Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bariston pieni pyytö kahvilan asiakkaille!

Vierailija
01.10.2014 |

Kun koetatte olla ystävällisiä ja siistiä paikkaamne ennen poistumista,älkää työntäkö kaikkia pikkuroskia kupin pohjalle. Joku ne sieltä kuiteski joutuu kaivamaan, ei niitä roskasina voi tiskikoneeseen laittaa :( Varsinkin purkat/nuuskat/nessut voisi vain jättää tarjottimelle tai viedä roskiin.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho enpä ole tullut ajatelleeksi tuolta kantilta :o no enää en sitten tee niin :)

Vierailija
2/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neuvosta/pyynnöstä! Olen ollut ajattelematon. Parannan tapani :)

Vierailija
4/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan baristo, onks se niinku batteri?

Vierailija
5/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

baristo... LOL

Vierailija
6/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti, ei välttämättä tule ajatelleeksi asiaa noin.

Vierailija
7/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan tästä lähtien mukaan rätin, peruspuhdistusainetta ja roskapussin. Otanko pesuvadin, tiskiainetta ja harjan myös mukaan. Sekin kyllä käy. Vai käykö kertakäyttökuppi, jonka ota lähtiessäni mukaan. Pääsisin kaikista helpommalla.

Vierailija
8/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vielä jos ottaa mukaan oman kupin, roskapussin ja tiskirätin. Kahvi juodaan omasta kupista sotkematta kahvilan astioita, roskat viedään pois mennessään omassa roskapussissa ja pöytä pyyhitään mukana tuodulla rätillä lähtiessä. Vielä parempi tietysti jos juo kahvit omasta termospullosta kahvilan ulkopuolella, niin ei tule häirittyä ja haitattua kahvilan baristaa millään tavalla.

Vierailija
9/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baristo on italian kieltä ja tarkoittaa espresso- ja baarimestaria. Termi barista on lähtöisin italialaisesta perinteestä, joka on laajentunut muualle Eurooppaan ja Yhdysvaltoihin italialaisten siirtolaisten mukana. Italian ulkopuolella termi on vakiintunut tarkoittamaan espressopohjaisia juomia valmistavaa tarjoilijaa.

Oi te sivistymättömät.

Vierailija
10/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikeen barista? Kylläpä sitä ollaan niin hienoa ja sofistikoitunutta. Kuitenkin kyseessä on joku huoltiksen kahvila :D

Vierailija
11/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:07"]

Otan tästä lähtien mukaan rätin, peruspuhdistusainetta ja roskapussin. Otanko pesuvadin, tiskiainetta ja harjan myös mukaan. Sekin kyllä käy. Vai käykö kertakäyttökuppi, jonka ota lähtiessäni mukaan. Pääsisin kaikista helpommalla.

[/quote]Pientä liioittelua. Ihan hyvä pointtihan tuossa oli ja asiallisesti esitettynä.

Vierailija
12/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:07"]Otan tästä lähtien mukaan rätin, peruspuhdistusainetta ja roskapussin. Otanko pesuvadin, tiskiainetta ja harjan myös mukaan. Sekin kyllä käy. Vai käykö kertakäyttökuppi, jonka ota lähtiessäni mukaan. Pääsisin kaikista helpommalla.
[/quote]

Minä jätän ensi kerran kylässäsi ottamatta kengät pois jalasta, vessan vetämättä ja tungen tupakan tumpit kukkaruukkuun. Eihän se mun homma ole sun kotia siistinä pitää!

Vierailija
13/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:16"]

Parempi vielä jos ottaa mukaan oman kupin, roskapussin ja tiskirätin. Kahvi juodaan omasta kupista sotkematta kahvilan astioita, roskat viedään pois mennessään omassa roskapussissa ja pöytä pyyhitään mukana tuodulla rätillä lähtiessä. Vielä parempi tietysti jos juo kahvit omasta termospullosta kahvilan ulkopuolella, niin ei tule häirittyä ja haitattua kahvilan baristaa millään tavalla.

[/quote]Ei mitenkääan vitsikästä. Miksi pitäisi vaikeuttaa toisen työtä varsinkin kun ei ole itselle mitenkään vaivalloista olla tunkematta niitä roskia kuppiin?

Vierailija
14/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numero 11&12 on sama kuin 2, ei siis ole oma lehmä ojassa.

Vierailija
15/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:23"]

Numero 11&12 on sama kuin 2, ei siis ole oma lehmä ojassa.

[/quote]10 ja 12 siis

Vierailija
16/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:18"]

Baristo on italian kieltä ja tarkoittaa espresso- ja baarimestaria. Termi barista on lähtöisin italialaisesta perinteestä, joka on laajentunut muualle Eurooppaan ja Yhdysvaltoihin italialaisten siirtolaisten mukana. Italian ulkopuolella termi on vakiintunut tarkoittamaan espressopohjaisia juomia valmistavaa tarjoilijaa. Oi te sivistymättömät.

[/quote] Joo. Ja Sandwich Artist tarkoittaa taitelijaa, joka osaa taitella leipiä. Titteleitä titteleitä.

Vierailija
17/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on siis miespuolinen, jos on baristo? Mä käytän itsestäni termiä barista, kun olen tyttö :)

Vierailija
18/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko barista/baristo kuitenkin ihan luonnollinen nimike toisin kuin väkisin tehty Sandwich Artist - ja joku tittelikö tässä se oleellisin asia oli?

Vierailija
19/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän teillekin kahvinkeittäjille maksetaan? Palveluntuottamisesta! Minä olen asiakas. Ja Olen Aina Oikeassa.

Vierailija
20/46 |
01.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.10.2014 klo 14:36"]Mistähän teillekin kahvinkeittäjille maksetaan? Palveluntuottamisesta! Minä olen asiakas. Ja Olen Aina Oikeassa.
[/quote]

Näitä mulkkuja riittää. Onneksi Teitä on mukava haukkua tiskin takana työkaverille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi