Olen laihduttanut 30kg ja nyt olen vetänyt kunnon mässyviikonlopun, tuleeko kilot takaisin?
Eli vuodessa olen pudottanut painoa 30kg, mitat nyt 60kg ja 169cm. Nyt tuli tosi huono omatunto ja kauhea lihomisen pelko, söin eilen illalla kotipizzan kanakotzonen kokonaan sekä pannacottaa jälkkäriksi ihan reilulla kädellä. Tänään lapsilla on karkkipäivä ja ostin itsellenikin 400g karkkipussin sekä 200g fazerin suklaalevyn sekä reilu 200g prisman irtosnacksejä ja muutama sipsikin tuli syötyä.. Tarkoitus oli että oltaisi miehen kanssa syöty puoliksi nuo, mutta vedinkin melkein yksinäni kaikki.. en tajua miten noin yletön herkunhimo iski ja nyt on tietysti huono olo, ei ole aiemmin tullut vedettyä noin paljon herkkuja kerralla, ei edes sillon kun olin lihavimmillani. Onneksi en tänään ole syönyt ruuaksi muuta kuin salaattia. Kuinkahan paljon paino nyt nousee tämän viikonlopun takia? Pahin pelkoni on että alan lihomaan takaisin vauvalla kulutetut kilot.
Kommentit (29)
Ei ne nyt muutamassa päivässä tule mutta jos sinulla on yhtään holtitonta ahmimistaipumista niin suosittelen pitämään yhden herkkuivän viikossa. Niin minäkin teen.
T: myös 30kg tiputtanut, 10kg vielä tiputettavaa
Ripulia veikkaan ap:lle huomiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne nyt muutamassa päivässä tule mutta jos sinulla on yhtään holtitonta ahmimistaipumista niin suosittelen pitämään yhden herkkuivän viikossa. Niin minäkin teen.
T: myös 30kg tiputtanut, 10kg vielä tiputettavaa
Yksi herkkupäivä viikossa on ollut koko projektin ajan. Näin överiksi ei tosin ole koskaan mennyt. Aamulla pakko päästä käymään salilla. Ap
VALEHTELET! Eli koko kirjoituksesi on keksittyä! Kukaan, joka 30 kiloa on pudottanut, ei kerro tuollaista sontaa! 30 kiloa on niin suuri projekti, etä ilman aivoja, määrätietäisyyttä, suunitelmaa, ruokatapojen muuttamista ei siitä selviä!
Mikään typerästi kirjoittamasi „yksi herkkupäivä“ jo kertoo siitä että olet ihan ulkona koko jutusta! Mene muualle satuja kertomaan ja opettele omaa kieltäsi edes sen verran, että tietäisit, että „loppuikäni“ on yhdyssana!
Vierailija kirjoitti:
VALEHTELET! Eli koko kirjoituksesi on keksittyä! Kukaan, joka 30 kiloa on pudottanut, ei kerro tuollaista sontaa! 30 kiloa on niin suuri projekti, etä ilman aivoja, määrätietäisyyttä, suunitelmaa, ruokatapojen muuttamista ei siitä selviä!
Mikään typerästi kirjoittamasi „yksi herkkupäivä“ jo kertoo siitä että olet ihan ulkona koko jutusta! Mene muualle satuja kertomaan ja opettele omaa kieltäsi edes sen verran, että tietäisit, että „loppuikäni“ on yhdyssana!
Vai niin.. katkera ihminen siellä ilmeisesti. Kyllä vaan näillä keinoilla olen tuon määrän laihtunut. Kuutena päivänä viikossa syön kuitenkin terveellisesti. Ap
Nuo herkkupäivät vaarallisia ja helppo alkaa lipsumaan.
Varsinkin jos ajattelee että ahmin silloin paljon herkkuja, kyllä sitä nyt kestää yks patukka ottaa tänäänkin ,ja huomenna..
Siitä se lähtee paluu vanhoihin tapoihin.
Vierailija kirjoitti:
Nuo herkkupäivät vaarallisia ja helppo alkaa lipsumaan.
Varsinkin jos ajattelee että ahmin silloin paljon herkkuja, kyllä sitä nyt kestää yks patukka ottaa tänäänkin ,ja huomenna..
Siitä se lähtee paluu vanhoihin tapoihin.
Niinhän se on, mutta se vaan vaatii tahdonlujuutta ettei ota tavaksi herkkupäivän pitoa. Tänään palasin taas ruotuun. Aamulla kävin kuntosalilla. Ja lounaaksi uunilohta ja salaattia, eikä yhtään herkkuja enää tänään. Eipä ole enää edes herkkuja kaapeissa mitä syödä, eilen meni kaikki. Ap
Eli kannattaa lopettaa se herkkupäivä, menee aikaa ja jossain vaiheessa tulee vaan paha olo jos yrität syödä kakkua kunnolla.
Kyllä, en todellakaan ole vielä kuivilla vesillä. Sokeri on aina ollut heikko kohtani. Varmasti loppu ikäni joudun taistelemaan jatkuvaa sokeriaddiktioa vastaan. Ap