Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apu: Lasse Lehtonen oli 2 vkoa teholla ja 5p hengityskoneessa

Vierailija
03.05.2026 |

Että silleen. Ei mikään pikku juttu.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma kosti. Hän oli sairauslomalla ja lähti Eurooppaan konferenssiin.

Vierailija
2/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun jäi henkiin. Sanonta "mikä pahan tappaisi, kun jumala ei huoli ja piru ei pidä kiirettä", pitää kyllä niin paikkaansa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelalla eiole erityistä syytä pitää kiinni henkilöstöstään. #potkulaki

Vierailija
4/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä on paha tauti

Vierailija
5/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä saa kitata hapanta aika tavalla pohjille, ennen kuin tuo onnistuu.

Mene vtun kelaloisrotta hírteen. Kaltaisesi jäteihminen pitäisi työntää uuniin. Lasse Lehtonen oli ja on ollut ihan kunnoll sairas eikä alkoholilla ole mitään osuutta asiaan. Mistä kaltaisiasi vttu pääsikoja löytyyy? Onko isäsin nussinut sinua niin monta kertaa perseeseen että aivot ovat palaneet karrelle.

Röhröh, ammu ittes.

Vierailija
6/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohtaako hän nyt kuitenkin sometelleensa tuolloin? Joopa joo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma kosti. Hän oli sairauslomalla ja lähti Eurooppaan konferenssiin.

Ja joi alkoa kahden lasin taktiikalla.

Vierailija
8/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kuitenkin ollut pankreatiitti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valta kuitenkin kiinnostaa edelleen. Voisi jäädä eläkkeelle ja HUSista tulossa hulppea eläke mutta ei. Vallanhalua ei voi parantaa! Kansanedustajat tästä näkyvin esimerkki. 

Vierailija
10/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valta kuitenkin kiinnostaa edelleen. Voisi jäädä eläkkeelle ja HUSista tulossa hulppea eläke mutta ei. Vallanhalua ei voi parantaa! Kansanedustajat tästä näkyvin esimerkki. 

Miksi valta ei saisi kiinnostaa? Laase Lehtonen on monessa asiassa hyvin kokenut asiantuntija joka tuskin on rahan perässä niin kuin aika monet Kelan tukia nostavat ja työntekoa vieroksuvat kelaloiset. Työnteko ei näitä vttupäitä kiinnosta pätkän vertaan vaan ainoastaan edut jotta voisivat jatkaa loisimistaan vuodesta toiseen. Kelan tukia nosta saatanat ovat tämän maan syöpä joka olisi paras uunittaa. Eivät ole edes ihimisiä vaan jotain paviaanien ja hyeenojen välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kuitenkin ollut pankreatiitti?

Ei ollut. Olen kyllä nähnyt pankreatiittia sairastaneen olleen puoli vuotta sairaalassa. Ei ole hauskaa katsottavaa kun on fisteleitä joka paikassa eli keuhkoissa ja vatsaontelossa eikä parane mitenkään.

Vierailija
12/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lentokentän ilmainen  alkoholi ole yhtään terveellisempää kuin Alkosta omalla rahalla ostettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina selitti oireista 99%, loppua ei saatu diagnosoitua?

Vierailija
14/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä saa kitata hapanta aika tavalla pohjille, ennen kuin tuo onnistuu.

Mene vtun kelaloisrotta hírteen. Kaltaisesi jäteihminen pitäisi työntää uuniin. Lasse Lehtonen oli ja on ollut ihan kunnoll sairas eikä alkoholilla ole mitään osuutta asiaan. Mistä kaltaisiasi vttu pääsikoja löytyyy? Onko isäsin nussinut sinua niin monta kertaa perseeseen että aivot ovat palaneet karrelle.

Röhröh, ammu ittes.

Vieläkö isäsi nussi sinua perseeseen ja ottaako tyttäresi suihin iltaisin? Kaltasesti insestin harrastajia taitaa olla kelaelättin joukossa aika paljon.

Persut muuttakaa Venäjälle mölisemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/23 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma kosti. Hän oli sairauslomalla ja lähti Eurooppaan konferenssiin.

Ehkä se lähti matkoille päästäkseen lääkäriin. Ai niin, mutta kyllähän herrat pääsee Suomessakin hoitoon. 

Vierailija
16/23 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi kun jäi henkiin. Sanonta "mikä pahan tappaisi, kun jumala ei huoli ja piru ei pidä kiirettä", pitää kyllä niin paikkaansa. 

Eikö senkin ukon voisi tunkea jonnekkin hoivakotiin vaippoihin?

Vierailija
17/23 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse on rikkonut kelan sääntöjä. On tilannut jotain selvityksiä ilman valtuuksia. 

Vierailija
18/23 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valta kuitenkin kiinnostaa edelleen. Voisi jäädä eläkkeelle ja HUSista tulossa hulppea eläke mutta ei. Vallanhalua ei voi parantaa! Kansanedustajat tästä näkyvin esimerkki. 

Miksi valta ei saisi kiinnostaa? Laase Lehtonen on monessa asiassa hyvin kokenut asiantuntija joka tuskin on rahan perässä niin kuin aika monet Kelan tukia nostavat ja työntekoa vieroksuvat kelaloiset. Työnteko ei näitä vttupäitä kiinnosta pätkän vertaan vaan ainoastaan edut jotta voisivat jatkaa loisimistaan vuodesta toiseen. Kelan tukia nosta saatanat ovat tämän maan syöpä joka olisi paras uunittaa. Eivät ole edes ihimisiä vaan jotain paviaanien ja hyeenojen välistä.

Moi Lasse :) 

Vierailija
19/23 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä saa kitata hapanta aika tavalla pohjille, ennen kuin tuo onnistuu.

Mene vtun kelaloisrotta hírteen. Kaltaisesi jäteihminen pitäisi työntää uuniin. Lasse Lehtonen oli ja on ollut ihan kunnoll sairas eikä alkoholilla ole mitään osuutta asiaan. Mistä kaltaisiasi vttu pääsikoja löytyyy? Onko isäsin nussinut sinua niin monta kertaa perseeseen että aivot ovat palaneet karrelle.

Röhröh, ammu ittes.

Moi Lasse 🙄 

Vierailija
20/23 |
01.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyrmää selitystä. Mutta TIEDÄN että ihan samalla tavala on johtajat höhötelleet saikuttaville työntekijöille. Joten asia ei liikuta minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän