Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

--->TOUKOtoiveiden la ja su<---

01.04.2006 |

Seuraava kuukausi on sitten meidän! <3

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri oli yötä ja lähti äskön töihin, joten hereillä ollaan! Tosin heräsin aamulla sohvalta kaikki valot päällä ja eiliset meikit naamalla=) Inkkarilook heti päivän piristykseksi!

Tosiaan nyt eletään jo huhtikuun ekaa ja päivät oikeasti käyvät loppuun. Pikku-milli taitaakin olla eka la:n mukaan, joten jännitys alkaa tiivistymään kuka se eka sit todellisuudessa on. Voimia kaikille loppumetreillä. Ja minulla on aikas todennäköistä että kesäkuulle mennään, mutta tosiaankaan ette toukokuisissa minusta eroon pääse!!!

Täällä tiputtaa rännit ihan hirveästi vettä, joten ehkä se kevät tulee. Iltapäiväksi ilmeisesti lupaili jo auringosäteitä, jee! Toisaalta ei niistä töissä kauheasti nauti, mutta josko edes kaikki vapaalla olijat sitten!

Leluista oli puhetta. Mobiilin sängynpäälle olen ostanut ja soittorasialelun samoten. Muuten en paljon ostelekaan, lahjaksi tulee aivan varmasti. Muutaman pehmolelun olenkin jo saanut ja puruleluja. Se mitä meillä tulee ainakin olemaan on kirjat. Meille on luettu tosi paljon pienenä ja sitten minusta tulikin kirjaston kanta-asiakas. Samaa harrastusta jatkan yhä edelleen. Toisinaan en edes avaa telkkari kun ei malta kirjaa käsistäään laskea. Eli lapseni tutustutan kanssa kirjojen saloihin ja kirjastosta käynnistä tulee meidän normaalia elämää.

Työt alkaa vasta klo 12 mutta kun kerran jo nyt on hereillä niin voisi lähteä kaupunkiin päin ja käydä katsastamassa sokoksen 3+1 tarjoukset. Meillä kun ravintola kuuluu hokkiin niin saadaanpa vielä noista s-ryhmän paikoista hlökunta alet. Toisinaan tulee tehtyä edullisia löytöjä. Nyt työkaveri vinkkasi että käsipyyhkeet (marimekko ja finlayson) oli tarjouksessa!

Lokoisaa viikonloppua mammat!

Dolosa ja sintti 32+1

Vierailija
2/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todentotta...ensi kuussa todennäköisemmin synnytellään!

Kai se on nyt vaan tyydyttävä siihen tosi asiaan, että ei tässä kokonaisia öitä ja hyviä yöunia tulla saamaan pitkään aikaan. Tunnin pyöriskelyn jälkeen taisin nukahtaa, kunhan ensin olin kääntynyt tuhat kertaa, ottanut närästyslääkettä, särkylääkettä kun ranteita ja jalkaa ja selkää särki. Sitten oli vielä tuskaisen kuuma, mies kuorsasi...niin kovaa, että kuulin sen korvatulppienkin läpi. HUH :) Ja sitten koko yön tuijottelin kelloa ja odotin, että se näyttäisi seitsemää,kun miehen täytyy nousta silloin. Ja nousen sitten itsekin. Nyt onkin olo sitten tosi pirteä...

Mes on lähdössä tänään viettämään salibandyjoukkueensa 10-vuotis juhlia, ensin maissa pelailevet ja sitten lähtevät laivalle. Ja mahdollisesti vielä laivalta jatkoille. Sallittakoon nämä ilot, vaikka ikävä kyllä tulee. Ehkä sitä pari päivää kuitenkin selviää. :) No, omat vanhemmat ovat tulossa kyläilemään, joten ei yksin tarvitse olla ainakaan koko aikaa. Tuovat vielä mukanaan koiran ja kaksi kissaa, joten menoa riittää (ja ensi yön unista ei kannata edes huolta kantaa, ne on jo menetetty. Toinen kissa ainakin mouruaa takuuvarmasti koko yön :))

Tavaroista ja hankinnoista on ollut galluppia. Itse en uskalla edes ajatella kuinka paljon rahaa on mennyt, kun aika vähän sukulaisilta ym. saatiin mitään käytettynä ja ekaa lasta varten täytyy kuitenkin hankkia kaikenlaista ja vaatteita on myös uusina ostettu jonkin verran. Nyt olen kyllä siirtynyt kirppareille ostelemaan, ei tule kuluja paljoa, mutta saa tyydytettyä osteluhimon.

-vaunut Jovi Air: 359 eur

-turvakaukalo: Baby Safe Plus 129 eur (suurinpiirtein, puolet saa hinnasta takaisin jos palauttaa 1v takuuajan sisällä kauppaan ja ostaa sieltä vaikka isomman turvaistuimen)

-amme jaloilla 10 euroa (käytettynä tutun tutulta)

-Hoitopöytä ja vaunut parvekkeelle 30 euroa (käytettynä)

-Pinnasänky 60 euroa (kaverilta, sain vaatteita kaupanpäällisiksi kun ei reunasuojusta löytynytkään)

-vauvanvaatteita, ja hoitotarvikkeita summalla, jota en osaa sanoa

-äitiysvaatteita housut, isommat rintsikat, pari paitaa 100 euroa (?) (näitä olen saanut onneksi myös käytettynä)

Ja vielä on ostamattakin kaiken näköistä, ainakin hoitoalusta, patja ja pikkutavaraa... Kyllä tuota rahaa siis on mennyt ihan tarpeeksi.

Tsemppiä kaikille raskausvaivoista selviämiseen! On tämä maha (ja raskaus) vaan niin ihana-kamala :)

Hyvät viikonloput, vaikkakin ilma on mitä on!

auringo + pampero (pieni duracell-pupu) 33+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt ei kerran muutakaan tekemistä ole, jatkan häiriköintiä.

Leluista: Vauvalle ei ole ostettu vielä mitään leluja, tosin omasta takaa löytyy pehmoleluja, ei tosin kaikki ole ehkä kaikista lapsi ystävällisimpiä. Eiköhän noita leluja kerry ihan itsekseen sitten ajan kanssa. Ja pieni vauva, ei edes tarvitse mitään leluja.

Omia vanhoja lastenkirjoja löytyy jonkin verran ja uusia olen ostanut jokusen silloin tällöin. Tykkään kirjoista, vaikka välillä tuntuu, etten muista niitä kuitenkaan lukea.

auringo

Vierailija
4/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeestaan mä hihkuin jo yöllä 12 jälkeen kun vuorokausi vaihtui ;)

Piru kun on inhottavaa tuo suonenveto. Aina yöllä herään kun vetää pohkeesta tai reidestä.. Onkohan siihen mitään kikkaa miten sais niitä vähennettyä...?

Tyttö tossa kattoo tuota KidsTop20, voi luoja että tuo juontaja Tea on ärrrrrsyttävä...! =/

Mutta neiti tykkää, se hyppii tuossa noiden muiden lasten tahtiin. Kaikista eniten tykkää Ilkka Jääskeläisestä ja Amy Diamondista ;) Heh, ja tyttö ei oo vielä edes 3 vuotta vanha =D

Pitää raahautua tekemään vuoteet ja laittamaan vaatteet päälle....

Kristiina rv 33+3

Vierailija
5/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina; munkin tytöt tykkää tosta ohjelmasta. eniten se diggaa Lovexista ja Uniklubista. se on ihan omassa maailmassa kun kuuntelee niitä =) melkoisen ärsyttävä ohjelma kyllä.

täällä on herätty aikaisin ja nukuin yöllä ehkä sellaset 4 h. nyt kyllä väsyttää mut kohta lähössä hesaan mut sit kun pääsee kotiin niin vois ihan hyvin ottaa pienet päikkärit. tarkotus olis vielä tänään käydä ikeassa joten katotaan jos saa hyvät riidat pystyyn miehen kaa. nehän niin tykkää siitä paikasta. =)

kiva ilma muuten siellä ulkona, aiankin täällä päin suomee sataa. ei siinä mitään, lumihan sulaa nopeemmin mut ei haittais yhtään jos tän sadepäivän jälkeen tulis aurinko esiin ja kevät pääsis kunnolla vauhtiin. esikoisel synttäri 11. päivä ja sillon kyllä yleensä on jo hieno ja lämmin sää. oli ainakin sillon kun syntyi.

viikonlopun jatkoja teille, katotaan jos jaksa koneelle sit illalla.

my_selene ja neiti Nukkuva rv 31+5

..niin ja tuntuu tosi kummallisesta että vauvat oikeesti syntyy ens kuussa. ainakin mulla kun viikkoja vielä niin paaaaljon. no, kohta alkaa jo 33. viikko. =)

Vierailija
6/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää! Ei riitä tälle mammalle enää 7 tunnin yöunet:( Omapa oli vikani, kun jäin kukkumaan liian myöhään yöhön, mutten voinut vastustaa, kun mies hieroi selkää ja jalkoja. Nyt tuntuu siltä, että oisin jäänyt yöllä jonkun jyrän alle! Joka paikkaa särkee mielettömästi..

Kummeista sen verran; meillä ei oo varmana päätöksenä ku yksi kummi. Miehen toinenkin pikkusisko pääsee nyt kummiksi:) Haluttais kolme kummia, kuten myös esikoisellakin on, muttei vielä tiedetä, että keitä pyydetään.

Tänään mennään taas neidin kanssa mummolaan, kun miehellä on iltavuoro. Eipähän tarvi kahestaan täällä kaatopaikalla kykkiä. Kumma juttu miten viikossa voikin tulla näin sairas siivo! Huomenna sitten vietetäänkin ansaittua lepopäivää siivouksen parissa..

pricilla rv 30+5

Vierailija
7/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä äitiysloma on alkanut hurjissa merkeissä: olen tehnyt kevätsiivousta neljä päivää melkein aamusta iltaan, pessyt vauvanvaatteita, järkkäillyt kaappeja. Ihmettelen itsekin, miten olen oikein jaksanut huhkia sellaisella tohinalla! Nyt olo on tosin kuin jyrän alle jääneellä...Joka paikkaa kolottaa ja etenkin kädet, nivelet ja kämmenen lihakset, ovat TODELLA kipeät:( Suurin osa on onneksi tehty, jäljellä on enää pyykin pesua sekä jossain vaiheessa verhojen pesu ja kukkamultien vaihto.

Ilma on tosiaan kauhea, tämän pahemmaksi ei juuri mene - paitsi ehkä jos tuulisi kauheasti.Tulisi nyt vain kunnon auringonpaisteet niin loskat haihtuisivat pois!

Alkuraskaudesta voivottelin että aika kuluu liian hitaasti, mutta viimeiset kymmenen viikkoa ovat hurahtaneet taas melkein liiankin nopeasti! Ensi viikolla pääsen jo 37. viikolle. Huimaa!:) Tiistaina on seuraava ja viimeinen neuvolalääkäri. Vähän jännittää!!! Vauva oli pää alaspäin jo yli kuukausi sitten, toivottavasti on pysynyt paikoillaan. Suppareita on ollut jo kahdeksannen kuukauden alusta asti, mutta eivät ole sen jälkeen oikeastaan lisääntyneet. Ihme kyllä - eivät edes hurjan kevätsiivouksen aikana!:)

Olen todella onnekas, sillä olen selvinnyt toistaiseksi ilman sen suurempia vaivoja: nukun kuin tukki ilman mitään kipuja, herään vessaankin vain kerran yössä. Selkä ei vihoittele, ei raskausarpia, suonikohjuja tms. Mutta yksi paha vaiva on ollut alusta asti ja viime viikkoina muuttunut melkeinpä sietämättömäksi, nimittäin levottomat jalat:( Olen kärsinyt niistä koko aikuisikäni, mutta nyt raskausaikana - ja etenkin loppuvaiheessa - ovat pahentuneet entisestään. Olen kokeillut kaikkia mahdollisia vinkkejä, mutta mikään ei tunnu auttavan :( Ennen särkyä oli vain iltaisin, nyt pitkin päivää jos makaan tai istun pitkään samassa asennossa!

Mietin eilen vauvanvaatteita pinotessani, mitä ottaisin vauvalle mukaan kotiutumisvaatteiksi. Mitä te muut olette ajatelleet ottaa? Ensikertalaisena olen näissä hommissa todella avuton, en tiedä yhtään mitä vauvalle kannattaisi pukea huhti-toukokuussa....Kuinka monta kerrosta tulisi pukea päällekkäin jne? Kuinka pitkään kevääseen äitiyspakkauksen haalaria tulisi käyttää (siis sitä paksumpaa, milloin alkaa olla liian kuuma?)?

Vierailija
8/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huih, nyt se huhtikuu sitten alkoi ja tässä kuussa on laskettu¿ ja nyt voi ainakin sanoa, että viimeistään ensi kuussa vauva syntyy. Mulla on tuolla irc-galleriassa sellainen vauvalaskuri ja tuntui ihan hurjalta kun siinä tänä aamunakin luki, että 27 päivää laskettuun aikaan

Viime yö meni ihan ketuille kun olin yksin kotona. Ei tullut uni ja sitten supisteli kun oli niin väsynyt. No, sain nyt sitten aamusta nukuttua vähän pitempään. Piti mennä kaverin synttäreillä kääntymään tänään, mutta ne saa kyllä nyt jäädä väliin. Ei oo autoa enkä kyllä jaksa ajatellakaan lähteväni nyt bussiin istuun.

Kaarin@, mä pakkasin ihan summassa ton vauvan sairaalakassin =D en ottanut sinne enää sitä äippäpakkauksen paksua haalaria vaan otin mukaan kevyemmän keväthaalarin. Sitten mukana on body, puolipotkarit, miehen ostamat iiiihanat lappuhaalarit ja huppari. Sukat, ä-p:n tumput, kypärämyssy ja tavallinen myssy ja sitten vielä ne ä-p:n topparukkaset ja -töppöset.

Voi kehveli¿ nyt tarvii sitten taas alkaa pelkäämään sitä vatsatautia. Mies siirtyi vanhempiensa firmassa tällä viikolla kirjanpitopuolelle tekemään veljensä vaimon äitiyslomaa ja tämä veljen vaimo on ollut perehdyttämässä tämän viikon siinä vielä. Nyt hän sitten kuulemma makaa terveyskeskuksessa tiputuksessa vatsataudin takia =/

Ja sitten aamiaiselle¿

[color=red]pikku-milli & paco 36+1[/color]

Vierailija
9/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin se äitiyspakkaus sitten saapui eilen, ja arvatenkin oli vanhaa mallia. Noh, eihän se nyt niin kamalaa. Ihania vaatteita tuossakin on. Eniten olisin halunnut sen kestovaipan, kun tahtoisin sitä kokeilla, mutta saahan noita ostettuakin. :)

Täällä on ollut kamala keli. Lunta satanut aamusta asti, ja nyt taitaa tulla enimmäkseen vetenä. Toivottavasti tämän jälkeen lähtee sulamaan jo, onhan nyt huhtikuu.

Huvittava aprillipila oli meidän paikallislehdessä (Kaleva). Siinä oli että Pavarotti tulee Ouluun konsertoimaan, Oulun 401 syntymäpäivien kunniaksi. Ja lippujen myynti alkaisi jo tänään jäähallilla kello 13.00. Onkohan siellä ihmisiä ollut jonottamassa. :D

Mutta nyt jääkiekkoa katsomaan. Mukavaa lauantai iltaa toukomasut!

Red_Cat & Möykky 32+0

Vierailija
10/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!!

Nyt on oma koti valmis ja voin alkaa laittamaan vauvan tavaroita paikoilleen ja toimii tämä netti. Huh..... Illalla tulee vieraita saunomaan, joten just laitoin ruoan uuniin, pitäisi alkaa salaattia vääntämään. Masussa kaikki hyvin. Kaveri oli viikko sitten perätilassa. Raskausviikolle 33 on uusi lääkäri aika ja silloin ultraa. Jos ei kääntynyt niin sitten se on kysin keikka. Sanoi vielä on vastaa viikkoja, mutta on iso kokoinen. Saa nähdä millainen kaveri täältä on tulossa. Viikko sitten jäin sairaslomalle, kun jalat ja selkä ei enää kestänyt seisomista. Nyt olen huomannut että supistelee kotonakin levossa ollessa. Päivällä joutuu ottamaan nykyisin parin tunnin päiväunet, joita ei ennen oo tarvinnut. Mutta kun tuntuu että en jaksa pitää silmiä auki. Vauva möyrii aina aamulla ja illalla masussa. Jännä tunne kun masua katsoo, niin muljuaa puolelta toiselle. Nyt ollaan viikoilla 30+5. Nyt rupeaa pikku hiljaa ajattelemaan että ei enää mene kauaa, kun on oma nyytti kainalossa. =) Kaikki on hankittu, tietysti kaikkea pientä rompetta tulee osteltua ihan tavallisen kauppareissujen yhteydessä, mutta tärkeimmät. Sänky ja hoitopöytä pitäisi vain hakea, niin saisi laittaa ne paikoilleen. Sain ne käytettyinä miehen entiseltä vaimolta. Jotenkin aika koomisen kuulosta, mutta se on antanut paljon vauva tarvikkeita ja kaikki otan vastaan mitä vaan saa. Yhtään en ole ostanut, paitsi vaunut. No täytyy mennä laittamaan salaattia, vieraat tulee kuudelta.

Heidi 30+4

Vierailija
11/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rohkaistuin taas kirjoittamaan. alussa olin mukana ja aina välillä käynyt kuulumisia kurkkamassa, mutta jostain syystä on jäänyt itse kirjoittamatta. nyt kun sitten ei ole muuta kun aikaa ja LA lähestyy uhkaavasti, niin ei ole paljon muuta mielessä kuin vauva ja synnytys.

sain tänään ihmeellisen pyörrytys-oksetus-kohtauksen kaupassa ja vatsan vasempaan alareunaan koski kamalasti. soitin sairaalan neuvontaankin, että mitä tulisi tehdä, mutta neuvoi vaan kotiin lepäämään kun vauvan liikeetkin tuntui. vauva ilemisesti painaa istukkaa tai sisäelimiä tms. niin että se aiheutti happivajetta. säikäytti vaan ihan pirusti. varsinkin se avuttomuus-olo kun ei ajatus kulje yhtään eikä pysty liikkumaan, niin on täysin riippuvainen muiden avusta. onneks oli poikaystävä mukana joka hoiti mut kotia kiitettävästi.

nukkumisongelmat kuulostaa hyvinkin tutuilta. mulla puutuu kyljet vuorotellen ja pitää koko ajan kieriskellä. plus että kädetkin puutuu, myös päivisin esim. hiuksia harjatessa.

suonenvetohin autto mulla suolan käytön vähentäminen aikasemmasta vielä vähempään ja liikkuminen.

onkos kellään tietoa vähentäisköhän välilihan öljyäminen repeytymistä synnytyksessä? siis jos sen aloittaisi jo nyt? toisn ei tässä enää ole kun 4 viikkoa aikaa siihenkään...HUI.

Vierailija
12/15 |
01.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa,

kuka hullu täällä lauantai-iltana kykkii paitsi meikäläinen :) on vaan jotenkin kökkö fiilis, että halusin tulla tänne purnaamaan. täällähän se on sallittua ? mahaa särkee ja selkää särkee siinä määrin, että istuminen tuntuu mahdottomalta. aika ajoin on vaan pakko mennä vaakatasoon. mittasin juuri mahan ympäryksen ja se on 112 cm ja meikä kun on lyhyt 160 cm ja tuo maha on kaikki tuossa edessä niin olo on tukala. hengittäminenkin tuntuu taas työläältä. eilen ja tänään on supistellutkin ihan mukavasti, ja nyt supistelee yöllä ja muutenkin levossa. yöllä saa ravata vessassa nykyään kolme kertaa :( ja levottomat jalat on ruvenneet vaivaamaan.

olen eilen ja tänään miettinyt synnytystä ja pakko myöntää, että jännittää !!!! kun vain osaisi olla tämän lopun aikaa rauhallisin ja tyynin mielin. mutta olo on tosi levoton.....onneksi kävimme edes kyläilemässä tänään miehen veljen luona. heillä on kuusi lasta ja sain heille vähän purettua mieltäni. se vähän helpotti.

pakko se on varmaan tuo sairaalakassi jo pakata. en luota laskettuihin aikoihin. toisaalta esikosta kuuluisan helsingin lääkärikeskus femedan bruno cacciatoren la piti paikkansa. nyt en ole brunolla käynyt, mutta jotenkin alkaa tuntua siltä, että tämä voi syntyä jo tässä kuussa eikä t0utkokuussa. esikoinen syntyi viikolla 38 ja mulla ainakin kohdunkaula on jo lyhentynyt, vaikka se ei välttämättä kerro mitään.

tässä omanapaista valitusta. toivottavasti kaikki masut nukkuvat hyvin ja näkevät makeita unia.

mukavaa loppuviikonloppua kaikille !

aamos 34+3

Vierailija
13/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan justiinsa selvitty tosi rajusta mahataudista koko konkkaronkka. poika alko oksentaan torstaina, mies perjantaina ja minä sitte perjantai-illalla myöhään. pojalla oli nyt ensimmäistä kertaa oksennustauti, ja kyllä oli kamalaa. johtuu varmaan tästä raskaudesta, kun sydäntä raastoi ja meinasin itekki aina pillahtaa itkuun, kun raukka yökki.

illalla vielä nukkumaan mennessä mulla oli paha olo, mutta heräsin nyt täydellisessä kunnossa ja teki oikeen mieli syödä!! vetäsin tossa sitte yöpalaksi ihanan voileivän!

oli tosi hankala muuten mahan kans oksentaa, kun ei pääse yhtään koukistumaan. ja nyt on lihakset (mukaanlukien kohtu) tosi kipiänä yökkimisestä. rajua lihaskuntoilua!

miehelle sanoinki, että varmaan kohdunsuu aukes ainakin pari senttiä ton yökkötaudin myötä, meinaan semmoset paineet alapäähänki kohdistu.

vauvan leluista ja vaatteista...en oo ostanu mitään! paitsi yhen bodyn ja potkarit kirpparilta, nekin tylsän valkoiset. ahaa, ostinpas sitteki ihanat vaaleanpunaiset potkarit alemyynnistä, mutta voipi olla, että jäävät käyttämättä vielä. on joteski vaan niin poikaolo!

niin joo, ja oonhan ostanu kaksostenrattaat! saas nähä, oliko turha ostos. poika on vauvan syntyessä tosin vasta vajaa 1v 7kk, mutta tahtoo kyllä nyt jo ite liikuskella paljon. ehkä pitemmillä matkoilla sitte pysyis vaunuissa.

synnytys alkaa jo jännittään kamalasti. oon oottanu sitä innolla monta kuukautta, mutta nyt tuntuu, että vois jättää väliin. ihanaahan se on kun vauva syntyy, mutta kuiteski...no täytyy toivoa, että tämä tulee liukkaammin ulos, kun toi edellinen.

oon keräilly hoitopöydälle vähän tavaroita sairaalakassiin ja itelleni laitoin aika keväisiä vaatteita. kyllähän nyt toukokuun miltei puolivälissä on yleensä ollut jo aika lämmin. nyt sitte viime päivät täällä on pyryttänyt lunta aivan älyttömästi. viime yönäkin tuli puolisen metriä. taitaa olla sitte toukokuussa kun lähtö tulee, niin täysi talvi vielä.pakkaan mukaan toppahaalarit.

taidanpa mennä tästä vielä tekeen voikkaria. oli niin kiva syödä ilman yökötystä!!

vointeja kaikille!

mammili ja papunen 34+5 (kö?) menee nää viikot niin nopsaan

Vierailija
14/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepopäivä se pääsi käyntiin tiskauksella. Yök, viikon tiskit oli altaassa ja just ja just jaksoin ne tiskata. Kohta pitäis kerätä lelut lattialta ja ruveta imurointiin. Ja vielä pitäis jotain hyvää leipoakin, kun tuleekin vieraita iltapäivällä! Mieskin on tän päivää 16-tuntista työpäivää tekemässä, joten meille jää neidin kanssa aikaa siivoilla:)

Tosta välilihan öljyilystä joku kysyi... Meillä ei oo annettu mitään ohjeita öljyämiseen, enkä ekassa raskaudessa öljynnyt ollenkaan. Epparin leikkasivat sitten ponnistusvaiheessa. Tosin uskon, että vauva olis kyllä tullut pienemmällä repeämällä ulos, mutta tuntuu ainakin meidän synnärillä olevan rutiini toi epparin leikkaaminen ensisynnyttäjille!

Eilen lapioin märkää (ja erittäin painavaa) lunta ihan kokeilu mielessä. Halusin nimittäin nähä, että tulisko tollasesta kovasta rasituksesta suppareita. Ei tullu mitään!!! Selkä vaan on entistä kipeempi, mutta vatsapuolella ei kyllä tuntunut yhtään mitään. Kumma juttu, että mulle ei vaan suppareita tuu millään. Tuskinpa tämäkään synnytys sit itestään käynnistyy:(

Näin muuten hassua unta synnytyksestä. Mulle tehtiin siinä aukeamisvaiheessa tatuointi:) Tatuoinnin teko ei sattunut yhtään, kun olin jo saanut epiduraalinkin:)

Joo, mut nyt täytyy jatkaa siivousta...

Pricilla 30+5

Vierailija
15/15 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iso moi kaikille.

Taas päivä uus ja samat rutiinit. Mies on töissä ja Esikon kanssa aamutoimet sekä leikit hoidettu. Nyt tuo katsoo videota :)... hih, huono äiti. Masuun ei uutta, pyöristyy ja pyöristyy. Viimeyönä intoutui vaavi potkimaan niin, että sain unta vasta joskus neljän aikaan. Ihme kyllä nyt ei edes megana väsytä. Pitäisi varmaan ottaa olosta ilo irti ja siivota... ja sitten varmaan taas väsyttää.

Jotain galluppeja on ollut hankinnoista ja leluista...

Nyt kakkoselle ei olla mitään ostettu, mutta ykköselle ostettiin senkin edestä, hui... en ole edes laskenut kuinka paljolla...

Vaunut 500¿, turvaistuin 150¿, hoitopöytä 150¿ nyt ainakin... ja kaikkea erinäistä roinaa ainakin 200¿. Kyllä siihen varmaan tonni meni, ainakin... No, nyt on sitten kaikki valmiina kakkosta varten.

Esikon vanhat vaatteet sain tuossa viimeinkin lajiteltua ja niitä ainakin riittää. Niin ja leluja on lattiat väärällään... No, ehkä joku vaate pitää ostaa ja lelu, että ei kaikki ole pikku-raasulla siskon vanhaa :).

Oli muuten kiva tuo Tampere-tapaaminen. Kiitos hyvästä seurasta Aurora ja Pikku-Milli... pitänee ottaa uusiksi tässä joskus, jos vaikka saataisiin isompi jengi kasaan.

Ehkä pala suklaata ja siivoilemaan...

Typy ja pähkynä 33