Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras kylpyläkohde eläkeläisille (lahjaksi)?

Vierailija
02.10.2014 |

Suunnittelen isän 70v lahjaa, mikä voi olla myös vanhempien yhteinen joulu+synttärilahja. Mikä on paras kylpylä eläkeläisille, jotka tykkää tanssiakin? Olisko Naantali? Ne on varmaan käyneet jo kaikissa. Itse menisin Haikkoon, mutta siellä ei ainakaan koskaan ole tansseja. Viron kylpylät ei oo hyvä vaihtoehto kun eivät tykkää siitä juopottelumeiningistä laivoilla. Onko Yyteri ihan huono? Mites Tampereen vaihtoehdot?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalia suosittelen.

Vierailija
2/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naantalia itsekin ajattelin heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on kokemusta Naantalista työmatkalta silloin kun siellä oli vielä se laiva. Millaisia hotellihuoneet kylpylähotellin puolella on? Pitääkö ottaa deluxe että olisi hyvä? Ruoka siellä muistaakseni oli mielettömän hyvää, sen takia haluan liittää lahjaan myös illalliset (eivät muuten kuitenkaan raaskisi syödä, ne on sellaisia noi 40-luvulla syntyneet).

Vierailija
4/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositteletteko 1 vai 2 yötä? Ajomatkaa tulee vajaa 150km suuntaansa. Olisin ehkä itse 2 yön kannalla, heillä on tuttuja Turussa, joita voisi tavata samalla reissulla. Jos kustannukset nousee liikaa mulle, saan sisarukset kyllä houkuteltua lahjaan mukaan. :) He huomaa ehkä viikkoa ennen, että "onko sulla lahja jo, voidaanko osallistua?". Ei haittaa mua, koska tykkään ideoida ja parempia lahjoja saa kun useampi maksaja.

Vierailija
5/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä suosittelen aulangon kylpylää Hämeenlinnassa.

Vierailija
6/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:38"]

[/quote]

Kiitti vinkistä. Siellä ne ei välttis olis käyneet.

Vierailija
7/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkääväthän varmasti kylpylöistä? Me laitettiin isolla porukalla oikein kunnon lahjakortti 70v vanhemmillemme kylpylään, hoitoineen kaikkineen. Neljä vuotta ovat maksaneet jo lisäaikaa siihen korttiin, eivätkä vaan mene. Lahjaporukkaa kyllä harmittaa, koska suunnittelimme paketin sisällön heidän näköisekseen. Taidettiin epäonnistua pahemman kerran. Ajomatkaa heillä olisi kylpylään vajaa sata km suuntaansa. Sori ohis ja avautuminen, tuli taas vaan mieleen.

Vierailija
8/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asuin Naantallin kylpylässä aina siinä laivassa, mutta sitä ei taida olla enää. Ota ihmeessä deluxe ja 2 yötä :)

Vierailija
9/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:41"]

Tykkääväthän varmasti kylpylöistä? Me laitettiin isolla porukalla oikein kunnon lahjakortti 70v vanhemmillemme kylpylään, hoitoineen kaikkineen. Neljä vuotta ovat maksaneet jo lisäaikaa siihen korttiin, eivätkä vaan mene. Lahjaporukkaa kyllä harmittaa, koska suunnittelimme paketin sisällön heidän näköisekseen. Taidettiin epäonnistua pahemman kerran. Ajomatkaa heillä olisi kylpylään vajaa sata km suuntaansa. Sori ohis ja avautuminen, tuli taas vaan mieleen.

[/quote]

Tykkäävät. Ovat useampaan otteeseen olleet kahdestaan kylpylälomalla (about kerran vuodessa). 

Vierailija
10/10 |
02.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:39"]

[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 10:38"]

[/quote]

Kiitti vinkistä. Siellä ne ei välttis olis käyneet.

[/quote]

Mun anoppi ja appi samaa ikäluokkaa ja pitävät kovasti paikasta. On mun mielestä juuri tuollaisen vanhemman ikäluokan paikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän