saako muut raivareita ?
huolestuttavaa vai ei ? odotan toista lastamme, aj tuntuu että tämä raskaus kaiken kaikkiaan paljon raskaampaa hommaa kuin ensimmäinen. olenkin jo " päättänyt" että tämä saa kohdallani riittää, eli kaksi raskautta on mun keholle ja mielelle ihan riittävä annos.
mutta- onko muilla tällaista- nyt olen raskauden keskivaiheilla, vko 22, ja huomaan että pinnani kiristyy aika ajoin ihan kauheasti- ja saan aikamoisia raivokohtauksia kotona. huudan miehelleni ja jopa lapselleni ja menetän hermoni täysin triviaaleista asioista, kuten pölypalloista tai lautasesta jota ei ole laitettu tiskikoneeseen ! sitten on todella huono omatunto kun on rääkynyt pää punaisena jostain älyttömästä teemasta. ei minulla näin pahoja kohtauksia ollut ekassa raskaudessa. väsyttääkin paljon enemmän...siis onko tämä " normaalia" ?? itseäni alkaa pikkuhiljaa kypsyttämään tämä olotila. voin sanoa että omalla kohdallani raskaus ei todellakaan ole elämäni parasta aikaa...
Sama juttu mulla, olen huomannut että en ole " raskausihminen" . Eli väsyttää kokoajan ja kaikki turhatkin asiat muodostuu kauhean suuriksi ongelmiksi ja räjähdyshän siitä seuraa!!
Tänään taas ollut erityisen kamala päivä sillä rintamalla, voi lapsi parkoja! Onneksi olen huomannut, että hermot palautuvat ennalleen(ainakin melkein!) synnytyksen jälkeen, mutta on tämä silti tosi kamalaa!!!!
Voimia vaan ja uskoa, että ian helpottaa! =)
Neljäs rv32+5