Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit: Kuinka paljon miehet maksavat " turhia" kulujanne?

Vierailija
31.08.2006 |

Tuli tuosta toisesta keskustelusta mieleen tällainen asia, että kuinka paljon teidän muiden miehet huolehtii vaimojen " turhista" kuluista? Eli kampaajat, vaatteet yms.

Meillä mies maksaa kaikki ruuat ja muut yhteiset menot. Minä maksan hänelle tietyn summan lainanlyhennystä varten joka kuukausi ja huolehdin omat laskut ja suurimman osan lapsemme kuluista. Tai siis lapsilisillä maksetaan lapsen vaatteet yms.

Ylimääräistä rahaa ei mulle jää, että saisin vaatteita tai pääsisin kampaajalle. Mies ei näitä minulle maksa, enkä ole koskaan pyytänytkään, kun olen ajatellut ettei ole hänen asiansa.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä tynnyrissä olet kasvanut? onhan sellaisia naisia, paljonkin. Niitä miehiä muuten kutustaan " rentuiksi" ;D no joo, vitsi..

Meillä on tosiaan niin että minä tienaan, mies on hoitovapaalla. yleistymään päin, muuten..

Vierailija
42/46 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ukko on pienen palkkansa tuhlannut ravihevosiin tai just niihin huoriin..

Osuiko miten lähelle!

Ei pidä ottaa luuseria jos se raha noin merkitsee : )

Itse tulen toimeen omillani vaikka kotiäiti olenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuitenkin kartuttaa mulle vapaaehtoista eläkettä, maksaen sen omasta palkasta. Koska kotiäidin tulevaisuus rahallisesti ei kovin houkuttele ja tuet ovat kyllä aika miniä.

Mutta muuten kaikki kampaajat, vaatteet jne käytän yhteisistä rahoista.

Vierailija
44/46 |
31.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kantaa kortensa talouden eteen, niin teioilla kuin rahallisesti. Ja siitä potista hoidetaan perheen asiat ja maksetaan koko perheen menot! Olen kotiäitinä nyt tämän hetken, syystä että meillä on pieniä lapsia ja mies tekee uraa. Sitten kun lapset vähän kasvaa, palaan työelämään. En silti tule koskaan tienaamaan niin paljoa kuin mieheni tienaa. Hänen ei kuitenkaan tulisi mieleenkään alkaa rajoittamaan minun kampaajakäyntejä tms. Jokainen tehköön miten haluaa. Ilmeisesti ollaan sitten niin erikoisia ihmisiä, kun näin tehdään.

Vierailija
45/46 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on teillä aika huonoilla kantimilla, jos et voisi tuoda rahaa perheeseen ja antaa miehesi käyttää sitä, mikäli hän joutuisi työttömäksi.

Vierailija:

Näyttäkää nyt yksikin perhe (siis tosielämässä, ei vaan täällä netissä) jossa nainen tuo pyyteettömästi rahan talouteen ja makselee siitä vielä mukisematta miehen harrastukset, vaatteet ja moottoripyörät ja mies saa työttömyyskorvauksensa/osa-aikatyön palkkansa vain ja ainoastaan omaan käyttöönsä.

Minä maksoin meidän elämisemme, kun mieheni opiskeli. Siivouksella nyt ei niin hirveästi juhlittu, mutta ihan hyvin rahat riittivät myös mieheni kuntosaliharrastukseen.

Mieheni maksoi meidän elämisemme, kun minä opiskelin. Hänen palkkansa oli toki suurempi, kuin minun siivouksella tienaamani, mutta elämä on (tai miehen euro on - tämä tilanne ei taida olla minun vikani).

Kun mieheni oli hoitovapaalla, minä tienasin. Kun minä olin hoitovapaalla, mieheni tienasi.

Aina olemme molemmat saaneet harrastaa. Joskus vähän halvempia harrastuksia ja joskus kalliimpia.

Vierailija
46/46 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan tasa-arvo on sitä, että äiti kitkuttelee sillä kh-tuella maksaen silti puolet kaikesta. Hyvässä lykyssä tehdään jopa velkakirjoja..

Mitä se feminismi alunperin tarkoittikaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan