Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiivatulehdus vai sukupuolitauti?

Vierailija
05.09.2014 |

Onko jossain sukupuolitaudissa samanlaiset oireet kuin hiivatulehduksessa? Eli valtava kutina ja valkoista töhnää.

Hurja hiiva vai mies tilille!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika varma että hiiva. Itselläni ei muunlaisia hiivatulehduksia olekaan kuin noita, joissa kutina on ihan järjetöntä. Onneksi nyt on mennyt jo pari vuotta ilman, joskus olin ihan kamalassa hiivakierteessä kun se oli miehellänikin, joka tartutti sen joka seksikerralla itselleni...

Vierailija
2/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tilille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 00:26"]

Oon aika varma että hiiva. Itselläni ei muunlaisia hiivatulehduksia olekaan kuin noita, joissa kutina on ihan järjetöntä. Onneksi nyt on mennyt jo pari vuotta ilman, joskus olin ihan kamalassa hiivakierteessä kun se oli miehellänikin, joka tartutti sen joka seksikerralla itselleni...

Pärjäsitkö apteekin käsitavaratuotteilla, vai saitko lääkäriltä tujumpia aineita?

Raapinut jo paikat verille :/

[/quote]

Vierailija
4/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 00:34"]

[quote author="Vierailija" time="05.09.2014 klo 00:26"]

Pärjäsitkö apteekin käsitavaratuotteilla, vai saitko lääkäriltä tujumpia aineita?

Raapinut jo paikat verille :/

[/quote]

[/quote]

Kyllä mä hain sen suun kautta otettavan fluconazolin, nykyäänhän sitä saa ilman reseptiäkin, on vaan reseptillä paljon halvempi. Mitkään puikot ei todellakaan auttaneet yhtään, joistakin voiteista oli jonkun verran apua mutta vain sen suun kautta otetun lääkkeen kanssa yhdessä. Käytin myös maitohappobakteereja, en tiedä oliko vaikutus omaa kuvitelmaani mutta tuntuivat myös jonkin verran auttavan.

Vierailija
5/5 |
05.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta :)