Häviääkö muiden miehet hotellilomilla yms.yksin juomaan yms.?
Hotellin ravintolaan aina päästävä, juomaan ja karaokeen ym. Mä jään yksin lasten kans joka kerta huoneeseen, on huono nukkumaan enkä useinkaa saa unta ennenku ukko palaa huoneeseen ja yleensä oon siinä vaiheessa yliväsynyt enkä nuku montaakaan tuntia. Ukko sen sijaan kolistelee huoneeseen ja nukahtaa heti kun silmänsä ummistaa. Miksei voi olla perheensä kans edes lomilla? Lähinnä kiinnostaa oonko todella ainut nainen, vaimo ja äiti jolla paha fiilis vai onko liikaa vaadittu perheen isältä et ottais muita huomioon, kun kuitenki tälläki reissulla päässyt jo ihan tarpeeksi yksinki rentoutuun...
Kommentit (40)
Taas kerran menen nukkumaan miettien, että mistä ihmeestä te näitä tällaisia miehiä oikein löydätte ja eikö oikeasti ollut valittavissa yhtään parempaa, jonka kanssa perustaa perhe? Ja ei, ei ole fiksua käytöstä se, että mies tai nainen toimii noin yhteisellä lomalla.
Jyrkkä ei jo ennen reissuun lähtöä tuollaiselle käytökselle. Etkä nyt syyllisty. Olet oikeassa.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:17"]Taas kerran menen nukkumaan miettien, että mistä ihmeestä te näitä tällaisia miehiä oikein löydätte ja eikö oikeasti ollut valittavissa yhtään parempaa, jonka kanssa perustaa perhe? Ja ei, ei ole fiksua käytöstä se, että mies tai nainen toimii noin yhteisellä lomalla.
[/quote]
Eipä niitä parhaita kaikille riitä. Itse olen kokonaan ilman, kun ei ole riittävän kunnollista löytynyt. Välillä mietin, olisinko kuitenkin onnellisempi yh:na tai huonossa suhteessa.
No ei tosiaankaan tee noin. Joskus saattaa käydä illalla kävelemässä ja drinkilllä, mutta kysyy kyllä ensin onko mulle ok. Ja se on tosiaan vain se yksi drinkki, max. tunnin. Ja ehdottaa, että minä voin mennä seuraavana iltana, jos haluan.
Et ole ainut. Mutta alkkishan tuo on niin liikaa vaadittu että juomatta pystyisi olemaan. Ois muutama juttu kertottavana parilta yhteiseltä lomalta. Mä en nimittäin kovin usein ees viiti lähtee.
Kyllä. Mulla samanlainen mies! Yritin kehoittaa että olis meidän kanssa mutta aina jotain ja piti lähteä. Sitten aloin muuttumaan komentelevaksi naiseksi ja aloin sanomaan suoraan ettei varmana lähtisi kerta tultu porukalla tänne. Katos totteli! Kokeile samaa? Vaadi!
Ei oo alkkis tuo ukko mut haluis vaan karaokeen ja ehkä muutamalle. Mä sain kuulla kunniani ja olevani tyyliin sekopää ja uhkaa jättää mut sen takia et nostin metelin ettei lähtis. Otan kyl itteeni tosi herkästi ja tunnen olevani maailman sekopäisin akka... Ukossa narsistisia piirteitä lytätä mua kun vähänki aihetta. Höyry nousee korvista vaikka esitin vain oman toiveeni suorin sanoin. Ap.
Ei lähtenyt mutta on nyt niiiin marttyyri että! Mä oon sairas nainen jonka uhkaa jättää. Mä oon nyt saanu kuulla kunniani ja on niin vitun paska olo... Maailman huonoin puoliso -olo... Saan enäö murhaavia katseita. Ap.
Pääsät se joskus poikien reissulle ennen perhereissua, niin saa päästellä pahimmat höyryt ja kiskoa juomia lähiajan tarpeisiin niin, ettei sitten teidän kanssa tarvi.
Mitä järkeä lähteä yhdessä lomalle jos molemmilla olisi oma ohjelmansa? Ymmärrän jos kyseessä olisi esimerkiksi joku vuorelle kiipeäminen tms. yksittäinen miehinen juttu, jota ei kotipuolessa voi harrastaa ja josta itse et ole kiinnostunut. Vaan baareja on Suomikin pullollaan.
Jos olette enää koskaan lähdössä yhdessä jonnekin niin sovitte nämä asiat etukäteen.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:34"]Ei lähtenyt mutta on nyt niiiin marttyyri että! Mä oon sairas nainen jonka uhkaa jättää. Mä oon nyt saanu kuulla kunniani ja on niin vitun paska olo... Maailman huonoin puoliso -olo... Saan enäö murhaavia katseita. Ap.
[/quote]
Älä suostu syyllistymään! Teit oikein. Mies ei ajattele sinua ja lapsia. Yhteinen reissu. Menkööt sitten omalla matkallansa karaokeissa.
En ikinä lähtisi tuollaisen tollon kans mihinkään. Silloin kun ollaan perhelomalla niin silloin ollaan perheen kanssa myös yöllä. Mitä lomaa se on muille jos yksi pilaa muiden reissun?
No mun mies sanoi laivalla lähtevänsä kauppaan ja saapui sitten aamuntunteina umpitunnelissa hyttiin takaisin... Varmaan ongelma tässäkin oli "liian kontrolloiva puoliso", vaikka mies oli suhteessa muhun aina vapaa kuin taivaanlintu.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:49"]ja tässä tuli ihan puolueeton selonteko, eiku..
[/quote]
Anteeks mitä?? Asiat oli just noin ku kerroin :D Mikä olikaan sit niinku sun ongelma? Ap
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:51"]En ikinä lähtisi tuollaisen tollon kans mihinkään. Silloin kun ollaan perhelomalla niin silloin ollaan perheen kanssa myös yöllä. Mitä lomaa se on muille jos yksi pilaa muiden reissun?
[/quote]
Näin mäki ajattelen... Mut mä oon nyt se sekopää ja mitä kaikkee, en edes muista kun tullut sitä tekstiä suu vaahdossa, toista ottaa niiiiin pannuun, kun mun huonounisuuden takia ei voi kuulema enää edes vessassa yöllä käydä; siis älytön marttyyriasenne, liiottelu, syyllistäminen, haukkuminen, uhkaa jättää mut jne jne jne... Rivien välistä osa, osa suorin sanoin. Onko tuo enää tervettä? Kommentoikaa, ku en osaa tulkita teidän peukutuksista mitään... Olen itse niin sokea tuon ukon käytöksestä, et onko tuollanen normaalia... Ja MÄ olen kuulema se, joka tän riidan on aiheuttanut, mä oon suuttunut, mä oon tehny siitä numeron, mä oon vetäny herneen nenään??? Siis what.. Aika pahaa narsistisuutta just......... Ap