Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen kanssa käyt yleensä kaupoilla (ei ruoka)?

Vierailija
11.10.2014 |

Puolison,kaverin, yksin? Miksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin koska kaipaan omaa aikaa välillä ja shoppailu rentouttaa kun saa rauhassa kokeilla vaatteita vaikka tunnin sovituskopissa miettimättä että joku odottaa ulkopuolella.

Vierailija
2/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Inhoan kaupoilla käyntiä, rasitun siitä. Yleensä katson netistä valmiiksi malliston ja päätän mitä sovitan, jos en siis tilaa tuotetta suoraan nettikaupasta. Sitten vaan menen kaupungilla pisteestä A pisteeseen B niin ripeästi kuin pystyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän vaihtelee. joskus mieluiten yksin, joskus taas käyn kaupoilla ihan vaan kavereita tapaamassa. joskus taas oma mies on parasta seuraa.

Vierailija
4/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin, hän tykkää shoppailla.

Vierailija
5/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin. Ei tulis mieleenkään lähtee miehen kans eikä se kyllä lähtiskään. Kaveri jaksaa kiertää ja saa samalla jutella kaikkee.

Vierailija
6/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Mies inhoaa kaikenlaista kaupassa ramppaamista. Itse inhoan rättikauppoja ja päämäärätöntä kiertelyä. Kaverit ei lähde rautakauppaan tai huonekaluostoksille. Yleensä tiedän mitä haen ja käyn vain noukkimassa sen. Käytän paljon nettikauppoja, myös ruokaostoksiin. Lapsen kanssa joskus pällistellään lelukaupassa huvikseen kaikkea, ilman ostotarkoitusta.

Vierailija
7/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, helppo kierrellä siellä missä haluaa. Toinen ei joudu odottamaan. 

Vierailija
8/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. Vapaus.

Vierailija
9/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin aina koska ei ole kavereita/miestä/perhettä.

Vierailija
10/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin. En yhtään kestä odotella kun joku katsoo jotain tuotetta itselleen. Jos mentäisiin pariskuntana, minä olisin se, joka lasittuneinen katsein huokailee kaupassa.

Vierailija
11/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin. jos kaveri tai mies mukana, en saisi katsella rauhassa niin kauan kuin haluan, eikä tarvi odotella muita.

Vierailija
12/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin, mulle iskee muuten joku alemmuuskompleksi/piheyskohtaus kaupoilla, jos olen kavereiden kanssa, en kehtaa kysellä vaatteista, että sopiiko tämä minulle tms tai sitten tohdi ostaa ollenkaan, kun on ns. turha (kaverin mielestä).

Vierailija
13/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa käytännössä aina, joskus harvemmin kaverin kanssa tai yksin. Mies on hyvää shoppailuseuraa, viihtyy kaupoilla mukana. Ehkä siksi, kun asutaan muuten landella. ;)

Vierailija
14/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin mieluiten. Saa katsella rauhassa eikä tarvi stressata siitä viihtyykö kaveri. Joskus makutuomari on tietysti hyvä asia, mutta välillä kaverin mielipide vain sekoittaa oman pään. Silloin kaveri on kiva olla messissä, jos etsii jotakin tiettyä :) Helpompi bongata.

Vierailija
15/15 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin. Silloin, kun tarvitsee vaatteita olen rahapussina matkassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän seitsemän