Mitä merkkiä poltat
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:52"]
Kyllä tupakoija haisee. Joskus mietin tupakoivista naisista, miksi edes käyttävät hajuvettä, koska itse haistan heistä selvemmin sen röökin, kuin tuoksun.
[/quote]
Onko sinulla tapana mennä haistelemaan naisia? Ruuhkabussissa oikein sniffailla? Mitä ihmeen kiksejä siitä saat, senkin pervo!
poltan sitä halvinta, maksaa 0€
olisin köyhä jos siihen rahaa laittaisin...
Voi vituttaa niin paljon nää ku kysytään "mitä merkkiä poltat?" niin miksi --vetissä tupakoimattomien täytyy tulla narisemaan näihin ketjuihin. Eiköhän kaikki ne haitat tiedä ja suurin osa haluaa lopettaa. Pysykää tupakoimattomat pois näistä ketjuista! Älkääkä ainakaan vastatko täysin otsikon ohi!! Kiehun.
Ihan Havin kynttilöitä koska kotimaisia XD :-DDDDD
En mitään. Lopetin kokeilun jälkeen 12-vuotiaana, koska en halunnut tuhota terveyttäni.
päreitä lähinnä, joskus palaa myös käpy.. Ei mua muiden tupakointi haittaa, ei minun tarvitse mennä siihen viereen haistelemaan : )
Sininen Pall mall. Joskus sininen bonus.
[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 19:52"]Kyllä tupakoija haisee. Joskus mietin tupakoivista naisista, miksi edes käyttävät hajuvettä, koska itse haistan heistä selvemmin sen röökin, kuin tuoksun.
[/quote]
Sehän on sinun ongelmasi.