Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia miehen suun teippaamisesta yöksi kiinni?

Vierailija
12.10.2014 |

Eli mies siis kuorsaa. Kuorsaus herättää minut useita kertoja yössä ja myös pitää hereillä. Alan olla väsynyt. Keksin että jos teippaan miehen suun kiinni yöksi , olisi hänen kai mahdotonta kuorsata. Oletteko kokeilleet? Toimiiko?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen jeesusteippikin käy, kieputat vaan useamman kierroksen pään ympäri. Varmuuden välttämiseksi voit vielä viimeistellä naulapyssyllä ne teipin päät kiinni leukaan, niin ei sitten vahingossa aukea jos mies on sellaista unissaan pyörivää sorttia..

Vierailija
2/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaa sille tyyny naamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää nuo lääkärit, kun eivät ota vaivaa tosissaan. Munkin mies oli kysellyt apua niin on kuulma vaan mun ongelma eikä mitään kannata tehdä. Pitäisikö sitä sitten itse mennä potilaana valittamaan että mies kuorsaa? Saisi edes unilääkkeet..

Vierailija
4/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait sille kuorsaamiselle voi mitään tehdä jos ei ole uniapneaa. Itsekin kuorsaan kovaa, pääsin uniapneatutkimuksin sen takia. Ei ollut uniapneaa ja sen jälkeen koko asia on unohdettu, eli mitään apua siihen ei saa.

Vierailija
5/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, jesaria laitoin kerran.

Vierailija
6/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 18:44"]Ei kait sille kuorsaamiselle voi mitään tehdä jos ei ole uniapneaa. Itsekin kuorsaan kovaa, pääsin uniapneatutkimuksin sen takia. Ei ollut uniapneaa ja sen jälkeen koko asia on unohdettu, eli mitään apua siihen ei saa.
[/quote]

Onhan niitä erilaisia leikkauksia olemassa, niitä vaan ei haluta tehdä. Toki leikkaus on aina riski, mutta niin voi olla myös vaimon jatkuva univajaus.

Vierailija
7/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihan mahdotonta nukkua vaikka kerran viikossa eri huoneissa?

Vierailija
8/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hommasin korvatulpat. Toimii!

Vierailija
9/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutaan välillä eri huoneissa, usein mulla on korvatulpat.. Mutta ette voi ymmärtää miten luja se ääni on, jos ette ole sattuneet tuon äijän vieressä nukkumaan! Seuraavaksi kai pitää koittaa nukkua peltorit päässä...

Vierailija
10/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippaaminen on kätevää. Voit myös teipata kynän perseeseen niin loppuu se selällään makoilu ja kuorsaus.

Vierailija
11/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan potkasen sitä, teippaamisesta ei oo kokemusta :D

Vierailija
12/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. Mietipä uudellen.

Vierailija
13/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ompelin sen suun tukkoon. Tuli hyvin hiljaista.

Vierailija
14/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, teippaat nenän ja suun niin kyllä loppuu kuorsaus.

Vierailija
15/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän miehen kuorsaaminen ole ongelma, vaan se että sinä et saa nukuttua. Teippaa siis korvasi kiinni.

Vierailija
16/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystävän mieheltä pitäis teipata suu päiväksi kiinni.

Vierailija
17/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorsauksen takia pitää käydä lääkärissä. Suun teippaaminen on hengenvaarallista, varsinkin jos ongelmaan liittyy uniapnea. Aiheuttaisit respiratorisen asidoosin miehellesi.

Ensiapuna haet itsellesi korvatulppia tai sisustatte erilliset makuuhuoneet.

Vierailija
18/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvatulppia olen käyttänyt jo pari vuotta. Yöllä yritän tunkea niitä syvemmälle jotta kuorsaus ei kuuluisi. Kuuluu silti. Korvani tuntuvat jo oudoilta, humisevat välillä. Luulen, että korvani on jo vahingoittuneet. -ap

Vierailija
19/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekissa on erinnäisiä valmisteita ja juttuja kuorsauksen estämiseksi. Kannattaa ne kokeilla ensin läpi. 

Vierailija
20/25 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 15:10"]

Apteekissa on erinnäisiä valmisteita ja juttuja kuorsauksen estämiseksi. Kannattaa ne kokeilla ensin läpi. 

[/quote]

Ei auta pätkääkään, muuta kuin valmisteiden valmistajia ja osakkeenomistajia. Ainoa mikä kotikonsteista auttaa on roima painonpudotus.

Nim. kokemusta on noista kaikista, ainoastaan teippaamista ei kokeillut. En voi nukkua korvatulpilla, kun korvissa suhisee tulpat päässä. Meillä auttoi se, että suurin osa öistä menee eri osoitteissa anyway. Miehen laihduttamisen jälkeen en ole maanantaisin itse kuolemanväsynyt ja mieskin on virkeämpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän