Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitäisi alottaa laihdutus! :/

Vierailija
11.10.2014 |

Puuttuu vaan energia siihen. Väsyttää ja vituttaa jo valmiiksi. Mun paino jojoilee kovin paljon, v. 2010 painoin 67kg, 2011 raskaana 99kg, 2012 alussa 72kg ja lopussa 80kg. 2013 laihdutin rankalla treenaamisella 73 kiloon ja nyt paino on 85 kilossa! Kuinka voi ihminen olla niin itsekuriton että on päästäny ittensä tähän kuntoon!

Tavoitteena saada pois 14kg. Paino ei saa mennä alle 70 kilon, ja 74-75kg on hyvä paino, eli tähdätään sinne väliin. Heittäkää kehiin nyt jotain hyviä vinkkejä tähän alkuun? Liikuntavinkkejä ja ruokailuvinkkejä? Jotenki tuntuu että unohtunu kaikki millä laihdutin aiemmin (treenasin niin rankasti että välillä oksensin, ja sitten jatkoin vaan treeniä. Siihen en enää ala)..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö vähemmän ja jätä herkut pois,salli vaikka yhtenä päivänä jokin herkku itsellesi. vaalea leipä pois,proteiini jogurtit pitävät kauan täynnä,niitä kannattaa myös hyödyntää esim. iltapalaksi. Itse normaali mitoissa mutta kahden kilon nousun huomaan heti koska oma olo jo siitä tukala koska maha pömpöttää ja farkut ei mene kiinni,olen sopinut jo kauan aikaa itseni kanssa että koskaan en lihomisen tähden isompia vaatteita osta ja näillä menty koska minulla on todella hyvä itsekuri. Se minkä päätän myös pitää. Tsemppiä ja itsekuria. :) 

Vierailija
2/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile vhh-ruokavaliota. Ei ole laihdutuskuuri, vaan ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi vhh koska olen ykköstyypin diabeetikko - vaikka syönkin minimimäärän itselleni hh päivässä taas maanantaista alkaen, eipä mikään hiilihydraatiton nosta sokereita normaalitasolle ja sairaalaan en halua joutua. Ykköstyyppi ei voi noudattaa vhh-ruokavaliota, siitä on turha yrittää kenenkään päteä tai muka tietää paremmin :)

Protskurahkat on järkyttävän makusia, siksi teen ite aina pirtelöt (marjoja, maitorahkaa, sokeriton mehukeitto, lisänä vähn protskurahkaa) kun alan painoa pudottamaan. Täytys jaksaa sitten jäädä noudattaa niitä ruokavaliota eikä alkaa mässäämään, niin painon kun terveydenkään takia.

Ap
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi