Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUSTA toppapuku Ver de Terre?! Käyttökokemuksia kaipailen!

31.08.2006 |

ovat siis baggien tapaisi, kuitenkin pehmepämpää matskua, sellaista ei kahisevaa. Kangas on vedenpitävää, saumat teipattu ja laadukas tanskalainen mekki.

Värejä oli muitakin, mutta tuo musta oli jotenkin " tyylikäs" .

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää sitten ei tosiaan ollut kuin niitä toppatakkeja...Entä miltä kangas vaikutti eli hylkiikö likaa minkä verran?Niin ja mikä oli hintataso verrattuna esim. nettikauppoihin?

Vierailija
42/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika paljonkin siellä noita VDT:n haalareita oli, mm. myös vaaleanpunaisena. En valitettavasti sen tarkemmin katsonut, kun meillä Ticketit jo hankittuna. Ihaniahan ne olivat, mutta Ticketit mielyttivät silti enemmän, joten ei onneksi harmita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta nuo yksiväriset tanskalaishaalarit ovat kyllä muuten kauniita, mutta pitäisi olla vyötärönauha! Baggie-malli ei vaan miellytä silmää. Poikaniki on jo kuitenkin 4-vuotias. Miksi ihmeessä nuo kaikki ovat tuota samaa baby-mallia?

Vierailija
44/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tökki vielä kaksi vuotta sitten tosi pahasti tuo vyötärön puute, viime vuoden aikana silmä kuitenkin vihdoin tottui ja nyt en voisi enää sellasta perusvyötärökiristyshaalaria ajatellakaan. Reiman Walnutit (takana lyhyt kuminsuha) oli lapsille (5 v. ja talvella 4 v.) hankintalistalla aluksi mut Ticketien värit vei voiton.

Vierailija
45/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi omat lapset vielä sen ikäisiä, että voidaan huoletta käyttää babymalleja. Omaan silmään paljon paremman näköisiä. Makuja on monia :)

Vierailija
46/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellessani noita linkkejä (sekä joskus aiemmin sen pomme-kaupan) tulen aivan vihaiseksi kuvien SURKEASTA laadusta!

Itselläni katoavat kaikki ostoshalut, enkä jaksa edes katsella kuvia koska vaatteet ovat niin super-epäedustavasti kuvattu!

Järkyttävää tasaista mössöä! Materiaali, laskokset ja leikkaukset jäävät tasaiseen harmauteen! Valaistu täysin väärin!

Jopa eBayssa harrastelijamyyjät osaavat paremmin kuvata myymiään tuotteita! Poikkeuksia toki löytyy!

Säälittävää mielestäni kaupallisilta sivustoilta näin surkeat kuvat, joilla on tarkoitus markkinoida myymiään tuotteita!

Mitä mieltä olette?

Vierailija
47/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tosiaankin noita tanskalaisia nettisivuja kahlatessani, että miksi ihmeessä eivät panosta kuviin enempää?! Tekee mieli sieltä haalari ja ties mitä muuta tilata mutta kaipaisin hieman tarkempia kuvia yksityiskohdista jne. Tosiaankin, esim. materiaali jää hämärän peittoon, kuvista sitä useimmiten ei erota :( Positiivisia poikkeuksiakin toki löytyi joukosta :) Ja niinhän se menee, että kuva kertoo useimmiten enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
48/61 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko moni kynnelle kykenevä käynyt jo katsomassa Ver de Terrejä?

Vierailija
49/61 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin VDT:sta ylös muutaman mitan.

Koko 3 niska-haaramitta oli 56 cm ja lahkeen sisäpituus 35 cm.

Koko 4 niska-haaramitta oli 60 cm ja lahkeen sisäpituus 40 cm.

Baggie koossa 92 cm vertailumitat 57 cm ja 35 cm.

Leveys suurinpiirtein samaa, Baggie ehkä aavistuksen leveämpi.

Lottis

P.s allekirjoittanut ei ota vastuuta mittaustuloksistaan mutta toivottavasti tuo antaa jotain osviittaa:)

Vierailija
50/61 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt jotenkin jäänyt tuo musta haalari aivoihin jumittamaan, eli sellainen on etsinnässä koossa 86 cm. Tanskalaisissa nettikaupoissa mustaa Ver de terreä on alkaen koosta 2 v (tuo käsittääkseeni on koko 92cm). Mustaa reimatec haalaria olen pääkaupunkiseudun kaupoissa kysellyt, mutta ei oota olen saanut, bam bamista en ole vielä tsekannut - tietääkö kukaan onko sinne tulossa mustia haalareita?

ELI: onko kukaan nähnyt Suomessa tai sitten jossain nettikaupassa mustaa kosteussuojattua haalaria. Merkillä ei niin väliä, kunhan on yksivärinen, musta ja kokoa 86 cm.

Vierailija
51/61 |
07.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin Bam-Bamiin muutama viikko sitten, kun itse metsästin mustaa haalaria. Lupasivat silloin, että tulossa on. :) Syyskuun alussa neuvoivat palaamaan asiaan.

Vierailija
52/61 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuoden mallistoa ja siksi -40% alessa. Paikkana pikkukipparin varasto. Vyötärömalli, ovh. noin 129/139...en katsonut tarkkaan, kun en itse ollut kiinnostunut.

Vierailija
53/61 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se yleisölle avoin?

Vierailija
54/61 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesperjuniorista, jos tilaisivat sinulle Reiman varastosta (jos siellä on vielä) mustan haalarin. Aika montaa reimaa saa kuitenkin kokomustana. Heillä on tilauskuvasto kyllä myös esitellä.

Olen pari kertaa tehnyt näin ja jos tavaraa vain on varastossa, niin toimii hyvin ja tulee parissa päivässä. Bam Bamin palveluun kun ei aina ole niin luottaminen.

Didriksonilla on myös kokomusta kosteussuojattu haalari, mutta ulkonäkö on täysin erillainen kuin noissa tanskalaisissa.

Vierailija
55/61 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittelin Pikkukippariin ja lupasivat tilata Reimalta oikean mallisen ja kokoisen haalarin. JesperJunioreista kun kyselin (Itis, Jumbo) niin sain vastaukseksi " ei oota - ei kai sellaisia tehdäkään ja kuka nyt laittaisi mustan haalarin pienelle päälle" . Eli en viitsinyt heidän kautta mitään tilata.

Bambamiin soittelin ja ei ole vielä haalarit tulleet.

Mutta Pikkukipparin kautta onnistunee.

Joku kyseli sitä Pikkukipparin varastomyyntiä - on Soukan ostarilla ja auki vain torstaisin, muistaakseni klo 10-18

Vierailija
56/61 |
08.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti, kun otit Pikku-Kipparin puheeksi, minulla on viime talvelta epäonninen tilaamisyritys heidän kauttaan.

Haalaria ei kuulunut vaikka soittelin liikkeeseen useasti ja sitä luvattiin aina tulevaksi. Vasta kun soitin valmistajalle, he sanoivat selvittelyn jälkeen, että mitään pukua ei ollut koskaan tilattu eikä heiltä ko. liikkeeseen enää sinä talvena lähetetä mitään, piste. Eli minulle oli valehdeltu kaikki nuo viikot kun odotin pukua tulevaksi.

Tämä tarina vain siksi, että osaat olla tarkkana tilauksesi kanssa. Toivottavasti kaikki sujuu kuitenkin jouhevasti.

Vierailija
57/61 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

VDT pukujen koosta joku kyseli...

koko 2=92 cm, niska haara 54 cm ja hiha kainalosta 28 cm

Vierailija
58/61 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat kauniita, kevyitä ja ihania, mutta kangas ei vaikuttanut kovin kestävältä. Kertokaa joku talven jälkeen sitten että miten haalari pärjäsi Suomen talvessa. Jos hyvin, niin ostan ensi vuonna sellaiset kaikille kolmelle.

Vierailija
59/61 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelin niitä Pompiissa, oli ehdottomasti kivannäköisiä, mutten uskaltanut ostaa, kun ne tuntuivat NIIN ohuilta!? Onko ne oikeasti lämpimiä? Tanskassahan on leudommat talvet, mutta Ticketit on ainakin lämpimiksi todettu.

Pompiin myyjä vakuutti kovasti lämpimyyttä, mutta hei haloo, kuka myyjä nyt sanoisi, että ei ole lämpimiä, vaan ihan susia, jos ko.merkki on ainoa, jota heillä oli haalareissa edes kaupan! :))

Vierailija
60/61 |
23.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskon kyllä, että on lämmin!

Mulla roikkuu tossa molemmat puvut Ticket ja Terre, näppituntumalla Ver de Terre on paksumpi kuin Ticketin baggie!