BMI 34. Kysyttävää?
Olen viimeisen kuukauden aikana laihtunut 10 kiloa.
Kommentit (13)
Mä voisin kysyä, että kuinka iso perintövero pitää maksaa, jos testamenttaan omaisuuteni ystävälle?
Vierailija kirjoitti:
Paljon bmi oli siis ennen laihtumista?
Mulla on nyt tuo 34 ja tavoitteena tiputtaa nyt ensin 8kg, eli painoon jossa olin viisi vuotta sitten ennen lapsia. Jatkotavotetta mietin sitten.
BMI oli siinä about 36 kiloa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kysyä, että kuinka iso perintövero pitää maksaa, jos testamenttaan omaisuuteni ystävälle?
Riippuu omaisuuden määrästä. Laske perintöveroluoka II mukaan kun kerran kyse ystävästä.
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu varmaan omaisuuden arvosta.
Linkki perintöverolaskuriin tässä: https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/omaisuus/perinto/perint%C3%B6verol…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt tuo 34 ja tavoitteena tiputtaa nyt ensin 8kg, eli painoon jossa olin viisi vuotta sitten ennen lapsia. Jatkotavotetta mietin sitten.BMI oli siinä about 36 kiloa.
Ap
36 KILOA?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se riippuu varmaan omaisuuden arvosta.
Linkki perintöverolaskuriin tässä: https://www.vero.fi/henkiloasiakkaat/omaisuus/perinto/perint%C3%B6verol…
Tämä siis ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on nyt tuo 34 ja tavoitteena tiputtaa nyt ensin 8kg, eli painoon jossa olin viisi vuotta sitten ennen lapsia. Jatkotavotetta mietin sitten.BMI oli siinä about 36 kiloa.
Ap36 KILOA?
Sori. Ihme aivopieru kun multitaskaan.
BMI oli siinä 36 paikkeilla.
Ap
Minä lopetin punaisen lihan syönnin ja vähensin kovien rasvojen syönnin minimiin. Paino tippuu tasaisesti noin kilon viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Minä lopetin punaisen lihan syönnin ja vähensin kovien rasvojen syönnin minimiin. Paino tippuu tasaisesti noin kilon viikossa.
Itse lisäsin aterioiden määrää ja pienensi annoksia. Ei tule enää ahmittua nälkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naidaanko?
How about no?
Ap
Mulla on nyt tuo 34 ja tavoitteena tiputtaa nyt ensin 8kg, eli painoon jossa olin viisi vuotta sitten ennen lapsia. Jatkotavotetta mietin sitten.