Teini tuli hirveässä kusihädässä kotia
Ei ehtinyt edes ovea sulkea perässään. Oli niin kiire. Väittää ettei ole juonut, vaikka on tehnyt sitä salaa ennenkin. Oli purkkakin suussa kun tuli kotiin...
Kommentit (16)
Jos et ole varma, älä rankaise. Poliisikaan ei voi antaa sakkoja ilman perusteita.
Aika aikaisin kotiutui onneksi kuitenkin. Minkä ikäinen?
Vierailija kirjoitti:
On juonut. Viimeistään purkka sen paljasti.
Mm, näin itsekin ajattelin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika aikaisin kotiutui onneksi kuitenkin. Minkä ikäinen?
Onneksi. Tosin meillä 22 kotiintuloaika, kun on vielä niin nuori. 16v täyttää joulun alla... ap
Ostanut salaa limukkaa eikä uskaltanut pissata ulkona pimeässä.
Kalja kusettaa ja purkalla koitettu peitellä hajuja. Selkeä tapaus.
Ottakaa yhdessä iltamyssy, luottamuksen eleenä
Mulla kävi teininä vähän kurjemmin. Ehdin kaivaa avaimet, mutta en enää kyennyt pidättämään. Tuli pissat housuun. Ja juu, olin juonut. Onneksi mutsini ei ruvennut sen kummemmin tenttaamaan. Olin muutenkin tosi nolona ja häpeissäni.
Niin, en sitten kuitenkaan ihan lopullisesti syrjäytynyt ja joutunut rappiolle. Tällä hetkellä plakkarissa akateeminen koulutus, vakituinen työ ja aika tuore avioliitto.
Varmaan saanut kusitaudin jonkun likaisesta mulkusta.
Ei sille tullut sitten mieleen pissata jonnekin pusikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Mulla kävi teininä vähän kurjemmin. Ehdin kaivaa avaimet, mutta en enää kyennyt pidättämään. Tuli pissat housuun. Ja juu, olin juonut. Onneksi mutsini ei ruvennut sen kummemmin tenttaamaan. Olin muutenkin tosi nolona ja häpeissäni.
Niin, en sitten kuitenkaan ihan lopullisesti syrjäytynyt ja joutunut rappiolle. Tällä hetkellä plakkarissa akateeminen koulutus, vakituinen työ ja aika tuore avioliitto.
Avioliittosi ehtii kyllä vielä karahtaa, kun alat pihdata ja miehesi lähtee vieraisiin tyydyttämään tarpeitaan.
On varmasti juonut jotakin, kuten vettä, kahvia, limsaa, energiajuomia…
Muista juomista sen sijaan ei tuolla perusteella voi päätellä mitään.
Minäkin olen käynyt tänäänkin monta kertaa pissalla, vaikka olen juonut vain vettä ja kahvia. Purkkaakin pureskelin, hui kauhea!
On juonut. Viimeistään purkka sen paljasti.