Pitäisikö minun käydä tänään kirjastossa?
Kommentit (8)
Mikä ettei. Itse kävin viime viikolla ja lainasin leffoja, jotka katsoin jo. Luen nyt Anna Quindlen kirjaa Mustelmilla ja se vaikuttaa hyvältä.
Käy ihmeessä.Nyt varsinkin kun ilmat eivät ole niin hyvät on mukava lueskella.Itse luen aina iltaisin,kun talo hiljenee ja rauha laskeutuu.Mikään ei ole sen mukavampaa.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2014 klo 09:13"]Käy ihmeessä.Nyt varsinkin kun ilmat eivät ole niin hyvät on mukava lueskella.Itse luen aina iltaisin,kun talo hiljenee ja rauha laskeutuu.Mikään ei ole sen mukavampaa.
[/quote]
Samat sanat! Vaikka kuppi kuumaa teetä viereen ja sohvatyynyjen väliin toiseen maailmaan.. Nyt kesken Philippa Gregoryn Punainen Kuningatar.
Palauta vanhat ja kaunaa jotain uutta kivaa luettavaa. Kätilö tulee - hyvä kuvaus Lontoon satama-alueen kätilön työstä 50-luvulla
Mämeinaan käydä. Tosin käyn muutaman kerran viikossa, kahdessa eri kirjastossa.
Käyn lähes päivittäin hakemassa varaamiani kirjoja, ihanaa kun helmet-systeemi nosti varattavien kirjojen määrän 50 kpl:n. Varaukset aina tapissa, onneksi nyt odottaa viisi uutuutta ja kun ne olen hakenut voin taas laittaa viisi uutta varausta! Syksyllä kirjasato on, onneksi, runsas. Siis uutuuksien suhteen.
t.lukutoukka
Ehdottomasti.