Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia skorpioni-kaksonen suhteesta

Vierailija
11.10.2014 |

?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa en ole ollut skorpionin kanssa (olen siis kaksonen, duh), mutta minulla on/on ollut skorpioni ystäviä. Yhden kanssa meni sukset koko ajan ristiin ja ystävyys jäi, toisen kanssa oli aluksi ihan samanlaista: kaikista pikkujutuista nahisteltiin ja sivallettiin sanoin välillä hyvinkin julmaa kommentia. Tätä vaihetta kesti pari vuotta ja olemme sydänystäviä vieläkin, olemme tunteneet yli 10 vuotta. Pari skorpioni tuttua on, yksi ärsyttää jo pelkällä olemuksellaan (miten kenenkään tapa hengittääkään voi olla ärsyttävä?) ja lopuista ei ole mitään kummempaa mielipidettä.

Eli tulta ja tappuraa ollut ystävyyssuhteissa, joten uskon että parisuhde ei ole ehkä helpoimmasta päästä, mutta jos kemiat kohtaa niin loppupeleissä antoisia vuosia edessä! :)

Vierailija
2/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole parisuhteessa kaksosen kanssa (olen itse siis skorpioni), mutta mulla on poika kaksonen. Ja kyllä meillä on niin räiskähtelevä suhde, nytkin pidetty mykkäkoulua viikon verran, kun mielipiteet eivät osuneet nyt yksiin ja sanottiin vähän pahasti molemmin puolin. Kumpikaan ei näytä antavan periksi, joten en tiedä miten tässä pitäisi edetä. Ollaan siis aika jääräpäisiä molemmat ja toi mun poika saattaa muuttaa olemustaan monesti päivässä. Yhdessä hetkessä nauraa ja minuutissa muuttuu töykeäksi ja ärhentelee. Tää on välillä oikea taistelutanner, mutta taas välillä hyvinkin sopuisaa ja rakastavaa ja ollaan samaa mieltä asioista. Ehkä noin 5 kertaa vuodessa on tätä mykkäkoulua, kun ei vaan jaksa toista. Mielenkiintoistahan tämä on ja ei ainakaan tylsää hetkeä ole koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionit on raivostuttavia ihmisiä. Olen itse härkä ja harvoin tulen skorpionien kanssa toimeen. Vähän samankaltaisia kokemuksia kuin ekalla vastaajalla. Tuntuu, että skorpionin on yleensä aika vaikeita ihmisiä. Kaksosen ja skorpparin yhteistyökyvystä en kyllä valitettavasti osaa sanoa.

Vierailija
4/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kuitenkin skorpioni ja kaksonen (minä). Mitä tarkalleen ottaen haluat tietää?

Vierailija
5/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpionin ei kannata päästä pistämään ainakaan

Vierailija
6/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä skorpioni ja äitini kaksonen ja lukuiset sukulaiset myöskin. Ei vaan löydy hirveesti yhteistä; jotenkin kaksosten ajatusmaailma kovin pinnallinen ja yksioikoinen. Tai sitten vaan nää ihmiset sattunu kohdalle...parisuhteesta en tiedä, mutta ei koskaan ole ollut kaksoskumppania, joten en kai ole kohdannu juuri erilaisuudesta johtuen!

Vierailija
7/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä skorpioni ja mies kaksonen, on ollut kyllä erittäin räiskähteleväistä välillä tämä yhteiselo, mutta toisaalta myös olemme toistemme sielunkumppanit. Minua ärsyttää eniten miehessäni juurikin tuo ailahtelevaisuus, välillä tuntuu että eläisin angstisen teinin kanssa. :D

Vierailija
8/12 |
11.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen skorpioni ja mies on kaksonen. Olemme olleet yhdessä lähes 20 vuotta.Minä olen ailahtelevaisempi ja temperamentisempi, miehen rauhallisuus tasoittaa tätä suhteessa hyvin. Itse en usko, että horoskooppimerkillä ja luonteella on mitään tekemistä toistensa kanssa.

Vierailija
9/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksonen ja mieheni skorppari. Hän ei kestä iloista luonnettani, vittuilee ja piikittelee kunnes romahdan ja silloin muuttuu hetkessä ihanaksi perheenisäksi. Sitten kun taas lepyn hän palaa omaksi ahdistavaksi itsekseen. Sama "peli" jatkuu ja jatkuu. Hän on itsekäs ja epäilee kaikkea. Kaikki ihmiset ovat pahoja ellei toisin todisteta. On mustasukkainen. Hyvä sängyssä mutta ei hempeile ilman takaa-ajatuksia. Haluaa päättää milloin haluaa seksiä. esim jos huomaa että minun ei tee mieli alkaa vonkaamaan mutta jos minä teen aloitteen saattaa olla "väsynyt". Ei pidä ystävistäni ja haluaisi että olisin vaan kotona perheen kesken. Erittäin Perhekeskeinen. Hyvä isä.

Vierailija
10/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on keskosena syntyneen horoskooppimerkki? Oikean syntymähetken vai lasketun ajan mukaan määritelty? Mikä on se mekanismi, jota miljoonien valovuosien päässä olevat tähdet käyttävät luodessaan römpsästä putkahtavan sikiön tulevat luonteenpiirteet? Missä yliopistossa voisin ruveta opiskelemaan astrologiaa?

Vierailija
11/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu suhde, kuten kaikki suhteet joiden toimivuutta tarkastellaan horoskoopeista ja kristallipalloista.

Vierailija
12/12 |
20.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kertoa kaksossisarukselleen erikoisista kumppanimieltymyksistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi