Nainen lähti laivalle
Tapailemani nainen lähti tänään ystäväporukan kanssa laivalle ja mietityttää mitä hän touhuaa siellä...Olemme molemmat 27 vuotiaita..
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
"Vähän pantiin"
Anteeksi, otti reunaan
Vierailija kirjoitti:
Mä petin äijääni laivalla. Ei kaduta.1
Teitkö lapsenkin laivasiemenillä?
Pitääkin varata risteily jos siellä on noin antavaisia nuoria neitoja.
t. Hopeakettu
Huono merkki jos ei pyydetä mukaan. Tuo ei tule kestämään.
Kuka nyt nykyään laivoilla ketään edes tapaa? Siellähän on ihan kuollutta ja puolityhjää. Tallinnan-lautoilla kulkevat virolaiset duuniin ja kotiin ja Ruotsin-laivoilla on lähinnä perheitä pikkulasten kanssa. Ei siellä mitään bileitä enää ole niin kuin 90-luvulla.
Nainen ei ole laittanut yhtään viestiä koko reissun aikana..Onkohan hän pelehtinyt jonkun kanssa..? ap
Olen laittanut hänelle tunnin välein viestiä eikä mitään. Ei ole edes lukenut viestejäni..ap
Se nainen ei välitä susta. Mulla tilanne on päinvastoin mies lähti laivalle eikä ole laittanut viestin viestiä..
Nyt tuli viesti! On kuulemma sheivannut alapään mulle ylläriksi!!! Jee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset siis hyväksyvät tällaisen käytöksen!?
Laivalle lähtemisen ystävien kanssa? Todellakin hyväksyn. Enkä voisi kuvitella olevani parisuhteessa, jossa olisi jotain ongelmaa siinä, että muutenkin matkustellaan myös yksin tai kavereiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vasta tapailette niin ei voi laskea pettämiseksi vaikka panisikin jonkun toisen kanssa. Älä ole tiukkapipo.
Näin on.
Ajattele positiivisesti; säästyt puhkomisen vaivalta.
Mieti nyt vähän, nämä on 27 v. Sukupuolielämä aloitetaan keskimäärin 19-vuotiaana. Jos näillä ei sitä vielä ole, ei tule ikinä olemaankaan.
Kyllä kummasti ne puolisot unohtuu ku laiva lähtee liikkeelle...
Sairaalloinen mustasukkaisuus ilmenee ihmisillä, joilla on äärettömän heikko itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen mustasukkaisuus ilmenee ihmisillä, joilla on äärettömän heikko itsetunto.
Voi olla myöskin elämän tuomaa kokemusta.
Lähde kostoksi poikaporukalla risteilylle. Äläkä vastaa/ laita mitään viestiä sille naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Naiset siis hyväksyvät tällaisen käytöksen!?
En hyväksy, ja siksi ilmoitinkin ketjun ylläpidolle. Miesten huono käytös, manipulointi, kontrollointi ja fyysinen sekä psykkinen väkivalta on saanut jatkua liian pitkään.
Mä petin äijääni laivalla. Ei kaduta.1