olen kateellinen tyttömäisille naisille
Sellaisille siroille, sieville, heiveröisillekin. Jotka ovat avoimesti herkkiä, joskus tyhmiä mutta saavat senkin anteeksi suloisuudellaan.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:37"]
Vanhemmiten tuosta tyttömäisyydestä on hyötyä. Kun on pieni ja siro, niin pysyy jotenkin kauemmin naisellisena. tarkoitan, ettei sellaista pulleaa tätilookkia tule niin nopesti.
[/quote]
Tämä on totta. Vaimoni on liki nelikymppinen ja edelleen siro ja kaunis. Olen aina pitänyt tyttömäisistä naisista.
Ai jaa. No minä olen kuulemma herkkä, mutta tyhmä en ole koskaan. Tyttömäinen olen kuulemma myös, mitä en oikein ymmärrä koska en ole erityisen sievä, pikemminkin vähän oudon ja melko epämiellyttävän näköinen.
Mua sellaiset vituttaa. Esimerkiksi töissä tällaiset eivät ota työstään vastuuta eikä työn tekemisen taso ole lähelläkään muita, mutta hän saa kaiken anteeksi kun on niin pieni ja suloinen. Pitäisi, ainakin miesten mielestä, häntä jatkuvasti sääliä ja paapoa koska on niin helvetin suloinen ja pieni.
Minusta hänen aivonsa ovat ihan yhtä isot kuin muillakin ja häntä pitäisi kohdella tasavertaisesti.
Yleensä ihmiset luulee mua ihan erilaiseksi kuin oikeasti olen johtuen sirosta ja tyttömäisestä ulkonäöstäni. Eniten ärsyttää jätkät jotka tekee ulkonäön perusteella johtopäätöksiä ja tulee iskemään. Siinä huvittuneena kuuntelen kun he olettavat minun pitävän tyttömäisistä jutuista tai että etsin jotain unelmaprinssiä joka on yltiöromanttinen joka ostelee kukkia ja lahjoja tai että tarvitsen jonkun raavaan uroksen huolehtimaan minusta...
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:08"]
Mua sellaiset vituttaa. Esimerkiksi töissä tällaiset eivät ota työstään vastuuta eikä työn tekemisen taso ole lähelläkään muita, mutta hän saa kaiken anteeksi kun on niin pieni ja suloinen. Pitäisi, ainakin miesten mielestä, häntä jatkuvasti sääliä ja paapoa koska on niin helvetin suloinen ja pieni.
Minusta hänen aivonsa ovat ihan yhtä isot kuin muillakin ja häntä pitäisi kohdella tasavertaisesti.
[/quote]
Sulla on yksi pieni ja tyttömäinen työkaveri, joka tekee huonosti työnsä ja sillä perusteella sua vituttaa kaikki tyttömäiset ja pienet naiset??
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:50"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 09:08"]
[/quote]
Sulla on yksi pieni ja tyttömäinen työkaveri, joka tekee huonosti työnsä ja sillä perusteella sua vituttaa kaikki tyttömäiset ja pienet naiset??
[/quote]
ei!!! Vain tämä yksi.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:56"]Ap jatkaa:
En ole itse koskaan ollut tyttömäinen. Pienestä asti itsenäinen, kilpaileva, tappelin veljeni kanssa verisesti, kiipeilin puissa. Isäni oli sovinismia viljelevä. Äitini aina lyhythiuksinen, miehekäs olemus.
Aina koen, että minun pitää kannatella itseäni, päteä, kilpailla.
Vartaloni on sopusuhtainen ja tavallaan naisellinen, kapea vyötärö ja hyvä pylly, mutta isot lihakset ja leveät hartiat. Minusta sirot naiset näyttävät siltä, että kaatuisivat hipaisustani. Olen ollut vankka jo lapsena, lihakset ja luusto vahvat ja olin tämän kokoinen jo 12-vuotiaana.
En osaa vain olla ja söpöillä.
[/quote]
Nyyyh.. Meillä joillakin on ollut turvallinen, tyttöilyä tukeva perhe.
Mitä jos hankkisit elämän, Sarita? kateellisuudesta ei ole mitään hyötyä kenellekään, koskaan. Elämä kannattaa keskittää sellaisiin asioihin joista tulee hyvä mieli, eikä kateellisia fiiliksiä.
Olin minäkin muutama vuosi sitten. Mutta sitten päätin olla oma itseni, koska en loppujen lopuksi halunnut olla tyttömäinen mistään muusta syystä kuin miesten huomiosta. Tästä taidosta kannattaa mielummin olla kateellinen.
Mä olen tyttömäinen ja usein tyhmä ja vähän kyllä ärsyttää että miehet usein pitää enemmän siitä vähän naiivista pikkutyttöpuolestani kuin silloin kun olen omasta mielestäni tosi fiksu ja sanavalmis itsenäinen aikuisnainen. Ja voin sanoa miehelle pikkutyttömoodissa olevani esim salaa natsi ja eläintenvihaaja ja se on vain herttaista. Kunnes keitän perheen kanin.
Minäkin olen tyttömäinen ja siro, mutta silloin ei saa myöskään olla tyhmä. Sen sijaan täytyy vaikuttaa erityisen fiksulta jos haluaa esim. työelämässä pärjätä. Riippuu tietysti vähän alasta. Ja jos on tyttömäisen näköinen, ei yleensä jakkupukukaan auta. En kuitenkaan halua vaikuttaa bimbolta joten vaaleat pitkät hiukseni jätän kihartamatta ja hyvin harvoin käytän korkkareita tai lyhyitä hameita. Sen sijaan yritän pukeutua melko konservatiiviseen preppy-tyyliin, se on asiallinen muttei tylsä. Miesten kanssa on vaikeaa olla vain kavereita, vaikka yrittäisin käyttäytyä asiallisesti ja antamatta mitään signaaleja.. Että kääntöpuolia on tässä tyttömäisyydessäkin.
Olisit voinut olla pedikyyrissä sen sijaan, että kirjoittelit av:lle.. Oma valinta
Vanhemmiten tuosta tyttömäisyydestä on hyötyä. Kun on pieni ja siro, niin pysyy jotenkin kauemmin naisellisena. tarkoitan, ettei sellaista pulleaa tätilookkia tule niin nopesti.
Pedikyyrikö on tyttömäisyyden mitta..
Jaa no mä olen siro, sievä ja heivöreinen, mutta en koskaan tyhmä enkä heikko. Olen kyllä huomannut, että herätän helposti miehissä sellaista suojeluvaistoa.
Ap jatkaa:
En ole itse koskaan ollut tyttömäinen. Pienestä asti itsenäinen, kilpaileva, tappelin veljeni kanssa verisesti, kiipeilin puissa. Isäni oli sovinismia viljelevä. Äitini aina lyhythiuksinen, miehekäs olemus.
Aina koen, että minun pitää kannatella itseäni, päteä, kilpailla.
Vartaloni on sopusuhtainen ja tavallaan naisellinen, kapea vyötärö ja hyvä pylly, mutta isot lihakset ja leveät hartiat. Minusta sirot naiset näyttävät siltä, että kaatuisivat hipaisustani. Olen ollut vankka jo lapsena, lihakset ja luusto vahvat ja olin tämän kokoinen jo 12-vuotiaana.
En osaa vain olla ja söpöillä.
Kääntöpuoli asiassa on se, että aina tuollaista naista ei oteta tosissaan tai kohdella tasavertaisena aikuisena. Kokemusta on.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 00:37"]
[/quote]
Tämä on totta. Vaimoni on liki nelikymppinen ja edelleen siro ja kaunis. Olen aina pitänyt tyttömäisistä naisista.