Miehellä (taas) nettiseksiprofiileja
Mieheni jäi juuri kiinni nettiprofiilista Ashley Madisonilla. Aavistin pahaa ja tutkin sähköpostin. Sitten löysin profiileja muualtakin, kun osasin etsiä. Tämä oli toinen kerta, edellinen kävi pari vuotta sitten. En toki ole varma, onko jatkunut koko ajan.
Hän ei selitä tekemäänsä oikein mitenkään (paitsi "Anteeksi, olin tyhmä"); arvelen, että yrittää vahvistaa itsetuntoaan tai jotain. Mutta nyt se loukkaa tuplasti enemmän, kun hän on jo kerran nähnyt, miten paljon tuommoinen loukkasi ja sattui. Suhde on muutenkin tosi hauras, välit kireät ja erosta puhuttu. Mies ei tunnu tajuavan, että oikeiden ihmisten kanssa kommunikointi seksistä puhuen on minusta pettämistä. En tiedä olisiko muuten, mutta tuntuuhan se helvetin pahalta, että mies kehuu vieraita naisia, kun meiltä läheisyys, hellyys ja arvostus on täysin kateissa suhteesta (mies torjuu toiveeni ja yritykseni korjata välejä). Minusta salaisetkin nettisuhteet vaikuttavat miehen haluun lähentyä minua (ei tarvitse, kun saa huomiota muilta). Ja salailun aavistaa, vaikka ei tietäisi mitä varsinaisesti tapahtuu, ja se vaikuttaa omaankin käytökseen.
Olenko itse ylireagoinut romahtaessani tiedosta? Olenko syypää mieheni tekoon, kun en ole pystynyt luottamaan edellisen kiinnijäämisen jälkeen (mies ei silloinkaan selittänyt eikä hyvitellyt, suhde parani minun aloitteestani)?
Kommentit (53)
En kyllä yhtään enään kattelisi, hyi hitto!
Eikö salailu voi johtua siitäkin, että häpeää halujaan, ja omaa saamattomuuttaan hoitaa oikeaa parisuhdettaan kuntoon? Ja eihän netissä chattailu kännykällä paljon virtaa vaadi, kun on yöllä hereillä unettomuuden vuoksi. Onhan haluja varmasti niilläkin, jotka ovat vamman takia sänkypotilaita tms! Oikean salasuhteen järjestäminen (johonkin lähteminen, viestittely salaa, selitysten keksiminen poissaololle vaatisi paljon enemmä energiaa ja aikaa, ja mies kyllä makaa omalla sohvalla joka ilta, eikä töistäkään voi pois olla, etten huomaisi.. Ap
Munkin mies on harrastanut noita. Sitten kyllä petti vuoden päivät yhden tällaisen nettituttavuuden kanssa. Nyt kasaillaan taas parisuhdetta kokoon. Kerran jo kävimme terapiassa, kuusi vuotta sitten. Taas mennään. Katsotaan mitä saadaan aikaan. Vaikea uskoa että miehellä olis nytkään puhtaat jauhot pussissa mutta voihan se olla. En kuitenkaan osaa luottaa.
Meillä sama juttu ettei mis osaa puhua. Minä sitten yritän muttei tosta oikein saa irti mitään. Hyvä isä on lapsilleen jos jotain hyvää pitää sanoa.
No ihan varmasti on hakenut seuraa. kuulostaa yhdeltä tutulta jonka tiedän.
"Tarkistin sähköpostin", ei tietenkään saa pettää mutta helvettiäkö sinä mieheksi sähköpostia tarkistat! Parisuhde ei tarkoita yksityisyyden menettämistä, jätä pettävä miehesi kun ette kumpikaan selvästi ole kovin fiksuja.
Pitääkö lapsia tehdä jos ei mene hyvin?Miks ihmeessä olet PAKSUNA?
Pitääkö lapsia tehdä jos ei mene hyvin?Miks ihmeessä olet PAKSUNA?
No en voi puolustella kyttäämistäni mitenkään. Selitän sitä itselleni suhteen ja itseni suojelemisena, kun yritän saada selville, miksi olemme niin kaukana toisistamme, vaikka rakastan, ja uskon hänenkin rakastavan yhä. Mutta tiedän toki, että hänestä on kauheaa, kun tietää etten luota yhtään! Luulisi hänen silloin haluavan osoittaa olevansa luottamuksen arvoinen, ja haluavan yrittää saada minua jälleen luottamaan?! Osasyynä luottamuspulaan(kin) on miehen liika juominen ja juomisen salailu. Ap
Miehesi haluaa toista tai toisia naisia. Kyse on siitä.
Heh, kaikki ihmettelevät raskauttani, itse myös. Lapsia on jo paljon, enkä uskonut lisää tulevan, mutta kämmäsimme ehkäisyn (ei meillä sentään niin huonosti mene, ettei seksiä olisi ikinä), eikä aikaansaatu vauva sitten tuntunut huonolta ajatukselta, kun ikäni huomioon ottaen raskaus olisi aina vain hankalampaa myöhemmin. Suhteemme on aina ollut vuoristorataa, välillä rakkaus kukoistaa, välillä lähes vihataan. Edellinenkin "nettikriisi" tapahtui ollessani raskaana; ehkä olen sitten itse todella hankala hormonihuuruissa? En siis puolustele miestä sillä (onhan toisaalta törkeää tehdä noin, juuri kun puoliso odottaa yhteistä lasta), mutta riidat kyllä kärjistyvät ja pitkittyvät, kun en yhtään jaksa katsoa sormien läpi toisen kärttyilyä, enkä niin paljon jaksa ymmärtää vastuista luistamista väsymyksen takia, kun olen itse väsynyt.. En ole helppo puoliso minäkään. Ap
ap herää nyt jo! aivan varmasti miehesi on sinua pettänyt myös fyysisesti, ja miksi sinun pitäisi edes nettipettämistä kestää? miksi pakotat lapsesi katsomaan isän ryypiskelyä ja pahantuulisuutta? äitinä murehdi lapsia äläkä sitä, miten pelastat tuollaisen suhteen.
juopottelu+pettäminen+keskusteluhaluttomuus=avioero
Moi, mulle kävi samoin. Eli menin tarkistaan miehen sähköpostin ikään kuin varmistaakseni, että kaikki on hyvin. Hänellä myös ollut taipumusta viestitellä toisten kans tms.
Raskausaikana kävimme jonkinlaista krisiä läpi molemmat. Raskausaika oli yhtä helvettiä toisin sanoen. Ja seksi katosi myös.
Nyt mietinnässä, että voinko antaa olla. Etten kerro ollenkaan, että paljastu viime keväänä tehty ashley madison profiili... Tekis niin mieli tehdä oma profiili ja näpäyttää kunnolla, että tietää miltä tuntuu tollainen. Miten se voi loukata ja nöyryyttää.
Keväällä meni todella huonosti kun tehnyt ton profiilin, ei sillä etä se mihinkään oikeuttaisi (PRKL!!), mutta olen valmis antamaan anteeksi.
Pystyiskö tästä pääseen yli ilman, että tarvis taas repiä kaikkea auki ja alkaa sotajalalle. Sotahan tästä sytyis, kun ottais asian puheeksi. Vtu.
minkälaiset ihmiset tota ashley madisonia käyttää? :(
yksilöterapiaa ja parisuhdeterapiaa
Usko vaan Ap, että miehesi pettää sinua... jos surffailee seksisivuilla hakee kiihottumista ja se etenee varmasti pettämiseen heti, kun vain tilaisuus siihen tulee. Tiedän asian omasta kokemuksesta...!!!
Asiaan saat varmistuksen näistä; Onko mies pitkää illat t"työssä", Onko yli yön työreissuja? Pystyykö työssään ajelemaan muillakin paikkakunnilla? jne... Valitettavasti täytyy myös todeta, että varmasti olet ollut itsekin vaikuttamassa tilanteeseen. ELi miehesi on läheisriippuvainen (kuten sinäkin, koska et ole vielä kyennyt erota), eikä ole saanyt "huomiota" eli läheisyyttäö ja hellyyttä.... seksiä eliu fyysistä läheisyyttä.... Jos tolet torjunut hänet usein, joka synnyttää riitaa ja vetäytymistä niin aika usein se johtaa kontaktin etsimiseen netissä ja sen jälkeen todellisuudessa... sexwork finlandin sivut ovat pullollaan seksiä tarjoavia naisia ympäri Suomea....
Hyvää Joulua ja toivottavasti osaat tai oikeastaan kykenet tehdä ratkaisuja asian suhteen....
nimim. pettäjämies
Eiköhän se kannata pistää jo lusikat jakoon tossa vaiheessa.
No tyhmähän se on ollut kun ei oo vaihtanut salasanaansa sähköpostiinsa, mutta sinä olet tehnyt rikoksen murtautumalla sähköpostiin.
Juttelen alastonsuomessa välillä varattujen miesten kanssa. Osan pitää salata koko asia puoliskoltaan, osa taas on itse alastonsuomessa tai muuten hyväksyy homman. Edellinen on musta surullista, ettei voi jakaa noita seksuaalisia toiveita. Toki se vaatii luottamuksen ilmapiiriä ja onhan siinä se, että jos itsellä on toiveita, joista pelkää, että toinen ei ymmärrä. Voisiko miehellä sit olla jotain sellaisia toiveita, joista ei vaan uskalla kertoa.
Asianne vaan ovat ilmeisesti hyvin solmussa muutenkin ilman tätä seksin osa-aluetta ja siihen nivoutuu paljon muutakin. Voi miten huono juttu, jos mies ei kykene puhumaan asioista.