissä on ihan oikeasti pakko olla skarppi, en voi näännyttää työpäivinä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se maailma muuttuu. Ennen miesten piti yrittää saada naisia ja nyt naiset epätoivoisesti yrittää saada miehiä.
mies53v😄
No mutta hyvähän se on että nykypäivänä nainen voi itse tienata rahansa jne, ei tarvi ketä tahansa kelpuuttaa. Niistä hyvistä miehistä sitten onkin kova tappelu.
Epäilemättä. Hyvää jahti onnea!
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan, että laihduta niin löytyy kumppani. Sitten kun joku laihduttaa, niin haukutaan kilvan :D
:D
Onko se sitten niin, että kehon trimmaaminen ja laihduttaminen on ok jos elopainoa alunperinkin 120 kg ja sitten tsempataan hyvä sisko sä pystyt tähän, mutta kun joku ennestään kohtuullisen painoinen alkaa laihduttaa/tiristää viimeisiä rasvoja pois heti alkaa kyttäys ja paskanjauhanta. Ei voi ymmärtää.
On. Koska 120 kilosta laihduttava saa sillä terveyttä, normaalipainosta laihduttava todennäköisemmin menettää.
Vierailija kirjoitti:
Niin se maailma muuttuu. Ennen miesten piti yrittää saada naisia ja nyt naiset epätoivoisesti yrittää saada miehiä.
mies53v😄
No jaa. Moni nainen valitsee kissan/itsellisenä naisena lapsettomuushoidot/elämän täysin yksin jos ei sopivaa kumppania kohdille satu. Eikä siinä mitään, jokainen tehkööt omat valintansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina sanotaan, että laihduta niin löytyy kumppani. Sitten kun joku laihduttaa, niin haukutaan kilvan :D
:D
Onko se sitten niin, että kehon trimmaaminen ja laihduttaminen on ok jos elopainoa alunperinkin 120 kg ja sitten tsempataan hyvä sisko sä pystyt tähän, mutta kun joku ennestään kohtuullisen painoinen alkaa laihduttaa/tiristää viimeisiä rasvoja pois heti alkaa kyttäys ja paskanjauhanta. Ei voi ymmärtää.
On. Koska 120 kilosta laihduttava saa sillä terveyttä, normaalipainosta laihduttava todennäköisemmin menettää.
Mutta normaalipainossa laihduttava voi saada parisuhteen ja rakkautta, se joka ei muokkaa ulkonäköänsä voi jäädä kokonaan ilman. Ja ei miehiä kiinnosta pätkääkään naisen terveys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo keskustelu. Olen eronnut reilu nelikymppinen nainen, ja treffiseuraa on tarjolla vaikka kuinka paljon. Mitat 165cm/80kg.
Joo mäkin oon 140 kg ja pituutta 130 cm, silti tulee miehiä ikkunoista ja ovista. Ai niin, oon myös yksisarvinen.
Ihan tavallinen ihminen olen kyllä. :D Mutta joo, rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että monet ovat kehuneet kasvoja kauniiksi. Voihan se johtua siitä. Luulen kuitenkin, että itsevarma ja huumorintajuinen persoona auttaa myös.
Mä en suostuisi tuohon. En huolisi miestä, jolle on oleellista, olenko normipainon sisällä lähempänä ylä- vai alarajaa.
Vierailija kirjoitti:
Jospa vaan nyt lopettaisin. 3 lapsen äitinä ja 3 suhteen jälkeen voin kertoa, että kumpikaan ei ole minkään yrityksen arvoinen, ei miehet eikä lapset.
3 lasta + 3 suhdetta = 3 isää
Edelleen, suuri osa niistä prismapariskunnista on tavannut esim opiskeluaikoina kun molemmat oli nuoria ja kauniita. Sitten myöhemmin sen tutun rakkaan kumppanin kanssa voi rumeta ja rupsahtaa rauhassa. Ne jotka on ekalla kierroksella 30+ iässä on paljon armottomammassa asemassa, kun pitäisi edelleen olla nuori ja nätti että pääsisi edes treffeille.