Christoffer Strandberg tyrmistyiPäivi Räsäsen osallistumisesta Masked Singeriin
Sanoo, ettei usko cancel-kulttuuriin, mutta mitä muuta tuo on, jos ihminen ei saa osallistua viihdeohjelmaan joidenkin sanomisten takia? Eri asia olisi, jos Päivi olisi julistanut lavalla jotakin homovastaista, mutta nyt vain lauloi siellä puku päällä. Kyllä on nyt Christofferilla ihmiskäsitys ihan pielessä, jos hänestä koko ihmisen näkeminen on jotenkin loukkaavaa vaikka hän ei sanoisi siinä edes mitään loukkaavaa. Sanotaan, että asioiden pitäisi riidellä, ei ihmisten, mutta tässähän mennään juuri päinvastaiseen suuntaan kun ihminen ei saisi edes olla olemassa tämän toisen silmissä. Kuulostaa, että Christofferilla on enemmän ongelmia hyväksyä Räsäsen ihmisarvoa kuin päinvastoin.
Ja tämä kaikealla kunnioituksella Christofferin ammattitaitoa kohtaan. On mielestäni tällä hetkellä yksi Suomen viihdyttävimpiä esiintyviä taiteilijoita. Nyt vain meni tosi huti tuo kommentti.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/0e0a868b-a590-4cdc-8813-e520ce…
Kommentit (2627)
Minkäs takia vähemmistöjen ei tarvitse ymmärtää, että toiset ajattelevat asioista eri tavalla?
Christoffer syyllistyi itse huomaamattaan syrjintään...
Hänen tekonsa yhtä paha, kuin vastapuolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Strandberg on käsittänyt väärin: tuomareiden ei tarvitse rakastaa osallistujia, eikä ohjelmassa aplodeerata
kuin osallistujien kilpailusuoritukselle.Sen pitäisi onnistua, ja Strandberg nauroi ja taputti hangonkeksinä.
Olisiko mahdollista JOSKUS tehdä JOTAIN
ilman että siihen ympätään mukaan seksuaalivähemmistöjen agendaa?Varmaan Strandbergin on vaikea uskoa, mutta meiltä tavallisilta ihmisiltä tulee jo sateenkaaret korvista ulos!!
Siinähän sitten tulee. Heterokeskeisyys ja homojen syrjintä on kuitenkin todellinen ongelma.
Homokeskeisyys tuntuu olevan primääristä ja heterointi vain välttämätön paha lisääntymisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän ennenvanhaan vielä aivan ilmeiset homot vielä avioitui ja perusti perheitä kun kuitenkin aivan julkihomous oli vielä suuri häpeä suvulle?
Olisiko vaikka juuri siksi. Haluttiin tehdä vain vaikutus suvulle ja kapealle yhteiskunnalle, vaikkei vastakkainen sukupuoli kiinnostaisi yhtään. Mieti jos samassa asemassa heteron olisi pitänyt perustaa perhe samaa sukupuolta olevan kanssa? Paljastuminen suhteesta toisen sukupuolen kanssa johtaisi mielisairaalaan, vankilaan yms.
Nyt kyllä kääntyi Strandbergin sanomiset häntä itseään vastaan. Hän osoitti itse olevansa ahdasmielisempi ja syrjivämpi kuin Räsänen. Jos meidän on siedettävä näitä itseään täynnä olevia homoja, niin kyllä heidänkin on siedettävä eri tavalla ajattelevia ihmisiä, hyvänen aika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Strandberg on käsittänyt väärin: tuomareiden ei tarvitse rakastaa osallistujia, eikä ohjelmassa aplodeerata
kuin osallistujien kilpailusuoritukselle.Sen pitäisi onnistua, ja Strandberg nauroi ja taputti hangonkeksinä.
ilman että siihen ympätään mukaan seksuaalivähemmistöjen agendaa?Varmaan Strandbergin on vaikea uskoa, mutta meiltä tavallisilta ihmisiltä tulee jo sateenkaaret korvista ulos!!
Siinähän sitten tulee. Heterokeskeisyys ja homojen syrjintä on kuitenkin todellinen ongelma.
Homokeskeisyys tuntuu olevan primääristä ja heterointi vain välttämätön paha lisääntymisen takia.
Älä nyt heteroseksuaali yhtään uhriudu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi I KYYNEL! Strandbergilta meni ne vähäisetkin pisteet tuommoisesta ruikutuksesta. Tuohan se vasta on suvaitsemattomuutta. Itse olen kurkkua myöten täynnä tätä sateenkaari-ideologian pakkosyöttöä. Tavallisilla ihmisillä ei ole enään mitään oikeuksia, eikä sananvapautta. Päivi on siteerannut vain Raamattua! Päivillä on oikeus uskoonsa, mielipíteeseensä ja ehdottomasti oikeus osallistua viihdeohjelmaan!! Jos Strandbergin ei sitä kestä, jääköön pois tuomaristosta...
Tuo että olet täynnä "sateenkaari-ideologian pakkosyöttöä" kertoo vain ahdasmielisyydestäsi. Homoja on tuomittu, tapettu, laitettu mielisairaalaan yms ja kehtaat olla Räsäsen puolella. Heterokeskeisyys sitä tuhoa aiheuttaa.
Höh, kuka tässä on muka sanonut että mielestäni että homoja pitäsi kohdella huonosti, laittaa sairaalaan tai syrjiä?? En minä ainakaan enkä myöskään Päivi Räsänen. Kaikilla ihmisillä on oikeus elää ja olla. Mutta se ärsyttää ettei Kristillisessä valtiossa ole enää oikeutta uskoa ja siteerata Raamattua vapaasti, eikä ole oikeutta mielipiteisiin, jos ne poikkeaa siitä mitä valtavirrasta syötetään. Annetaan Päivin uskoa vapaasti Raamattuun. Ei meillä ole enään uskonvapautta.
Suomi ei ole kristillinen valtio, onneksi.
Uskonvapaus on, mutta kaikkea paskaa ei saa sanoa ja julistaa. Uskokaa mihin uskotte, mutta pitäkää pää kiinni.
Totta puhut. Suomi on pöljän kansan pakanavaltio.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs takia vähemmistöjen ei tarvitse ymmärtää, että toiset ajattelevat asioista eri tavalla?
Christoffer syyllistyi itse huomaamattaan syrjintään...
Hänen tekonsa yhtä paha, kuin vastapuolen.
Ihan sen takia, että tällaisia syrjiviä ihmisiä ei haluta mihinkään vallan kahvaan. Päivin mielistä homous on synti ja sen mukaan haluaisi viedä oikeuksia heiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi I KYYNEL! Strandbergilta meni ne vähäisetkin pisteet tuommoisesta ruikutuksesta. Tuohan se vasta on suvaitsemattomuutta. Itse olen kurkkua myöten täynnä tätä sateenkaari-ideologian pakkosyöttöä. Tavallisilla ihmisillä ei ole enään mitään oikeuksia, eikä sananvapautta. Päivi on siteerannut vain Raamattua! Päivillä on oikeus uskoonsa, mielipíteeseensä ja ehdottomasti oikeus osallistua viihdeohjelmaan!! Jos Strandbergin ei sitä kestä, jääköön pois tuomaristosta...
Tuo että olet täynnä "sateenkaari-ideologian pakkosyöttöä" kertoo vain ahdasmielisyydestäsi. Homoja on tuomittu, tapettu, laitettu mielisairaalaan yms ja kehtaat olla Räsäsen puolella. Heterokeskeisyys sitä tuhoa aiheuttaa.
Höh, kuka tässä on muka sanonut että mielestäni että homoja pitäsi kohdella huonosti, laittaa sairaalaan tai syrjiä?? En minä ainakaan enkä myöskään Päivi Räsänen. Kaikilla ihmisillä on oikeus elää ja olla. Mutta se ärsyttää ettei Kristillisessä valtiossa ole enää oikeutta uskoa ja siteerata Raamattua vapaasti, eikä ole oikeutta mielipiteisiin, jos ne poikkeaa siitä mitä valtavirrasta syötetään. Annetaan Päivin uskoa vapaasti Raamattuun. Ei meillä ole enään uskonvapautta.
Uskonvapaus on, mutta kaikkea paskaa ei saa sanoa ja julistaa. Uskokaa mihin uskotte, mutta pitäkää pää kiinni.
Kommenttisi on vanhahtava, eikä kuulu sivistysvaltioon.
Päivi Räsäselle on vaikea sellaisen ihmisen taputtaa, jota nämä kommentit henkilökohtaisesti varmasti syvästi loukkaavat ja satuttavat
-Kyllä. Loukkaavia oli myös puheet "geeniperimän rappeutumisesta." Hän levitti täysin väärää tietoa homoseksuaalisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen että Päivi ei ole syypää eikä hänen sanomisensa ole hänen vikansa. Luulen että Räsänen onkin demonien riivaama. Ehkä hän ei sittenkään ole lihaksitullut saatana, joka on ottanut ryppyisen mummelin hahmon, kuten on väitetty.
Silloin olisi helpompi ymmärtää se kristofasistinen kiihotus ja sairaiden seksi- ja rotuoppien tyrkyttäminen... se tuleekin demoneilta. Päivi ei sittenkään ole vastuullinen teoistaan, hän on syyntakeeton.
Sääli että moni on niin naiivi, että mummelin valepuku menee läpi. Hiiitlerkin ja talipaanit olisivat kateellisia tästä vedätyksestä.
Menehän nyt uhmaikäinen piltti syömään, äiti huutaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommenttisi on vanhahtava, eikä kuulu sivistysvaltioon.
Sinäkö olet aikatuomari? Ja muka sivistynyt. Mikä on mittapuu noille. Alaspäin mennään koko ajan joka suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi KYYNEL! Strandbergilta meni ne vähäisetkin pisteet tuommoisesta ruikutuksesta. Tuohan se vasta on suvaitsemattomuutta. Itse olen kurkkua myöten täynnä tätä sateenkaari-ideologian pakkosyöttöä. Tavallisilla ihmisillä ei ole enään mitään oikeuksia, eikä sananvapautta. Päivi on siteerannut vain Raamattua! Päivillä on oikeus uskoonsa, mielipíteeseensä ja ehdottomasti oikeus osallistua viihdeohjelmaan!! Jos Strandbergin ei sitä kestä, jääköön pois tuomaristosta...
Uskonnolliset tahot niitä on aiheuttanut vähemmistöille. Suomessakin homous oli rikollista ennen 70-lukua ja nykypäivänäkin on paljon yhteiskuntia missä tapahtuu niitä julmuuksia edelleen. Uskontojen valta on syynä, enkä halua enää kuulla tuollaisten ihmisten mielipiteitä kuinka se on syntiä.
Mutta suvaita sinun pitää.
Vierailija kirjoitti:
Päivi Räsäselle on vaikea sellaisen ihmisen taputtaa, jota nämä kommentit henkilökohtaisesti varmasti syvästi loukkaavat ja satuttavat
-Kyllä. Loukkaavia oli myös puheet "geeniperimän rappeutumisesta." Hän levitti täysin väärää tietoa homoseksuaalisuudesta.
Geeniperintö rappeutuu koko ajan. Siihen ei tarvita uskonnollisia silmälaseja. Adhd lisääntyy, lapset eivät pääse ylös kyykystä, eivät jaksa, mielenterveysongelmat hälyttäviä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I pm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi KYYNEL! Strandbergilta meni ne vähäisetkin pisteet tuommoisesta ruikutuksesta. Tuohan se vasta on suvaitsemattomuutta. Itse olen kurkkua myöten täynnä tätä sateenkaari-ideologian pakkosyöttöä. Tavallisilla ihmisillä ei ole enään mitään oikeuksia, eikä sananvapautta. Päivi on siteerannut vain Raamattua! Päivillä on oikeus uskoonsa, mielipíteeseensä ja ehdottomasti oikeus osallistua viihdeohjelmaan!! Jos Strandbergin ei sitä kestä, jääköön pois tuomaristosta...
Uskonnolliset tahot niitä on aiheuttanut vähemmistöille. Suomessakin homous oli rikollista ennen 70-lukua ja nykypäivänäkin on paljon yhteiskuntia missä tapahtuu niitä julmuuksia edelleen. Uskontojen valta on syynä, enkä halua enää kuulla tuollaisten ihmisten mielipiteitä kuinka se on syntiä.
Mutta suvaita sinun pitää.
Pakkosuvaitsevaisuus rulettaa.
Yritetään näytellä sitten.
Mtvn tuotantotiimin pitäis nyt ymmärtää ettei tämä Christoffer sovi enää juontamaan
tuota ohjelmaa Meistä katsojista suurin osa taitaa olla vanhempaa väkeä, jotka mieluusti ihastelimme Päivin laulua mutta emme tämän itsevarman pellen suvaitsematonta puhetta.
Hassua sinänsä että ohjelma on nauhoitettu monta kuukautta sitten mutta tämä Christoffer "hämmästyi" ja "loukkaantui" vasta nyt kun ohjelma tuli ulos. Ohjelmassa hän iloisena taputteli Päiville muiden mukana eikä kasvoilla ollut minkäänlaista hämmennystä.. Tekopyhää hurskastelua ja teeskentelyä siis, näyttelemistä. Ei aitoa ihmisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Geeniperintö rappeutuu koko ajan. Siihen ei tarvita uskonnollisia silmälaseja. Adhd lisääntyy, lapset eivät pääse ylös kyykystä, eivät jaksa, mielenterveysongelmat hälyttäviä jne.
Rokotteet, lääkkeet, kemikaalit, prosessoitu ruoka varmaan on vaikuttanut siihen. Sekin on paha kun siivotaan koteja jollain suihkutettavalla tolulla mitä sitten hengitellään.
Odotan ilmoitusta jossa MTV3 ilmoittaa että Sandberg on hyllytetty ohjelmasta asiattoman Twitter käyttäytymisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Listaa nyt asioista, missä tätä jatkuvaa syrjintää tapahtuu? Laki suojaa homoja yhtä lailla kuin heteroitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ammatillisuuteen kuuluu se, että osaa jättää henkilökohtaiset kaunansa työasioiden ulkopuolelle. Ja tv:ssä esiintyviltä, jos keiltä, odotetaan ja mielestäni pitäisi myös vaatia juuri sellaista ammatillisuutta. Asiat riitelee, ei ihmiset.