Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MUSTA toppapuku Ver de Terre?! Käyttökokemuksia kaipailen!

31.08.2006 |

ovat siis baggien tapaisi, kuitenkin pehmepämpää matskua, sellaista ei kahisevaa. Kangas on vedenpitävää, saumat teipattu ja laadukas tanskalainen mekki.

Värejä oli muitakin, mutta tuo musta oli jotenkin " tyylikäs" .

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään Tuplanollakakkosen ysmyssä, missä mallit olivat näytillä ja se tuntui Ticketiin verrattuna pehmeän vanumaiselta. Fleecevuorta ei tosiaan ollut ja mulle tuli mieleen, että onkohan haalari miten lämmin kun tuntui mielestäni vähän samanlaiselta kuin äp-pakkauksen haalari. Kovasti henkilökunta vakuutteli, että lämmin on!

Päälikangas oli kivan mattapintainen ja vetskarit ja muut haalarin kanssa sävy sävyyn mikä ainakin miellytti mun silmääni kovasti.

Baby-mallissa oli kaksi vetskaria ja aivan tautisen ihana tummanruskea... sellainen kahvipavunruskea, ihana :o)

Ja kukahan se oli sitä mieltä ettei ollut vaaleanpunaista... Olipas :o) Ja herkku olikin!

Vierailija
22/61 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi pa*ka :).. Nyt sitten tuli pakkomielle. Saako noita Minymoita mistään muusta verkkokaupasta? Meinaan halvemalla postituskuluilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkäilen täällä vieläkin mustan reimatecin ja tuon ver de terran välillä. Meillä on jo kyllä yksi Ticketin baby suit valmiina odottamassa, mutta jos kuitenkin ostais kakkospuvuksi mustan puvun.

Mutta jos jollain olis tietoa noiden haalareiden kokomerkinnöistä ja niiden paikaansapitävyydestä, niin mielelläni kuulisin lisää ennenkuin käyn ostamassa/teen tilausta :)

Vierailija
24/61 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
25/61 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt meni vaikeaksi! Todella täältähän löytyy vaikka mitä kivaa, Mala-haalarit olisivat vielä edullisia, mutta tietysti poikien oli tyhmemmän näköinen =0(

Vierailija
26/61 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, että tanskassa on noin kivan näköisiä haalareita, mutta meillä kylmässä Pohjolassa on aina vaan noita samoja riemunkirjavia malleja. Noissa tanskalaisissa nettikaupoissa tuntuu muutenkin olenvan tosi nättejä lasten vaatteita. Pitää kai opetella tanskaa, että voisi tilata noita, vai miten te muut osaatte??

Onneksi netin kautta tilaamalla saa nykyään vaikka mitä, vaikka itse olen kyllä ollut laiska tekemään tilauksia. Varsinkaan jos en täysin ymmärrä kieltä.

Vierailija
27/61 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä niin ihana..*huoh*

Täytyy tosissaan harkita tuotakin vaihtoehtona, kun olen nyt tälle linjalle lähtenyt.. ;)

Vierailija
28/61 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. noissa tanskalaisissa verkkopuodeissa. Paljon oon vaatetta Tanskasta ostanut, vaikka itse tanskankieli vieras. Tarpeeksi näemmä kun on motivaatiota, kaiken ymmärtää - toista se oli koulussa ruotsintunneilla ;).

Vierailija
29/61 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuo 4-vuotias on aikamoinen rymyiita, joten koville joutuu puvuista polvet ja peppu.

Olisi kiva, jos haalarista olisi keväällä jotain jäljelläkin.

Ticket on kestänyt suhteellisen hyvin, samoin Reimatec. Mutta Lennen haalarista kului polvet heti, vaikkei sitä ole edes paljoa pidetty.

P.s. Vinkki: ulkopuku, joka ei meidän kovassa käsittelyssä ole mennyt miksikään on Ticket Rainset Light. Loistava hinta-laatu -suhde!

Vierailija
30/61 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tilata meidän lapsille Celavi-haalarit, mutta olisi kiva tietää ovatko esim. yhtä reiluja kuin Ticketin haalarit...

Vierailija
31/61 |
02.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Mille-Mi:n sivuilla olisi vaikka mitä ihanaa - Espritin kenkiä yms. Oletteko tuolta tilanneet, toimiko homma sujuvasti? Hitsit kun tietäisi millaisia nuo ihanilta näyttävät talvihaalarit käytössä ovat...!?

Vierailija
32/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli vaan mieleeni, että jos aiot tuolta Milli-Mistä tilata; voisimmeko tehdä kimppatilauksen? Ne 25 ¿:n postit vähän ainakin mua kirpaisee, saataisiin vahinko puoliksi. ;)

Vierailija
33/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olette mahdollisesti pk-seudulta! Olisko muita mukaan?

Vierailija
34/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen Espoosta tekemässä tilausta joten jos joku haluaa tehdä " kimppatilausta"

Vierailija
35/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki tehdään kimppatilaus :)) Pitääkin tänään tutkailla mitä kaikkea haluan... ;O) Mitä sinä ajattelit tilata? Meilaillaan! Mun osoite siis peppiina72@hotmail.com.

Vierailija
36/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

espoolaisena kiinnostunut kimppatilauksesta: ylim@ luukku.com

Vierailija
37/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäin odottamaan kieli märkänä sitä vaaleanvihreä takki/ mustat housut vedenpitävää kevätpukua tuolle ekaluokkalaiselle pojalleni.:)))

Vierailija
38/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta

Vierailija
39/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dkk summa x 0,13 = summa euroissa

Vierailija
40/61 |
03.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen Pompiissa ja siellä oli tummanruskeita ja mustia Ver De Terren haalareita. Ei vaan ollut meidän poitsulle sopivan kokoista (86 cm), joten ei vielä mukaan tarttunut, mutta tuo musta ihastutti minun silmää. Ruskeakin oli tosi tummanruskea ja kaunis, olisin miltei luullut sitä mustaksi ellei olisi ollut musta vieressä. Kauniita haalareita ja tuntuivat lämpöisiltä.