Nainen lähti laivalle
Tapailemani nainen lähti tänään ystäväporukan kanssa laivalle ja mietityttää mitä hän touhuaa siellä...Olemme molemmat 27 vuotiaita..
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen mustasukkaisuus ilmenee ihmisillä, joilla on äärettömän heikko itsetunto.
Voi olla myöskin elämän tuomaa kokemusta.
Ei voi. Mutta voi toki olla aikuisiällä puhjenneen psykoosisairauden oire.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset siis hyväksyvät tällaisen käytöksen!?
En hyväksy, ja siksi ilmoitinkin ketjun ylläpidolle. Miesten huono käytös, manipulointi, kontrollointi ja fyysinen sekä psykkinen väkivalta on saanut jatkua liian pitkään.
Palstan ylläpito on ulkoistettu ja tänään taas nostaa ilmeisesti korvauksen tyhjästä. Kannattaa ilmoittaa Sanoma Media Finlandin johdolle näistä räikeimmistä naisvihaketjuista ja siitä, ettei yp reagoi vaikka ilmoittaa asiattomaksi ja vaikka laittaa palautetta.
Aapeelläkin voisi olla ihan kiva loppuelämä ja jopa parisuhde joskus, kun tajuaisi hoidattaa nuppinsa. Vaan kun sairaudentunto puuttuu...
Typeriä vastauksia kaikki, jos haluaa olla toisen kanssa vakavasti niin ei lähde ainakaan laivalle naisporukallakaan. Itse en menisi mutta olen ollutkin saman miehen vaimo jo 34 vuotta.
Inselien ruikutus- ja runkutusketju. Ilmoitin poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Typeriä vastauksia kaikki, jos haluaa olla toisen kanssa vakavasti niin ei lähde ainakaan laivalle naisporukallakaan. Itse en menisi mutta olen ollutkin saman miehen vaimo jo 34 vuotta.
No voi saatana miten kunnioitankaan sinua! (Not)
Ap ei ilmeisesti halunnut olla tämän naisen kanssa, kun ei älynnyt kosia ja tehdä elämää miellyttäväksi tälle.
Eikä tee sinunkaan rehjuinen kaljasäkkisi. Olet sen kanssa kun et muuta uskalla. Kadehdit ja tuomitset, koska "olet niin onnellinen".
Vierailija kirjoitti:
Siitä olen itse samaa mieltä, että en keksisi turhempaa paikkaa minne lähteä kuin laivalle. Sen sijaan lähtisin ja olen lähtenyt kavereiden kanssa mm. Tallinnaan ja reissannut yksin Etelä-Euroopassa. Ja tehnyt työmatkoja sekaporukalla Keski-Eurooppaan sekä viettänyt yksin useammankin viikon työmatkoilla kotimaassa.
En voisi kuvitella olevani miehen kanssa, jolle tuo olisi ongelma.
Sanoisin, että pettää 60 prosentin varmuudella.
Vierailija kirjoitti:
Just kuulin että on melkoiset panojuhlat nyt laivalla.
Aika jurjaa lätinää!
Äänet päässäsi kertoivat jurjasta lätinästä? Osasivatko kertoa, millä laivalla, niitä kun on useampia.
https://www.sanoma.fi/keita-olemme/johtoryhma/
Ylläpito nähtävästi nostaa taas vaan palkkion mutta ei puutu huoritteluun ja muuhun asiattomuuteen. SMF-johtoa ja mainostajia voisi jälleen kiinnostaa nähdä, mitä täällä saa julkaista.
Vierailija kirjoitti:
https://www.sanoma.fi/keita-olemme/johtoryhma/
Ylläpito nähtävästi nostaa taas vaan palkkion mutta ei puutu huoritteluun ja muuhun asiattomuuteen. SMF-johtoa ja mainostajia voisi jälleen kiinnostaa nähdä, mitä täällä saa julkaista.
Nuorpersun työvuorolla on aina sama juttu. Palkka juoksee, kahvia ja ES kuluu, viinerit katoavat, mutta TÖITÄÄN EI TEE.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin, että pettää 60 prosentin varmuudella.
Ellei olla suhteessa, ei voi pettää. Katkera ukko haluaa olla sekä syödä että säästää kakun.
Meidän aikana oli paremmin, ei ollut mitään tapailuja. Jos kiinnosti, oltiin suhteessa, ellei kiinnostanut, niin oltiin reilusti vapaita tekemään ja menemään.
Näillä palstahulluilla naisvihaajilla ei kyllä ole puoletkaan aivojen osista asennettuna.
Onko tämä nimittelijä se "huoriksena" tunnettu vakiohullu, tunnistatteko?
Rakas moderaattori! Ellei sinulla ole erittäin hyvää selitystä lusmuilullesi, sinut pitäisi irtisanoa välittömästi.
Ap on selvästi tehnyt hupialoitukset. Älkää nyt tosissaan hermostuko vaan huumorilla.
Vierailija kirjoitti:
Ap on selvästi tehnyt hupialoitukset. Älkää nyt tosissaan hermostuko vaan huumorilla.
Minun sanastossani huumori viittaa johonkin hupaisaan, hassuun, sellaiseen mikä viihdyttää ja saa nauramaan. Tästä avauksesta en löydä jälkeäkään sellaisesta.
'Minkä helvetin takia nainen/mies ei laita mitään viestiä koko reissun aikana...????
Sulla on elämänkokemusta samanverran kuin naiskokemusta: pyöreä nolla.
Joka pettää, se pettää maissakin.