Kun miehellä on liian iso
Onko kellekään muulle tullut sellaista tapausta vastaan, että kumppanilla on liian iso penis, minkä vuoksi yhdynnät on kivuliaita?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on hieman yli 20cm (juu olen mitannut) ja paksuuttakin on ihan reippaasti. Saan juuri ja juuri etusormi -peukalo otteella ympäri.
Lyhyet sormet? Ja mistä kohtaa? Tuo ote ei oikeastaan kerro yhtään mitään vertailukelpoista... Liekö koko jutussakaan mitään totuudenmukaista?
Höpö höpö. Ja miksi pitää olla yhdynnässä jos se sattuu. Oikeasti.Ei satu, kyllähän pimppi neyy ja joustaa. Synnytys olis muuten aivan mahdotonta.
Kyllä se voi sattua jos miehen tekniikka pielessä. Yli 23,5 cm pitkällä ja 16,5 - 19 cm paksulla varustettuna kiinnitän erityistä huomiota juuri tekniikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se voi sattua jos miehen tekniikka pielessä. Yli 23,5 cm pitkällä ja 16,5 - 19 cm paksulla varustettuna kiinnitän erityistä huomiota juuri tekniikkaan.
LOL :D
Käsipelillä mennään meillä,
Molemmat ollaan tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL :D
Mitä LOL tuossa on?
Itse tapailin taannoin miestä, jolla oli 17cm paksu ja pituutta vielä enemmän.
Kyllä isompi sattuu joitain naisia, osa on todella tiukkoja, että varmaan sattuu keskivertokin. Muutaman kerran on jäänyt seksi väliin kokonaan. Noita todella tiukkoja on luokkaa 2/100 eli aika harvassa. Olisi hienoa jos universumi olisi ollut pienimunaisille reilumpi, eli heille olisi enemmän tiukkaa tavaraa tarjolla. Eipä se ison omistajankaan elämä aina helppoa ole kun kaipaa sellaista huoletonta seksiä. Aina saa olla tunnustelemassa aiheuttaako kipua ja siitä on alkanut mennä omat fiilikset koko touhuun. Muutenkin naisten asenne miehiä kohtaan on mikä on, joten olen päätynyt erääseen maksulliseen jota saa kyllä puikottaa ihan antaumuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni on hieman yli 20cm (juu olen mitannut) ja paksuuttakin on ihan reippaasti. Saan juuri ja juuri etusormi -peukalo otteella ympäri.
Lyhyet sormet? Ja mistä kohtaa? Tuo ote ei oikeastaan kerro yhtään mitään vertailukelpoista... Liekö koko jutussakaan mitään totuudenmukaista?
Aika keskeltä ja viivottimella mitattuna peukalon kärjestä etusormen päähän on 18cm, joten ympärys on kutakuinkin 16-17cm.
Miksi niin paljon alapeukkuja? Tämä on aivan totta, ovatko kaikki nyt jotenkin kateellisia minulle, kun miehelläni sattuu olemaan vähän keskimääräistä kookkaampi varustus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika keskeltä ja viivottimella mitattuna peukalon kärjestä etusormen päähän on 18cm, joten ympärys on kutakuinkin 16-17cm.
Miksi niin paljon alapeukkuja? Tämä on aivan totta, ovatko kaikki nyt jotenkin kateellisia minulle, kun miehelläni sattuu olemaan vähän keskimääräistä kookkaampi varustus.
Nauti vaan miehestäsi. Mutta en ainakaan minä ole kade, kun oma ukkoni niin rakas kaluineen,ettei mitään väliä!!Hän myös rakastaa minua hulluna, ei valittamista!512
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan ei ole todellinen mitta. Mulla on vasemmassa kädessä, kun laitoin mitan pyödälle, mitta 20cm. Kun sormet laittaa tyhjän talouspaperihylsyn päälle, ymp 14,5cm, , niin riittää juuri ja juuri yhteen. Syy on siinä, vaaksa auki väli pitenee ja sormet koukkussa putken ympäri mitta lyhenee. Joten veikkaisin oikeaisi mitaksi lähelle 15cm ihan siitä syystä, että vaimon sormet ylettää juuri ja juuri yhteen. Ihan paksu sekin on. Hk:n lenkki on vain 14cm ympärysmitaltaan.
Noista mitoista. Itsella ollut hiinä ja hiinä, ettei ole ollut liian iso. Onneksi pituutta vain n. 20cm riippuen seisokista. Vaimo ei ole koskaan valittanut, mutta myönsi nyt vuosien jälkeen, kun kysyinn, että toisinaan ollut vähän hankalan kokoinen. Itse tiennyt sen aina, kun koko ikä saanut varoa. Nyt vanhemmiten haitannut vielä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ollaan tyytyväisiä.
:D:D:D Aivan helvetin taatusti mies ei ole tyytyväinen vaikka niin sinulle sanookin :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaan ei ole todellinen mitta. Mulla on vasemmassa kädessä, kun laitoin mitan pyödälle, mitta 20cm. Kun sormet laittaa tyhjän talouspaperihylsyn päälle, ymp 14,5cm, , niin riittää juuri ja juuri yhteen. Syy on siinä, vaaksa auki väli pitenee ja sormet koukkussa putken ympäri mitta lyhenee. Joten veikkaisin oikeaisi mitaksi lähelle 15cm ihan siitä syystä, että vaimon sormet ylettää juuri ja juuri yhteen. Ihan paksu sekin on. Hk:n lenkki on vain 14cm ympärysmitaltaan.
Noista mitoista. Itsella ollut hiinä ja hiinä, ettei ole ollut liian iso. Onneksi pituutta vain n. 20cm riippuen seisokista. Vaimo ei ole koskaan valittanut, mutta myönsi nyt vuosien jälkeen, kun kysyinn, että toisinaan ollut vähän hankalan kokoinen. Itse tiennyt sen aina, kun koko ikä saanut varoa. Nyt vanhemmiten haitannut vielä enemmän.
Ihmettelen sitä miksi aina alapeukutetaan kun mies sanoo kärsivänsä liian isosta. Se ei oikeasti ole mikään siunaus. Onhan siinä hyviäkin puolia, mutta juuri tuo varominen vie suurimman nautinnon. Lisäksi suuseksi on varmasti parempaa jos omaa pienemmän vehkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ollaan tyytyväisiä.:D:D:D Aivan helvetin taatusti mies ei ole tyytyväinen vaikka niin sinulle sanookin :D:D:D
Ei tarvitse varoa satuttamista,
On paljon rennonpaa molemmille
Mulla on ainakin ollut liian pitkä aiemmassa suhteessa, eikä se miksikään koskaan muuttunut 10+ vuodessa. Paksuus on itsellä juuressa, niin ei se ollut koskaan sit ongelma kun ei sinne asti päästy! :D
Oli hieman outoa sitten uuden kumppanin kanssa, kun oikein haluttiin kunnolla pohjaan, niin että sai vähän sattuakin. Eli nautinnon tunne seksissä oli suurempi kuin kipristys tms.
Kaikille idiooteille maalaispojille ihan omasta vehkeestä: 20 pitkä 7 halkaisija, suihinottajia ei kamalasti ole ollut ja nekin jotka ottaneet, on leukoihin sattumisen takia jäänyt lyhyeksi! Ja ns pohjaan saakka ei todellakaan ole voinut monellekkaan työntää! Jos ette nuijat anatomiaa tunne, pillu luhenee jos muna on paksumpi sisään työntyessä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ainakin ollut liian pitkä aiemmassa suhteessa, eikä se miksikään koskaan muuttunut 10+ vuodessa. Paksuus on itsellä juuressa, niin ei se ollut koskaan sit ongelma kun ei sinne asti päästy! :D
Oli hieman outoa sitten uuden kumppanin kanssa, kun oikein haluttiin kunnolla pohjaan, niin että sai vähän sattuakin. Eli nautinnon tunne seksissä oli suurempi kuin kipristys tms.
No se hyvä puoli omassakin kalussa ollut, että terskan ympärys 14cm, varren 15cm ja tyven 16cm. Vaimo päällä ollut ainoa asento, jossa saanut itse juntattua pohjaan asti. Otti siinä aina orgasmeja. Vuosia luulin, ettei saanut ejakuloinut, mutta sitten taas kerran ihmettelin märkiä nivusiani, että miten hitossa taaskin tuli noin paljon spermaa. No älysin sitten haistaa ja maistaa nestettä. Miedon tuoksuista liukasta, vaan ei spermasta tietoakaan.
Nuorempana tuli törvittyä muutama kohdunkaulanhaavauma, kun innostuin liikaa. Siksi säälin aina niitä, jotka kertoo mitan olevan yli 20cm. Mutta ei näitä ongelmia usko muut kuin ne jotka niitä kokee.
Pieni tai iso jalo "tekniikkalaji" n 59 V :)
Hauskoja nämä jotka oikeasti mitanneet miehensä kalun pituuden ja paksuuden. Miltähän heistä itsestään tuntuisi, jos mies vetäisisi mittarullan esille ja mittaisi tarkkaan naisensa vagina syvyyden ja leveyden? ;D
Onko miehen mitta siis mulkun mitta, vai onko se jollain kierolla laskuopilla mulkku+kropan pituus jaettuna varallisuudella = ...... :D
Kaksi suhdetta on kariutunut osin siksi, että kaluni 19 cm on ollut kumppaneille liian pitkä. Mahtui kyllä lämmittelyn jälkeen sisään ja orkutkin tuli, mutta paikat kipeytyi ja seksiin ryhtyminen oli väkinäistä. Jotkut vain nauttii ja kiihottuu pohjakosketuksesta ja aivan kaikilla en ole edes pohjaa tavannut. Jos joku ihmettelee, miksi pitää koko vrhje sisään tunkea, niin kyllä se nainenkin yleensä kiihkon hetkellä sitä vaatii.
On ja hän on nykyinen mieheni (ihan kanta suomalainen, joten ei tarvitse aloittaa mitään afrikka keskustelua aiheesta). Eli alkuun ei kyllä voinut ihan loppuun saakka työntää, kun teki kipeää ja ratsastamisesta ei tullut mitään. Doggy tyylillä tipahdin aina vatsalleni kun vihlaisi jos meni liian syvälle.
En tiedä mitä "sisälläni" on tapahtunut, mutta pikku hiljaa siihen joko tottui tai vaginani muotoutui, mutta nykyään kaikki asennot onnistuvat eikä tunnu kipua.