Putous
Kommentit (293)
Vähähiilari, Svetlana ja Hynysen nolo tahattoman koominen kiemurtelu yleisössä illan parasta antia. Mutta ravintolasketsi oli umpiköyhä, Lalli-hahmo ihan itkettävän huono ja Ketoselta odotin paljon vahvempaa suoritusta, varsinkin oivaltavampaa hahmoa... mutta kai sitä ny kattoo taas ens kerralla
Jennin hahmo vaikuttaa hyvältä.
Apua mikä toi Essin hahmo oikein on? Se nyt ei ainakaan pitkälle pötki!
Toi vartijan mainio, tuollaisiane just on... :D
Jahas, tähänastisista Svetlana vetää kyllä ykkösenä... Stevari ja se eka junnu ihan tosi yliampuvia.
Ai jumalauta putoushistorian parhaat naurut Svetlanasta :D
"Esimerkiksi mun serkkuni ei ole"
Ahah :D
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 20:02"]
Mun mielestä ne vanhat putous-näyttelijät oli hyviä. Niiden mainoksetkin oli niin parhaita esim. se, missä ne pelaa pokeria.
[/quote]
Mutta eihän Akusta tai Rikusta tai Kristastakaan oltu ennen Putousta kuultu paljoakaan, joten vähän sama tilanne nyt näillä uusilla kasvoilla, pitää antaa mahdollisuus. :P
[/quote]
No kuka oli ja kuka ei...
Mulle tulee tästä ihan heikkis jamo mieleen
Ketonen vähän pettymys....alkuks luulin et ois ollut sellanen rastafari. Se olis voinu olla hauska. Pössyttelijä rastafaripössynvälittäjä.
Kari Ketosella on söpöt jalat ja säärystimet :) miten en tiedä tosta hahmosta...
Onpa pettymyksiä kaikki muut paitsi Svetlana. Väkinäisiä ehkä? Vielä on näyttelijää jäljellä. Odotan edelleen sitä av-mammaa.
Ei tähän mennessä oikein nappaa mut kuin tuo Svetlana...
Sketsihahmot