Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelkään hankkia mieheni kanssa lapsia

Vierailija
11.10.2014 |

Minulla on reilun vuoden vanha pikkusisko, jota välillä yhdessä mieheni kanssa hoidamme. Olen huomannut, miten mieheni ei ymmärrä, että näin pientä lasta ei jätetä yksin eikä päästetä varsinkaan rappusille, tai että lapsen on nukuttava päikkäreitä ja hiljaa pitää puhua koko se aika kun laps nukkuu ( mies muistaa asian ehkä minuutin verran kun sanon ja sitten alkaa taas kova puheääni). Lisäksi hän katsoo mielummin telkkaria kuin auttaa tyttöä leikkiponinsa selkään, vaikka lapsparka alkaa jo itkeä raahaten lelua miehen nenän edessä kun mies ei tajua/näe mitään (viimeksi sanoi tytölle tylysti, että jos kiukuttelee ni ei saa enää koskaan mitään). Ja se kun mies ei ilmeisesti ymmärrä, että lapselle ei tarvitse puhua lässyttäen ärsyttää minua todella kovin. Tyttökin katsoo miestä kun mitäkin tyhmää, kun kaikki muut puhuvat hänelle normaalilla äänellä. Silloin tyttö sitäpaitsi ymmärtää paremmin.
Nyt sitten olen miettinyt, että uskaltaisinko koskaan jättää miestä keskenään meidän lasten kanssa. Kasvaakohan hän koskaan aikuiseksi vai jääkö ikuisiksi ajoiksi vastuuttomaksi huoltajaksi. Muuttuukohan hänen suhtautuminen omien lasten myötä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että olet(te) "harjoitelleet". Useimmat eivät ja sitten ihmetellään miksi äidit ovat niin hössöttäviä tai vastaavaa eivätkä anna isälle tilaa olla isä. No just ton takia. Poikkeuksia toki löytyy, meistä äideistäkin, mutta valtaosa miehistä on todella tyhmiä tällaisissa asioissa; tilannetaju lapsen kanssa ja lapsen kehitystason ymmärtäminen puuttuu suurelta osalta miehiä ihan tyystin. Vaikka tietoa olisi saatavillakin, harva mies vaivautuu ottamaan selvää, kun ei kiinnosta. Se ei kai kuulu miehen biologiseen kiinnostuksen kohteiden joukkoon kun taas moni nainen tajuaa tämänkaltaiset asiat ilman asian opiskeluakin.

Jos itse olisin 20 vuotta nuorempi niin perusteisin jonkinlaisen kimppaperheen toisen naisen kanssa vaikka en lesbo olekaan. Voishan sitä elää yhdessä ilman seksisuhdettakin! Hankittais lapset siihen sitten tahoillamme ja tuettais toistemme äitiyttä. Kyllä tämä lasten kasvatus olisi paljon helpompaa ilman miestä mutta en mä tähän yksinkään alkaisi.

Vierailija
2/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä olette molemmat 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi puhua hiljaa päikkäreiden ajan.

Vierailija
4/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 25 ja mieheni 30

Vierailija
5/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:32"]Miksi pitäisi puhua hiljaa päikkäreiden ajan.
[/quote]

Koita vaan itse nukkua päiväunia kun joku siinä kahden metrin päässä sinusta huutaa jotain toiseen huoneeseen.

Vierailija
6/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kasva jos on jo noin vanha ukkeli....

Vierailija
7/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika paljon ikäeroa pikkusiskoon

Vierailija
8/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pystyn nukkua vaikka millaisessa metelissä ja pyrin opettamaan lapsenikin niin, että puheensorina taustalla on vain hyvästä. Ot :)

Vierailija
9/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 21:27"]Kyllä tämä lasten kasvatus olisi paljon helpompaa ilman miestä mutta en mä tähän yksinkään alkaisi.
[/quote]

AAMEN!!!

Vierailija
10/10 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:55"]aika paljon ikäeroa pikkusiskoon
[/quote]
Vanhempani saivat minut äitini ollessa 19 ja isäni 24.kolmannen ja viimeisen (toivottavasti) he saivat silloin kun äitini oli 44 ja isäni 49.
ap