Yllätys ystävälle
Hyvä ystäväni täyttää pyöreitä ja haluaisin muistaa häntä. Viestiteltiin ja synttäriasia tuli esiin, sanoin piloillani et "pitääkin järjestää sulle oikein megaisot yllärijuhlat;)" tätäpä ei kaverini ;) hymiöstä huolimatta ottanut ihan niin huumorilla kuin tarkoitin vaan ilmoitti ettei tykkää ollenkaan ajatuksesta, on ujo ja aika syrjäänvetäytyvä, ja vastasin ettei tietenkään.
No onko se sama asia kuin megaisot ylläribileet, jos järjestän hyvät tarjoilut, tunnelmaa lyhdyin ja kynttilöin, sekä lämmitetyn paljun(tästä ainakin tiedän hänen pitävän) eräälle mökille, jota saamme lainata. Paikalla olisivat vain meidän ja heidän perhe. Haluaisin kuitenkin järjestää tämän yllätyksenä, mutta aiheutanko vain turhaa paniikkia?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:22"]
Ap kysy ystäväsi mieheltä asiaa. Mielestäni ideasi kuulostaa ihanalta ja uskon että ystäväsi osaisi arvostaa elettäsi. Älä loukkaannu muiden typeristä kommenteista!
[/quote]Kiitos, tietysti puhuisin asiasta ystävän miehen kanssa ja ottaisin mukaan suunnitelmiin, mutta tulin tosiaan toisiin aatoksiin, kiitos palstan:(
Hei ap! Katso kuinka monta myönteistä vastausta oot saanut ja vertaa niitä ton yhden sekopään vastauksiin.
Kumpi painaa enemmän vaakakupissa? Yksi seko vai 20 myönteistä kommenttia?
Tee ratkaisusi niiden perusteella.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:22"]
Ap kysy ystäväsi mieheltä asiaa. Mielestäni ideasi kuulostaa ihanalta ja uskon että ystäväsi osaisi arvostaa elettäsi. Älä loukkaannu muiden typeristä kommenteista!
[/quote]Kiitos, tietysti puhuisin asiasta ystävän miehen kanssa ja ottaisin mukaan suunnitelmiin, mutta tulin tosiaan toisiin aatoksiin, kiitos palstan:(
[/quote]Tuo on selvästi yksi ainoa tyyppi joka jostain syystä haluaa olla inhottava. Eihän kukaan voi pakottaa sinua toteuttamaan tuota ihanan kuuloista ja huomaavaista ideaasi, mutta todella sääli jos jonkun häirikön takia luovutat :(
Yksi seko? Mä vastaan nyt ekan kerran ja kerron kyllä, että omat ystävät tietävät, mitä voi tehdä ja mitä ei, ei todellakaan tarvitse kysellä mistään tai keltään yhtään mitään=) Ja itse voisin kuvitella että ap:n tuttava, ystävä hän ei voi olla, niin hän ei nyt vaan halua juhlia, on väärin olettaa että haluisi juhlia edes perheen kesken.
Itse en juhli ikinä mitään omia synttäreitä, ja KAIKKI SANOMATTAKIN SEN TIETÄÄ, ja vähän siinä sivussa, kun samaan aikaan muut juhlat, tuovat viinipullon tai muuta, mutta noin että ei ole suoraan muistamista, kun tietävät että en tykkää mistään tuollaisesta.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:29"]
Ap, niin kuin kerroit, ystäväsi sanoi että ei pidä lainkaan ajatuksesta, joten älä viitti!!!!!! Mun ystävät TUNTEE MUT; ne tietää mitä voi järkätä, ilman av:ta ilman mun miestä, mitä sä aidosti kuvittelet itsestäsi?
[/quote]Ystävä ei pidä ajatuksesta megaisot ylläribileet. Onko kahden perheen illanvietto sellainen? En ainakaan mitään hyvää kuvittele itsestäni, vähän tuntuu siltä kuin olisin syytettynä koulu- tai työpaikkakiusaamisesta:(
Hei ap! Katso kuinka monta myönteistä vastausta oot saanut ja vertaa niitä ton yhden sekopään vastauksiin. Kumpi painaa enemmän vaakakupissa? Yksi seko vai 20 myönteistä kommenttia? Tee ratkaisusi niiden perusteella.
[/quote] Melkein kaikki vastaukset ovat olleet negatiivisia. ap
Mitä vittua joku (sama ihminen joka viestissä) trollaa täällä ihan huolella :D
Todellakin järjestät yllärin, kuulostaa kivalta :)
Se on edelleen se sama tyyppi. Joka tietää että et ole ystävä vaan tuttava. Oi pyhä yksinkertaisuus.. ja hän tietää mitä sinun ystäväsi haluaa vaikka ei edes tiedä kuka hän on?
Jätät täysin omaan arvottomuuteensa hänen höpötykset vaikka tulisikin vielä eri identiteeteillä jankuttamaan samaa soopaa ja painat vain mieleen kaikki kannustavat kommentit. Vielä parempi: älä ap tule enää lukeman tätä ketjua. Ideasi on loistava ja kunnioittava, pidä se!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:37"]
Hei ap! Katso kuinka monta myönteistä vastausta oot saanut ja vertaa niitä ton yhden sekopään vastauksiin. Kumpi painaa enemmän vaakakupissa? Yksi seko vai 20 myönteistä kommenttia? Tee ratkaisusi niiden perusteella.
[/quote]Eihän ole! Se yks tyyppi yrittää nyt vaan pilata.
No ei ole sama ihminen! Kylä jokainen normaali ihminen tajuaa asian kun ei kerran tunne toista ton vertaa niin ei sekaannu, musta aika selvää?
Voin kertoa, että olemme tunteneet kolmekymmentä ja olleet ystäviä yli kaksikymmentä vuotta ja olemme toistemme lasten kummeja. mielestäni emme ole vain tuttavia. Tämä asia on kyllä sellainen, etten voi olla ihan varma miten suhtautuisi, mutta eipä sitä tarvitse enää miettiä. Todella yllättynyt olen kyllä negatiivisen palautteen määrästä.
Voi jeesus teidän kanssa.. Ihan niinkuin te tietäisitte mitään ap:sta tai sen ystävästä muutaman rivin perusteella. Ap varmaan tuntee ystävänsä ja toimii sen mukaan. Ihan sama mitä mieltä joku täysin ulkopuolinen mitään tietämätön ihminen on asiasta mieltä. Varsinaisia mielensäpahoittajia taas liikenteessä. Minäkään en tykkää suurista juhlista enkä väkijoukoista, mutta olisin todella onnellinen jos paras ystävä järjestäisi tuommoista!!
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:37"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:31"]
[/quote]
Ne kaikki on ollu yhdeltä ja samalta katkeralta tyypiltä kaikki. Vaikka niitä monta onkin. Kirjoitustyylistäkin sen huomaa.
Älä hänen kommenteistaan välitä!!!
Jos ihminen ei tiedä mitä ystävä voisi haluta tai mistä loukkaantuu, vaan kysyy sitä vierailta, kertoo aika paljon.
Voin sanoa ap, että minun 4 todella hyvää ystävää, voivat valita minulla alusvaatteet, ja siinä onnistuvat, kokoa ja istuvuutta myöten, joten pikkaisen naurattaa tää sun avautuminen.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:29"]Ap, niin kuin kerroit, ystäväsi sanoi että ei pidä lainkaan ajatuksesta, joten älä viitti!!!!!! Mun ystävät TUNTEE MUT; ne tietää mitä voi järkätä, ilman av:ta ilman mun miestä, mitä sä aidosti kuvittelet itsestäsi?
[/quote]
Hei sun näppäimistössä taitaa olla JOTAIN VIKAA!!!!11!1 Eikö sun YSTÄVÄT järjestäny sulle juhlia ja siksi KIUKUTTELET täällä?
Ap, niin kuin kerroit, ystäväsi sanoi että ei pidä lainkaan ajatuksesta, joten älä viitti!!!!!! Mun ystävät TUNTEE MUT; ne tietää mitä voi järkätä, ilman av:ta ilman mun miestä, mitä sä aidosti kuvittelet itsestäsi?