Putous
Kommentit (293)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:54"]
Mikä se Jenni Vartiaisen puku oli xD
[/quote]
Kuvittelitko, että se oli oikeasti Jenni Vartiainen? :D
[/quote]
Hahahhh jooo, ei vissiin sit ollukkaan :'D
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:02"]
Mun mielestä ne vanhat putous-näyttelijät oli hyviä. Niiden mainoksetkin oli niin parhaita esim. se, missä ne pelaa pokeria.
[/quote]
Mutta eihän Akusta tai Rikusta tai Kristastakaan oltu ennen Putousta kuultu paljoakaan, joten vähän sama tilanne nyt näillä uusilla kasvoilla, pitää antaa mahdollisuus. :P
Vitsi noi iPasi ja Stubb oli hyviä! :D
Miksi pitää olla samat vaatteet ja samat tulikokeet ym? Miksi ei voi aloittaa puhtaalta pöydältä vähän eri kaavalla? Olisi paljon järkevämpää kuin tuo, että alkujonossa seisoskelevat samalla tavalla kädet lanteilla tai selän takana kuin edeltäjänsä ja steppaavat paikoillaan.
Yksi sana: Hirveetä sontaa!!!! Vanha putos paaaaaaaaaaaaaljon parempi. We want no more this shit!!!!! Toivotaan että yllärinä vanhat näyttelijät tulisivat takasin
Saunan takana ei nyt sit enää oo tilaa. Että tiedätte.
Putous on perseestä ollut joka kaudella, niin ei kiitos.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:09"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:04"]
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:54"]
Olipa hirveetä paskaa tuo biisi.. Mitä helvettiä. Hirveet myötähäpeät, onhan sillä ääntä mutta oikeastiko ei parempaan pysty improamalla?
[/quote]
Mun mielestä se biisi suju aika hyvin juuri siihen nähden, että kyseessä on IMPROVISAATIO. Olis kiva nähdä, miten sä suoriudut improsta kun tiedät, että tuhannet katsoo sua, eikä uusintaan ole varaa ;)
[/quote]
Miten sulla on aikaa vauvailla siellä? Mee näyttelemään siitä!
[/quote]
no nyt menee mainoskatko
t. se joku londi joka laulo livenä putouksessa :D
Mä en jostain syystä lämpee tolle Essille..
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:57"]Musta ainakin on ihanan freesiä katsoa välillä uusia naamoja. Alkoi ne vanhat jo kyllästyttää.
[/quote]
Sitten kun keksis vielä uusia juttujakin...
Tää on hauska! :)