Olen synnyttänyt jo viikon!!!!!!
Alkaa kyllästyttää. Rv 39 ja olen kahta yötä lukuunottamatta valvonut viikon nyt joka yö toistuvien supistusten kanssa ja alan olla niin väsynyt etten kohta jaksa enää! Kävin synnärilläkin maanantaina kun olin niin kipeä. 2cm olin auki Tuloksena takaisin kotiin. Ja sama juttu nyt jatkunut eikä loppua näy. Miten tässä kohta jaksaa ees synnyttää? Vaikka alkaa kyllä tuntua ettei tää synny ikinä! Joo, ja aiemmat synnytykset olleet tosi nopeat. Vaikee ees tietää millon pitäis lähteä synnärille....
Kommentit (46)
Opettele käyttää kondomeja ensi kerralla niin ei tarvitse sitten täällä itkeä
Vierailija kirjoitti:
Sydänäänet on olleet ok ja muutenkin vauvalla näyttänyt olevan kaikki ihan juuri niinkuin pitääkin. Liikuskelee kyllä ja koridopplerillakin olen noita sydänääniä seuraillut.
Jotenkin tuntuu vaan niin typerältä kun kolmatta kertaa tässä tilassa olen ja olen jo kerran siellä synnärillä käynyt sekä vielä soitellut sen jälkeen muutaman kerran... etten muka tietäisi milloin sinne on mentävä... tässä ehkä eniten hämåä se että aiemmin ei tosiaan ole tälläisiä supistuksia ollut viikkoa putkeen vaan vasta kun synnytys todella käynnistynyt. ja mistä voisin tietää miten tilanne on kohdunsuulla on edennyt jun oli viikko sitten 2cm auki ja kipeästi supistellut sen jälkeen useasti säännöllisen epäsäännöllisesti?!?
Ap
Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa. Ensi kerralla ehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö että yksi lapsi tuottaa enemmän hiilijalanjälkeä kuin voitte ikinä pihistellä itse omassa elämässänne? Jokainen synnytys yli tuplaa teidän hiilijalanjäljen. Hävetkää.
Onko tää kirjoitus sun mutsille osoitettu?
Ei, vaan sinulle ja muille kaltaisillesi.
synnärillä huonetoveri oli kans synnytelly viikon, lopulta kun vänkäs näytille olikin synnytys edennyt pitkälle. Kannattaa käydä tarkistuttamassa tilanne.. luulis, et viikossa etenisi homma.
Tsemppiä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Viikko ei ole mitään. Mä makasin tipassa ja lääkittynä 6 viikkoa supistelemassa Naistenklinikan osastolla 42. Puolet ajasta synnytyshuoneessa kiinni tarkkailulaitteissa, valvoin yöt kuunnellen muiden synnyttäjien huutoa naapurihuoneista. Jossain vaiheessa puoliso muisti tuoda korvatulpat.
Liikkua sain vain vessaan. Paino putosi kun se lihava köksä, joka jakoi ruokaa, oli tyhmyyden lisäksi asennevammainen ja kuvitteli osastolla huvikseen maattavan.
Kuulostaa kyllä siltä, että meni kärsimyksen karma ihan oikeaan osoitteeseen, ettei vaan toinenkin annos olisi vielä tulossa. Ruma sielu rumassa ruumiissa on sinun tarinasi.
Miksi on pakko synnyttää. Se on valtava ilmastorikos. Lisäksi keho menee pilalle ja p*illusi kohta on niin löysä että mieskin jättää ja lähde lapsettoman perään. :D