Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on pahin rikos, mitä olet tehnyt?

Vierailija
11.10.2014 |

Mikä on pahin tai suurin tekemäsi rikos? Kaikki on rikkoneet lakia joskus, turha inttää vastaan.

Jos et osaa nimetä pahinta rikostasi, kerro vaikka top5, niin me muut voidaan auttaa.

Kerro lisäksi, jäitkö kiinni ja tuliko seuraamuksia.

Kommentit (121)

Vierailija
101/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilvessä ajaminen, kännissä ajaminen (useasti), sadan euron kenkien varastaminen.

Vierailija
102/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

58, olet tyypillinen "palsta-akateeminen".

Pahoinpitely on hirvittävä teko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:00"]58, olet tyypillinen "palsta-akateeminen".

[/quote]

Mitä tarkoittaa palsta-akateeminen?

Vierailija
104/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin kaverilta ihan pikkupentuna (alle kouluikäisenä) 10 markkaa. Vieläkin harmittaa. Sitten joskus 11-12 vee Tiimarista piti kääntää jotain pyyhekumeja. Tyhmää sekin. En muuta. Ai niin baarista joskus jotain tuoppeja tai muita laseja varastellut. Muuten olen ollut ihan lainkuuliainen.

Vierailija
105/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:00"]58, olet tyypillinen "palsta-akateeminen".

[/quote]

Mitä tarkoittaa palsta-akateeminen?
[/quote]

Tarkoitin lähinnä etten ole elämäntaparikollinen tai syrjäytynyt. Heidän kohdallaam nuo teot tuskin yllättäisivät.

Rattijuopumuksen kohdalla poliisi mm. kaunisteli tapahtumaa käräjäoikeuteen todella paljon, koska en kuulemma ollut "tyypillinen" rattijuoppo. Olisipa vain tiennyt. Onneksi enää en juo ollenkaan. Toiset oppivat, toiset eivät.

Vierailija
106/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitin banaaninkuoren jalkakäytävälle. Toivottavasti kukaan ei liukastunut siihen...

Vierailija
107/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalassa ajaminen
Näpistys
Tupakan välittäminen alaikäiselle
Huumausaineen hallussapito

Vierailija
108/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teininä varastanut muotovaahtoa kaupasta, aikuisena olen ajanut reilua ylinopeutta moottoritiellä.

Vierailija
109/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt ravintolasta maksamatta. Olin ystävän kanssa syömässä ja piti maksaa lasku jälkikäteen. Respalla ei ollut ketään ja ystävä yllytti lähteen. Vastustelin mut sit hän lähti hetken päästä juokseen ja minä perässä. Juostiin eri suuntiin. Voi vittu, että se hävettää vieläkin ja joka kerta, kun muistelen tapahtumaa niin naamani menee irvistysasentoon (tiiättekö kun muistelette jotain tosi noloa niin alkaa ilmeileen).

Vierailija
110/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, pahimpia en osaa sanoa, kun ei hirveän pahoja ole. Kolme ylinopeussakkoa, viisi parkkisakkoja, kun unohdan laittaa kiekon ja Kokkolassa hanakat parkkipirkot (melkein joka toinen kerta, kun olen käynyt siellä).

Nuoruudessa ostin kerran alaikäisenä olutta juopolta, joka sai hakiksena yhden pullon ostamistani kuudesta. Teimme 17 vuotiaina naapurin kanssa kiljua hänen vanhempiensa autotallissa. Yritimme vielä tislata sitä trangiasta viritetyllä kyhäelmällä, mutta saimme tuotettua suurinpiirtein lusikallisen, joka luultavasti onneksi ehti haihtua ennen kuin käytimme sitä.

Lukiolaisena kuljin aika usein pummilla busseissa Espoon ja Helsingin välillä. En jäänyt kertaakaan kiinni. Joskus 14 vuotiaana murtauduin kaverini kanssa tyhjillään olevaan kesämökkiin jännityksen vuoksi, mutta emme vieneet mitään. Aineellisia vahinkoja kuitenkin syntyi, kun ovi ja lukko tuskin olivat käyttökelpoisia sen jälkeen. Nyt 40v.

Vierailija
111/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 18:42"]

- Ajanut alkoholin vaikutuksen alaisena -> en jääny kiinni - Ajanu kortitta -> jäin kiinni, ei sanktiota - Syyllistynyt pahoinpitelyyn -> en jääny kiinni En mä noita nyt kovin pahana osaa pitää, mut onpahan siis lakia rikottu kuitenkin. Olen myös saanut armahduksen ylinopeudesta (sana sanaa vastaan) ja turvavöittä ajosta. Myös alaikäisenä dokaaminen on ollut semmoista etten oo sanktioita saanu.

[/quote]

Rattijuoppous, kortitta ajaminen, pahoinpitely - etkä "nyt noita osaa kovin pahana pitää"! Millainen moraali sinulla oikein on, vai onko ollenkaan?

Vierailija
112/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä minkäkokoisia rikoksia paljastaa keskustelussa. Jopa torrenttien lataamisesta voi saada ilokseen melkoisen jahtaamisen teletunnistetietojen seurannan ja kotietsinnän kera.

Vierailija
113/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2014 klo 22:34"]

Kannattaa miettiä minkäkokoisia rikoksia paljastaa keskustelussa. Jopa torrenttien lataamisesta voi saada ilokseen melkoisen jahtaamisen teletunnistetietojen seurannan ja kotietsinnän kera.

[/quote]

jos mammat paljastaa, eiköhän suurimmalla osalla rikokset ole vanhentuneet jo vuosia sitten.

Vierailija
114/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikin ja leffojen imuttaminen teininä.

Vierailija
115/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärentänyt virallisen asiakirjan. Olin 80-luvulla laittanut bussin kuukausikorttiini väärät tiedot ja norsun kuvan. Sain leiman siihen, kun kävimme sivutoimipisteessä asioimassa ja meitä oli useampi, jotka kyseli ihan asiallisia, mutta äkkiä tarjosin asiakirjaa, eli kantaosaa leimattavaksi tyyliin "vielä leima tuohon". Bussikuski sitten syytti virallisen asiakirjan väärentämisestä ja poliisit kävivät naureskelemassa. Poliisit kuskasivat minut kotiin ja puhuivat vanhemmilleni, mitään sen suurempaa seuraamusta ei tullut. Kuukausilippu oli maksettu.

Sen jälkeen sillä bussikuskilla kuljin aina pummilla, enkä jäänyt kiinni. Joko leimasin samaa viritettyä bussikorttia, tein jotain muuta tai menin vain väkijoukon mukana ohi.

Vierailija
116/121 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven polttelu, alaikäisenä juominen ja tupakointi, ylinopeus, liikenneturvallisuuden vaarantaminen, näpistys, tekijänoikeusrikokset (eli imutin musiikkia ja leffoja ennen Spotifyn ja Netflixin tuloa markkinoille)

Vierailija
117/121 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

top 5

1 varastin paljon pyöriä

2 juoksin tavaraa kaupasta

3 näpistin joka päivä

4 heittelin omenoita ihmisten katolle klo 9 aikaan

5 kiipeilin katoilla

mutta...onneksi aika on jo ohi

Vierailija
118/121 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajanut kännissä mopolla. Ja ala-ikäisenä juonut alkoholia ja poltellut muutaman kerran pilveä. Siinäpä ne. En nuorena kokeillut edes varastamista, vaikka kaverit pölli kaupasta vaikka mitä.

Muuta en ole tehnyt, ikää on nyt 40 että varmaan pitäs keksiä jotain repäsevää =D

Vierailija
119/121 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Humalassa autolla ajo

2. Päihtyneenä töissä

3. Kiljun teko ja myynti muille 15vuotiaana

4. Passin väärennös 17 vuotiaana

5. Kaupasta näpistelyä ala-asteikäisenä (meikkejä)

4. Ainoa mistä jäänyt kiinni. Poliisi ei edes antanut sakkoja, kun hain passin takaisin kyttikseltä.

Vierailija
120/121 |
14.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm luulen et mun pahin rikos on tappo uhkaus eiks tai jotain lähellä piti tilannetta joissa meinasin puukottaa jota Kuta eiks se oo jonkinlainen rikos

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi