Tapailumies käyttää yö-valoa
Niin, siis nukkumiseen. Ei näköjään tykkää nukkua pilkkopimeässä. Olenko ilkeä, jos mielestäni tämä tekee miehestä nössön?
Kommentit (28)
Tai jos hepulla on vaan huono näkö ja etenkin hämärässä. Itsekin olen harkinnut, koska näkö on p*ska ja hämäränäkö ihan sysip*ska.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on sen sekstailuvalo? Tylsempää puuhailla pilkkopimeässä kun miehet on aika visuaalisia.
Ne naiset, joita tavallinen mies saa, ovat sen näköisiä että on mukavampi puuhailla pilkkopimeässä.
YTM kaverillani oli kassientyhjennysnainen, josta hän sanoi että kroppa on hyvä mutta naama niin ruma, että hän mielummin panee pimeässä ja nainen ujona myös tykkäsi tästä järjestelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä se on sen sekstailuvalo? Tylsempää puuhailla pilkkopimeässä kun miehet on aika visuaalisia.
No minä en kyllä kenellekkään miehellä antaisi tommosilla asetelmilla. Joko valot on päällä tai ei, ei mitään siltä väliltä.
Eikö edes kynttilänvalo kelpaisi?
Kaikki näyttää paremmalta pehmeissä valoissa.
Miehen nyt pitäisi osata suunnistaa pimässä tutussa ympäristössä ja nuo lähinnä lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös yövalo ole nimenomaan koko yön päällä? Muutenkin ihmisen silmä tottuu pimeään nopeasti. Eli jos ei ole jossain oikeasti pilkkopimeässä kellarissa, niin jostain yleensä tulee sen verran valoa, että edes jotain näkee ilman valojakin.
Nukuin ennen yövalo päällä, mutta halusin opetella nukkumaan ilman sitä jotta pystyn nukkumaan hotelleissa tms. Olen tottunut kutsumaan yövaloksi. Hotelleissa käytän kännykän taskulamppua nukkumaan mennessä.
Ihan vinkkinä, hotellissa voi jättää vessaan valon ja oven pikkaisen raolleen 🙄
Vierailija kirjoitti:
Miehen nyt pitäisi osata suunnistaa pimässä tutussa ympäristössä ja nuo lähinnä lapsille?
Miksi pitäisi opetella suunnistamaan pimeässä, kun valokin on keksitty?
Nukuin ennen yövalo päällä, mutta halusin opetella nukkumaan ilman sitä jotta pystyn nukkumaan hotelleissa tms. Olen tottunut kutsumaan yövaloksi. Hotelleissa käytän kännykän taskulamppua nukkumaan mennessä.