Taas on ENNUSTAJA linjoilla!
Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :)
Kerro siis minulle:
Horoskooppisi
Sukupuolesi
Ikäsi
Hiustesi luonnollinen väri
Huolesi liittyen ihmissuhteisiin
Ja palautteesi siis tahtoisin!
Kommentit (120)
Neitsyt nainen, 30v, tummanruskeat hiukset.
Kestämmekö kumppanini kanssa myös vastoinkäymiset? Entä jäämmekö lapsettomiksi? Onnellisia vuosia tuleeko?
Annan palautteen.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:26"]
Kauris nainen 38 ruskeat Kestääkö suhde, kestääkö terveyteni?
[/quote]
Ei kestä kauan.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 22:06"]Hei!
Olen 34-vuotias ruskeatukkainen rapunainen. Miten näet parisuhteeni mieheni kanssa? Entä ystävyyssuhteeni? Yksinäisyyttä tunnen joskus..
[/quote]
No. 67 oodottaa myös vastaustasi ja varman palautteen saat.
Kaksonen
nainen
44 v.
hiukset:oljen/kullan väriset
Miten tulevaisuudessa mieheni ja minun suhde. Tällä hetkellä vaikeata olesuhteiden pakosta.
Härkä, nainen, 22 v, hiukset vaaleanruskeat. Milloin tapaan elämäni miehen ja millainen hän on?
Neitsyt.
24 v. Ja hiukset ovat maantienharmaa/ruskeat.
Oma tulevaisuus. Pitäisi ensi kevään yhteishaussa hakea kouluun..
Rapu
Nainen
21
Tuhkanvaaleat
Millainen tulevaisuus minulle näkyy? Onko avomieheni minulle se oikea?
Oho kato ihmissuhteet, hyvin luin taas :D
Vaaka, nainen, 25v. Hiukset punertavat.
Tuleeko meille lisää lapsia?
Kaksonen, nainen, 24, vaalea maantie. Kuinka käy ihmissuhteideni? Saanko tärkeät ihmiset takaisin elämääni?
Oinas nainen 40v ja keskiruskeat hiukset. Löydänkö vielä elämääni rakkauden ja meneeköhän vielä pitkään.. Kiitos!
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:03"]
Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :) Kerro siis minulle: Horoskooppisi Sukupuolesi Ikäsi Hiustesi luonnollinen väri Huolesi liittyen ihmissuhteisiin Ja palautteesi siis tahtoisin!
[/quote]
Härkä 29 v, tuhkanvaalea. Millainen on tuleva mies, milloin kohtaan?
Kaksonen nainen 20 hiukset suomalaiset maantienharmaa/ruskea..
onko avopuolisoni minulle se oikea vaikeuksistamme huolimatta?
Annan palautteen.
Neitsyt, nainen, 36, maantienväriset. Jäädäkö tähän kylään elämään elämääni vai lähdenkö?
Eli mille kustantamolle se lopulta päätyy? Ja missä kuussa?
Rapu nainen 39 ruskea. Saanko toivotunlaisen vastauksen miehelle esittämääni kysymykseen? Onko toivotunlainen vastaus kuitenkin väärä?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:25"]
Eli mille kustantamolle se lopulta päätyy? Ja missä kuussa?
[/quote]
Äh. En kerro speksejä itsestäni, koska en usko horsokooppeihin enkä ikään ja sukupuolikin on vain sopimus. Mutta jos olet OIKEA ennustaja, tiedät, kyllä mistä puhun
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:03"]
Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :) Kerro siis minulle: Horoskooppisi Sukupuolesi Ikäsi Hiustesi luonnollinen väri Huolesi liittyen ihmissuhteisiin Ja palautteesi siis tahtoisin!
[/quote]
Palautteen saat takuuvarmasti!
Olen tummaverikkö, vesimiesnainen, ikää 36. Ihmissuhteissa mietin itseäni vähän vanhempaa miestä, vaalean tumma.. Mitä näet hänestä? Mitä meille tapahtuu?
Suuret kiitokset jo etukäteen!
Kauris
nainen
38
ruskeat
Kestääkö suhde, kestääkö terveyteni?
Kaurisnainen, 42 v., maantienväriset hiukset. Vieläkö tapaan ulkomaalaisen miehen, jonka kanssa oli kesällä sutinaa? Mitä hän ajattelee minusta?