Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on hämmentävää

Vierailija
27.08.2014 |

jos nainen kehuu itse itseään kauniiksi (vaikka tosiaan olisikin nätti/kaunis yleisen mielipiteen mukaisesti oikeastikin). Tähän törmää nykyään aina silloin tällöin. Aikamme ilmiöitä, vai ainako näin on ollut?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hämmentävää, että vaikka muija ois kuin riihen seinästä reväisty petolinnun peräpää, niin feisbuukissa tykkääjät kehuvat kauniiksi.

Vierailija
2/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 14:30"]

Minusta on hämmentävää, että vaikka muija ois kuin riihen seinästä reväisty petolinnun peräpää, niin feisbuukissa tykkääjät kehuvat kauniiksi.

[/quote]

No tuo on kuitenkin eri asia, jotain sosiaalista suosion hakemista enimmäkseen, pelailua tavallaan. Mutta että itse imartelee itseeän? Onhan ihmisillä silmät päässä, joten jokainenhan muokkaa omat mielipiteensä vaikka sitten toisen ulkonäöstäkin, jos kokee sen ajattelun itselleen tärkeäksi. Mutta itsekehut... mä ainakin välittömästi mietin että just, että sitä lajia... Minäminäminä. Jollei sitten ole joku ymmärrettävämpi peruste sille, esim. pitää yrittää kuvailla itseään ilman valokuvaa jonnekin tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kehtaisi kuuna valkeana sanoa itseäni julkisesti kauniiksi.. :D
Olen muutamaan kaveriin törmännyt, jotka ovat itseään kehuneet näteiksi tms. Tulee itselle vähän kiusallinen olo.. ;D

Vierailija
4/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika, jolloin kehuin itseäni kauniiksi. Se oli sitä aikaa kun olin vaihtanut kouluani kiusaamisen takia, ja yritin tsempata itseäni hymyilemään ja saamaan uusia kavereita. Pelkäsin kuollakseni että kaikki huomaavat kuinka surkimus olen oikeasti, ja jäisin yksin.

Mutta tässä varmaan tarkoitettiin sitä yhtä feissarimokaa missä teinityttö julkaisi herutuskuvan, ja kehui sitä. Omilla tunnuksillaan.

Vierailija
5/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska otsikko, ap.

Vierailija
6/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se noloa jos koko ajan hokee että olen kaunis ja kehuu itseään mutta kuka muka niin tekee.

Mutta jos oikeasti on kaunis ja/tai on itse sitä mieltä niin voihan sen sanoa ääneen eikä tarvitse kursailla ja keksiä jotain vikoja.

Saa kai itsestä tykätä :)

Omasta mielestäni minä olen ok ja sanon sen myös ääneen jos tulee edes moisesta aiheesta puhetta ja se on sitten toinen juttu mitä muut on mieltä ;)

Vierailija
7/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2014 klo 14:58"]

Oli aika, jolloin kehuin itseäni kauniiksi. Se oli sitä aikaa kun olin vaihtanut kouluani kiusaamisen takia, ja yritin tsempata itseäni hymyilemään ja saamaan uusia kavereita. Pelkäsin kuollakseni että kaikki huomaavat kuinka surkimus olen oikeasti, ja jäisin yksin.

Mutta tässä varmaan tarkoitettiin sitä yhtä feissarimokaa missä teinityttö julkaisi herutuskuvan, ja kehui sitä. Omilla tunnuksillaan.

[/quote]

En tiedä mistä tapauksesta puhut, enkä siis viittaa mihinkään sellaiseen, vaan ihan oikeisiin tilanteisiin, joissa tähän olen törmännyt muuallakin kuin netissä.

Vierailija
8/8 |
27.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on pöyristyttävää, kuinka monella itsekritiikin taso on täysin olematon. Täytyy olla julmetun hyvä pokka, jos sateenpieksämät pirunraadon väittävät olevansa kauniita ja sotanorsumaiset siiderivalaat kehuvat sporttisuuttaan.

Tätä rimanalitusta tapahtuu jatkuvasti, ihan yleisellä tasolla, en puutu nyt mihinkään yksittäiseen tapaukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi