Yllätys ystävälle
Hyvä ystäväni täyttää pyöreitä ja haluaisin muistaa häntä. Viestiteltiin ja synttäriasia tuli esiin, sanoin piloillani et "pitääkin järjestää sulle oikein megaisot yllärijuhlat;)" tätäpä ei kaverini ;) hymiöstä huolimatta ottanut ihan niin huumorilla kuin tarkoitin vaan ilmoitti ettei tykkää ollenkaan ajatuksesta, on ujo ja aika syrjäänvetäytyvä, ja vastasin ettei tietenkään.
No onko se sama asia kuin megaisot ylläribileet, jos järjestän hyvät tarjoilut, tunnelmaa lyhdyin ja kynttilöin, sekä lämmitetyn paljun(tästä ainakin tiedän hänen pitävän) eräälle mökille, jota saamme lainata. Paikalla olisivat vain meidän ja heidän perhe. Haluaisin kuitenkin järjestää tämän yllätyksenä, mutta aiheutanko vain turhaa paniikkia?
Kommentit (60)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:55"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:48"]
Jos ihminen ei tiedä mitä ystävä voisi haluta tai mistä loukkaantuu, vaan kysyy sitä vierailta, kertoo aika paljon.
Voin sanoa ap, että minun 4 todella hyvää ystävää, voivat valita minulla alusvaatteet, ja siinä onnistuvat, kokoa ja istuvuutta myöten, joten pikkaisen naurattaa tää sun avautuminen.
Juu kadun tosiaan vavautumistani, minusta tällainen yllätysjuhlien järjestely ei kuitenkaan ole mitään ihan jokapäiväistä ja siksi kyselin, kun ajattelin, että täältä löytyisi kokemusta miltä tuntuu tulla yllätetyksi tuolla tavoin, että onko se ihanaa vaiko tosiaan noloa, vaivaannuttavaa?
[/quote]avautumistani siis;)
[/quote]
Aivan ihana idea! Voikun munkin ystävät tekis noin! Oon muutamalle kaverille vastaavanlaisia ylläreitä järkänny ja aina on tykänny :-)
eri asia ois jos väkisin isoja bileitä järkkäisit mut tosta ei voi olla tykkäämättä!
Onhan se nyt tullut selväksi. Ihanaa. Mutta jos tosiaan mieluummin uskot yhtä vihamielistä nillittäjää etkä useita ajatusta loistavana pitänyttä niin sillehän ei mitään voi.
Heippa ap. Olen itsekin sellainen "ei herranjumala isoja juhlia tai huomiota!!" -ihminen, mutta sinun suunnitelmasi (älä kiltti hylkää sitä palstahullun vuoksi) kuulostaa minustakin todella hyvältä. Ja se että juttelivat vielä hänen miehensä kanssa asiasta etukäteen on tietty loistojuttu. Jos minun ystäväni järjestäisi jotain tuollaista, tosiaan ihan vain kaikista lähimpien kesken, olisin ikionnellinen. Tuo ei edes olisi millään julkisella paikalla tms. Thumbs up.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:29"]Ap, niin kuin kerroit, ystäväsi sanoi että ei pidä lainkaan ajatuksesta, joten älä viitti!!!!!! Mun ystävät TUNTEE MUT; ne tietää mitä voi järkätä, ilman av:ta ilman mun miestä, mitä sä aidosti kuvittelet itsestäsi?
[/quote]
Hei sun näppäimistössä taitaa olla JOTAIN VIKAA!!!!11!1 Eikö sun YSTÄVÄT järjestäny sulle juhlia ja siksi KIUKUTTELET täällä?
[/quote]Onko tää se sama tyyppi joka valitti niistä Zalandon yms myyjistä?? :D Mietin vaan tuota KIRJOITUSTYYLIÄ......
Suosittelen, että tapaatte kahden kesken ja sinä tarjoat hänelle ruoan. Mukava ja rauhallinen tapa juhlia.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 23:29"]
Suunnitelmasi on hyvä, ja se toimii ilman ylläriäkin. eli jos epäilet, kerro ystävällesi että haluat järkätä mukavan illan ystäväperheiden kesken ja hoidat kaiken, hän voi vain tulla paikalle nauttimaan. Itse olen ujohko ja jännitän yllätyksiä, mutta ilahtuisin kovasti tuollaisesta lahjasta, joka sisältää yhdessäoloa eikä mitään hössötystä ja tavarapaketteja.
Joo mä mietin tätä ja ajattelin ensin, että hänen miehensä tulis vanhempien lasten kanssa ekaks sinne mökille ja mä sitte hakisin tän kaverini ja heidän yksvuotiaan, mutta varmaan olis parempi, jos miehensä ja isommat lapset olis juonessa mukana, pakkais salaa ja vaan sanois vaimolle, et hyppää autoon meillä on ylläri. En kyllä meinannu muuta lahjaa yms. hössötystä. Yietysti laulettais onnittelulaulu ja juotais kuohuvat, kun tulisivat
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:45"]
Suunnitelmasi on hyvä, ja se toimii ilman ylläriäkin. eli jos epäilet, kerro ystävällesi että haluat järkätä mukavan illan ystäväperheiden kesken ja hoidat kaiken, hän voi vain tulla paikalle nauttimaan. Itse olen ujohko ja jännitän yllätyksiä, mutta ilahtuisin kovasti tuollaisesta lahjasta, joka sisältää yhdessäoloa eikä mitään hössötystä ja tavarapaketteja.
Joo mä mietin tätä ja ajattelin ensin, että hänen miehensä tulis vanhempien lasten kanssa ekaks sinne mökille ja mä sitte hakisin tän kaverini ja heidän yksvuotiaan, mutta varmaan olis parempi, jos miehensä ja isommat lapset olis juonessa mukana, pakkais salaa ja vaan sanois vaimolle, et hyppää autoon meillä on ylläri. En kyllä meinannu muuta lahjaa yms. hössötystä. Yietysti laulettais onnittelulaulu ja juotais kuohuvat, kun tulisivat
[/quote]Mutta kuten sanottu palaute on ollu täällä niin negaa, etten millään taida uskaltaa. En vaan voinu tajuta, et tuollainen ilta, jossa siis ei todellakaan olis kuin meidän ja heidän perhe vois olla liikaa, tietääkseni ei ystäväni kuitenkaan ole mikään paniikkihäiriöinen.
[/quote]
Itse tykkäisin tosi paljon, jos minulle järjestettäisiin tuollainen yllätys ystäväni ja mieheni toimesta, olisin ikionnellinen, mutta eipä me kaikki olla samanlaisia, ehkä ystäväni olisi vain todella vaivaantunut, vaikka ajattelin että se olisi loppujen lopuksi vain kiva illanvietto. ap
Itse en ole isojen juhlien ystävä, en halua olla keskipisteenä. Sinun ideasi kuulostaa tosi kivalta. Kelpaisi minullekin, joka olen myös vähän mölli ja syrjäänvetäytyvä.
Ei hitto, jos mä sanon mun ystävälle jotain tuollaista, niin ei tod. mitään juhlia!!! Mutta ystävä tietää mistä toinen pitää eli ehkä et tunne niin hyvin?
Olisko parempi, et järjestäisin kaiken ihan niinkuin alussa kerroin, mutta ei onniteltaisi, eikä ainakaan avattaisi kuohuvaa. Ei se musta oikein varsinainen juhla ole jos kaksi tuttua perhettä, joiden vanhemmat ovat ristikkäin toistensa lasten kummeja, viettävät iltaa yhdessä.
SÄ et voi päättää, miten aikuinen ihminen juhlansa viettää.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 23:24"]
SÄ et voi päättää, miten aikuinen ihminen juhlansa viettää.
[/quote] En tietenkään voi. Jos hän pitää juhlat, niin en kai mä sinne mene määräilemään heille etukäteen, et tarjooppa nyt sitä taikka tätä kaakkua tai pikkuleipää ja muista siivota ja laita sitte ne tietyt kynttilät. Juu en tajunnu sun viestiä, anteeksi.
8, ai et...... älä järkkää juhlia kun et selvästikään TAJUA MITÄ YSTÄVÄ HALUAA.... vaan LUULET että hän haluaa samaa kuin sä. Lopeta.
Ajattelin jutella tästä hänen miehensä kanssa, ehkä se tietäis onko hyvä juttu. Tuntuu kyllä aika älyttömältä, et joku vois pahastua tällasesta suunnitelmasta. ap
Ap, kyllä, aika moni voi pahastua, jos todellakaan eivät tykkää ylläreistä, ovat suunnitelleet jotain muuta, inhoavat muistamista tai muuten vaan eivät tykkää jos jotkut puttuu likaa omaan elämään. Hyvät ystävät kyllä tietää mitä tehdä ja ap ei selvästikään kuulu hyviin ystäviin, joten anna olla.
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:49"]
[quote author="Vierailija" time="13.10.2014 klo 15:45"]
[/quote]Mutta kuten sanottu palaute on ollu täällä niin negaa, etten millään taida uskaltaa. En vaan voinu tajuta, et tuollainen ilta, jossa siis ei todellakaan olis kuin meidän ja heidän perhe vois olla liikaa, tietääkseni ei ystäväni kuitenkaan ole mikään paniikkihäiriöinen.
[/quote]up
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:48"]
Jos ihminen ei tiedä mitä ystävä voisi haluta tai mistä loukkaantuu, vaan kysyy sitä vierailta, kertoo aika paljon.
Voin sanoa ap, että minun 4 todella hyvää ystävää, voivat valita minulla alusvaatteet, ja siinä onnistuvat, kokoa ja istuvuutta myöten, joten pikkaisen naurattaa tää sun avautuminen.
Juu kadun tosiaan vavautumistani, minusta tällainen yllätysjuhlien järjestely ei kuitenkaan ole mitään ihan jokapäiväistä ja siksi kyselin, kun ajattelin, että täältä löytyisi kokemusta miltä tuntuu tulla yllätetyksi tuolla tavoin, että onko se ihanaa vaiko tosiaan noloa, vaivaannuttavaa?
[/quote]