Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänään pitäisi julkistaa raskaus suvuille....

Vierailija
12.10.2014 |

Kauhulla ootan sitä hetkeä ku kerrotaan, tää on kumminkin kummankin puolelta ensimmäinen lapsenlapsi. Joten voipi olla porukka aika innoissaan ja kiljuntaa riittää...

Nyt aloin vaan miettiin että pitäskö asia vaan pulauttaa ulos vai tehdä sen kertomisesta jotenki "jänskempää"? Miten te ootte kertonu suvulle raskauksista? :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkällä olet?

Vierailija
2/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP odottaa jenkkityylin sekoilukohtauksia missä tuleva mummo kiljui hysteerisenä, näitä näkee hauskoissa kotivideoissa välillä. Ei kannata pettyä jos tulevat mummot ja vaarit ottavat sen ihan iisisti. Aika perinteinen on vaan kutsua mummot ja vaarit sunnuntaikahveille jossa kerrotaan, osaavat varmaan jo odottaa tälläisiä uutisia jos kutsu tulee kahvittelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokapöydässä santsasin ja samalla tokasin syöväni kahden edestä. Suku on sen vert hidasta sakkia, että kesti minuutti ennen kuin tajus mitä sanoin :)

Vierailija
4/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:35"]Kuinka pitkällä olet?
[/quote]

"Turvallisella" alueella :)
Ap

Vierailija
5/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalisti on kerrottu kyläillessä että olen raskaana eikä ole siitä mitään "jännää" tapahtumaa väännetty.

Luonnollinen asia ja vaikka se on sukulaisille ja ystäville iloinen asia niin tuskin niin tärkeä juttu kuin tulevalle äidille ja isälle. Paras ettet liikoja odota ettei tule pettymys jos kaikki on että "joo ihan kiva" ;)

Vierailija
6/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:38"]AP odottaa jenkkityylin sekoilukohtauksia missä tuleva mummo kiljui hysteerisenä, näitä näkee hauskoissa kotivideoissa välillä. Ei kannata pettyä jos tulevat mummot ja vaarit ottavat sen ihan iisisti. Aika perinteinen on vaan kutsua mummot ja vaarit sunnuntaikahveille jossa kerrotaan, osaavat varmaan jo odottaa tälläisiä uutisia jos kutsu tulee kahvittelemaan.
[/quote]

Et tunne mun äitiä ja siskoja. Ne kiljuu KAIKESTA. Hyvin luultavasti myös tästä. Ja meillä on ihan tapana järjestää viikonloppusin päivällisiä suvuille, tykätään molemmat kokata :) Joten siitä tuskin arvaavat.
Ap

Vierailija
7/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:38"]Ruokapöydässä santsasin ja samalla tokasin syöväni kahden edestä. Suku on sen vert hidasta sakkia, että kesti minuutti ennen kuin tajus mitä sanoin :)
[/quote]

Hei hauska idea! :)
Ap

Vierailija
8/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerroin molemmista tylsästi txt..tosin esikoinen oli mun vanhemmille jo 9 laspsenlapsi ja nyt tämä tuleva 10..
Mies on äidilleen kertonu ihan kasvotusten, en tiedä miten kun en ole ollut paikalla ja isälleen on soittanut.
Ei oo tullu riemunkiljahduksia, mun puolelta kyllä iloa ja kannustusta, miehen puolelta ennemmin ikäkriiseilyjä kun ovat alta 50

Vierailija
9/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:41"] Ihan normaalisti on kerrottu kyläillessä että olen raskaana eikä ole siitä mitään "jännää" tapahtumaa väännetty.

Luonnollinen asia ja vaikka se on sukulaisille ja ystäville iloinen asia niin tuskin niin tärkeä juttu kuin tulevalle äidille ja isälle. Paras ettet liikoja odota ettei tule pettymys jos kaikki on että "joo ihan kiva" ;)
[/quote]

Mun isä voi reagoida "joo ihan kiva" mutta aina äitiltä ja siskoilta saan kunnon reaktion. Ja miehen suku varmaan itkee, ovat hiukka herkkiksiä. Miehen isä kerran itki jo siitä ajatuksesta että me joskus ehkä saadaan lapsia...
Ap

Vierailija
10/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kannattaa maksimoida tulevien isovanhempien onnentunne jollain pikku kepposella.

Vierailija
11/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Ovat varmaan innossaan varsinki kerta jos on eka lapsenlapsi!

Vierailija
12/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin menossa naimisiin kolmen viikon päästä, ja olimme ostaneet pienet vauvansukat ja laittaneet pakettiin. Sanoimme paketin liittyvän häävalmisteluihin, isäni ilme kun hän sai sukat käteensä. "Jos meinasit että mä laitan nää kirkkoon jalkaan niin ei nä mulle mahu..." Meni hetki ennen kuin isä tajusi.

Vierailija
13/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:45"]Niin, kannattaa maksimoida tulevien isovanhempien onnentunne jollain pikku kepposella.
[/quote]

Millä ihmeen kepposella?
Ap

Vierailija
14/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:46"]Onnea! Ovat varmaan innossaan varsinki kerta jos on eka lapsenlapsi!
[/quote]

Kiitos! Ja onhan ne kyllä ehtiny tätä jo oottaa vaikka ei miehen kans kovin vanhoja vielä ollaakkaan :)
Ap

Vierailija
15/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein mummoille villalankaa ja pyysin neulomaan töppösiä ja myssyjä vauvalle. Molemmat ovat siis intohimoisia neulojia ja aina neulepuikot kädessä ja kyselevät mitä saisi neuloa muille, kun omat kaapit täynnä neuleita.

Kesti hetken, ennen kuin älysivät kysyä, että kenen vauvalle :) (ja miehen kanssa ainoita lapsia ja kyse ensimmäisestä lapsenlapsesta)

Vierailija
16/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:47"]Me oltiin menossa naimisiin kolmen viikon päästä, ja olimme ostaneet pienet vauvansukat ja laittaneet pakettiin. Sanoimme paketin liittyvän häävalmisteluihin, isäni ilme kun hän sai sukat käteensä. "Jos meinasit että mä laitan nää kirkkoon jalkaan niin ei nä mulle mahu..." Meni hetki ennen kuin isä tajusi.
[/quote]

Ihana isä sulla!
Ap

Vierailija
17/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:49"]Vein mummoille villalankaa ja pyysin neulomaan töppösiä ja myssyjä vauvalle. Molemmat ovat siis intohimoisia neulojia ja aina neulepuikot kädessä ja kyselevät mitä saisi neuloa muille, kun omat kaapit täynnä neuleita.

Kesti hetken, ennen kuin älysivät kysyä, että kenen vauvalle :) (ja miehen kanssa ainoita lapsia ja kyse ensimmäisestä lapsenlapsesta)
[/quote]

Ihana!
Ap

Vierailija
18/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea!! Minkäikäsiä ootte? Esikoisia?

Vierailija
19/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisia viikkoja ei olekaan. Kohtukuolemia voi tulla milloin vasn.

Vierailija
20/37 |
12.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 11:51"]Onnea!! Minkäikäsiä ootte? Esikoisia?
[/quote]

Minä 27, mies 29. Siis mitä tarkotat esikoisilla? Ollaan kumpiki esikoisia ja lapsi on meidän esikoinen :)
Ap.