Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Meille tuli erimielisyyttä yhdestä asiasta, poika suuttui ja paiskasi puhelimensa lattialle. Meni tottakai ihan paskaksi. Poika alkoi itkemään ja yritti heittää mua sillä puhelimella. Lähti ovet paukkuen jonnekin, mutta en yhtään tiedä minne. Ollut jo tunnin omilla teillään. Tuntuu, että olen kasvattanut hirviön..

• ylös 1
  • alas 3

Kommentit (11)

Vierailija

Kyllä se sieltä takaisin tulee. Sun pitää tehdä hänelle selväksi että oli ihanaa että tuli kotiin, mutta tavaroiden rikkominen ja asioiden pakeneminen ei ole. Ei vaikka olisi kuinka murrosikä päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käy hakemassa takaisin. On parhaimman kaverinsa luona. Niin ne teinit toimii.

Näin. Itsekin olen joskus karkulaisen kotiin hakenut.

Vierailija

Veisin puhelimen metallinkierrätykseen ja kävisin pojan kanssa ostamassa näppäinpuhelimen maanantaina.

Ja puhuttelisin. Minua ei tarvitse satuttaa, minä en satuta häntäkään.

Vierailija

Anna pojan rauhoittua mutta uuden puhelimen tienaa kotitöillä. Jos oli arvokas puhelin niin kannattaa kotivakuutusta käyttää.

Vierailija

En lähtisi tuon ikäistä etsii tunnin poissaolon takia, jos ei yöhön mennessä takaisin tule niin soita kavereiden vanhemmat läpi, tuskin aikoo ulkona nukkua...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuinka ihmiset on pärjänneet, ennen kuin pystyi kysymään vauva palstalta neuvoa?

Ihmettelen itsekin.
Pari kertaa kun olen tällaista asiaa kohdannut, on kyseessä ollut hemmoteltu, poispilattu pentu, jonka vanhemmilla ei ole ollut alkeellisempiakaan käsityksiä siitä, että lapsia täytyy kasvattaa! Sitten ihmettelevät kun murkkuikäinen pilaa heidän elämänsä!