Miksi uusi Putous ei naurata yhtään?
Todella tylsä ohjlema, odotin enemmän. Mitä muut tykkäätte?
Kommentit (18)
Minusta tämä on jopa edellisiä parempi. Virkistävää ilman Akun ja Rikun jatkuvaa alapääläppää.
Ketä se on koskaan naurattanut? Ne ekan kauden sketsihahmot oli oikeasti keksitty että mikä olisi huonoin mahdollinen, ja tyhmät ihmiset luuli että se oli joku hyvyyskilpailu...
Onhan se ihan ok. Eka jakso. Uudet näyttelijät. Odotatteko liikoja?
Pientä jännitystä näyttäisi olevan ilmassa kun porukka hytkyy ja ylinäyttelee mutta eivät ammattilaisetkaan ole immuuneja jännitykselle :D
Itse ainakin nauroin viikkokatsaukselle ja Stubbille. Kari kanssa lupaava. Oikeastaan kun miettii niin taitaa olla miesten harteilla tämän kauden suosio. Se vaalea nuori nainen nyppii jo nyt. Miehet on ollut mahtavia <3
Näillä näyttelijöillä ei ole karismaa.
Mulla ainakin tekee sellainen alitajuinen "no ei nää oo ne samat tyypit", ni ei ehkä sikskään naura samoille jutuille ku vanhoilla hahmoilla oisin. Vaatii varmastikin 1-2 jaksoa lämmittelyä, ennenkuin pääsee sisään.
Jennillä on karismaa vaikka muille jakaa, jokainen joka on Linnateatterissa käynyt tietää.
Ihan hyvin vetävät. Onneksi ei tarvi kuunnella Hirviniemen väsynyttä läppää ja katsoa Toivasen muikisteluja.
Tää on ollut hyvä:) kaikki jutut onnistuneita.
Ei se vanhakaan naurattanut juuri lainkaan. Ketonen on kyllä aika hyvä.
Mun mielestä tää on hauska. Ja oon yleensä tosi kriittinen. Mutta eipä kyllä ollut mitään ennakko-odotuksiakaan.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:25"]Nauroin Anneli Auerille :DDDD
[/quote]
sama :)
Se vanhakaan ei naurattanut terv mielensäpahoittaja
Nauroin vain navigaattorille, koska joudun käyttämään työssäni sitä.
Se ei ole uusi putous :DDD