Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas on ENNUSTAJA linjoilla!

Vierailija
10.10.2014 |

Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :)

Kerro siis minulle:

Horoskooppisi
Sukupuolesi
Ikäsi
Hiustesi luonnollinen väri
Huolesi liittyen ihmissuhteisiin

Ja palautteesi siis tahtoisin!

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:41"]Skorpioni, 41, vaaleahko, miten tulee käymään tämän parisuhteeni kanssa?, palautteen annan varmasti. [/quote] Hyvin. Näen luottamuspulaa. Näen myös vahvan mieshahmon, etäisen (menneisyys?) mutta sellaisen joka vaikuttaa. Jomman kumman osapuolen täytyy oppia antautumaan (sori en keksi parempaa sanaa) jotta suhde toimii! Tsemppiä, näen pitkän tulevaisuuden. Ap

[/quote]

Niin, luottamuspula kai se on, vaikkei niinkuin se yleensä ymmärretään. Ja sekin on varmasti totta, ettei tästä oikein mitään tule ilman tuota ns. antautumista, olisiko oikeampi sana luottamukseen heittäytyminen tai jotain.

Tuota mieshahmoa taas en ymmärrä, mistä sen vetäisit. Mutta kiitos kuitenkin ennustuksesta!

Vierailija
22/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:55"]Numero 9 jätettiin väliin. Alkaa jo masentaa, tie kuinka mones kerta kun minulle ei ennusteta. Näkyykö siellä jotain kamalaa sitten :( ahdistaa.
[/quote]

Vastaan pian. Odota hetki.

Ap

Vierailija
24/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauris, nainen, 29, maantieharmaa. Päädynkö yhteen rakastamani naisen kanssa?

Vierailija
25/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
26/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa takuuvarma palaute. Itsekin aina välillä tarotkorteillani leikittelen :)

35 vuotias nainen. Neitsyt, Hiukset maantienharmaanruskeat jos oikein muistan. Rakastaako hän minua kun se ei aina näy? Miten parantaa suhdetta vai kenties lopettaa?

Nimimerkki Aurora Borealis

Vierailija
27/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan myös palautetta jos vastaat t. 10

Vierailija
28/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä elämäni mies, vai oliko edellinen se? Palaanko hänen kanssaan yhteen?

Vierailija
29/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapu, nainen, 53v, ruskeat hiukset. Löydänkö vielä miehen itselleni?

Vierailija
30/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyt, nainen, 33v. Hiusten luonnollinen väri kaiketi sellainen kaura/ osittain maantie.

Perheemme tulevaisuus huolettaa. Saammeko koskaan kiusantekijästä rauhan? Miten lapset kasvavat aikuisuuteen?

Vierailija
31/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:03"]

Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :) Kerro siis minulle: Horoskooppisi Sukupuolesi Ikäsi Hiustesi luonnollinen väri Huolesi liittyen ihmissuhteisiin Ja palautteesi siis tahtoisin!

[/quote]

Rapu, nainen, 50 v., tummanruskeat hiukset. Miten minun ja mieheni suhde tulevaisuudessa? Ja onko se mahdollista, mitä ajattelen?

Vierailija
32/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapunainen, 44v, vaaleat hiukset.

Tapaanko sielunkumppanini (mies ) lähiaikoina?

Mitä eräs nuori mieshenkilö minusta ajattelee?

Vierailija
33/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härkä,nainen,29v,hiukset keskirusket,parisuhteessa ollut 1,5v ja asutaan yhdessä lasteni kanssa,eivät ole nykyisen mieheni. mennyt huonommin jo pidemmän aikaa,oikeastaan koko suhteemme on ollut aika räiskyvä,kun riitelemme (viikoittain) niin se on aika järkyttävää ja aina jompi kumpi on muuttamassa pois,usein mies. Mutta kun rakastamme niin rakastamme kunnolla. Olemme kihloissa ja sormuksetkin lähtee lähes joka riita sormesta pois. riidat kestää pahimmillaan 4pv. Mies haluaisi omia lapsia,minä en vielä koska riitelemme paljon. Mies on todella mustasukkainen ja omistushaluinen,niin minäkin nykyään koska teen samaa kuin mieheni.

Silti emme ole eronneet vaikka näin mennyt aina.

Onko meillä oikeasti mitään tulevaisuutta?Onko tämä mies elämäni mies? Mitä elämässäni tulee tapahtumaan?  Annan palautetta varmasti

Vierailija
34/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
35/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:21"]Oinas nainen 40v ja keskiruskeat hiukset. Löydänkö vielä elämääni rakkauden ja meneeköhän vielä pitkään.. Kiitos!
[/quote]

En näe parisuhdetta ihan heti, mutta sanoisinko vuoden- kahden sisällä? Näen tuttavuuden (työtoveri?) joka voisi kehittyä joksikin muuksi. Panosta siihen.

Ap

Vierailija
36/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:45"] 

Olen 25v nainen, horoskooppi kaksonen. Hiukset vaaleanruskeat. Avioliitossa olen onnellisesti ja vauva tulossa. Meneekö kaikki hyvin ja kumpi sieltä tulee? :) Annan palautetta1
[/quote]

Näen vahvan mieshenkilön joten veikataan poikaa! Työn ja tuskan takana on.

Ap

Vierailija
37/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro9 antaa palautteen ja kiittää vastauksestasi. 1-2vuoden odotus kuullostaa ihan hyvältä ja realistiseltakin. Tuttavuudesta en osaa sanoa niitä riittää muttei työtovereissa. Vaikea sanoa mihin tuttavuuteen tulisi panostaa. Panostan kaikkiin, kuten ennenkin :) Kiitos ja mukavaa viikonloppua! t.9

Vierailija
38/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:55"]nro9 antaa palautteen ja kiittää vastauksestasi. 1-2vuoden odotus kuullostaa ihan hyvältä ja realistiseltakin. Tuttavuudesta en osaa sanoa niitä riittää muttei työtovereissa. Vaikea sanoa mihin tuttavuuteen tulisi panostaa. Panostan kaikkiin, kuten ennenkin :) Kiitos ja mukavaa viikonloppua! t.9
[/quote]

Kiitos palautteestasi! Työtovereilla voi kortit tarkoittaa myös harrastus - tai muitakin satunnaisia tuttavuuksia. ;)

Ap

Vierailija
39/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas, nainen, 50, keskiruskeat hiukset. Mieltäni vaivaa mies, joka jätin kauan sitten. Syynä käytännön vaikeudet. Se tuntui järkevältä ratkaisulta silloin, mutta tajusin paljon myöhemmin, että oli julmaa häipyä mitään sanomatta. Onko hän unohtanut, vai muistaako hyvällä vai pahalla. Onko syytä ottaa yhteyttä vai antaako olla.

Vierailija
40/120 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 jäi välistä ja niin jäi moni muukin.

T. 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä