Taas on ENNUSTAJA linjoilla!
Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :)
Kerro siis minulle:
Horoskooppisi
Sukupuolesi
Ikäsi
Hiustesi luonnollinen väri
Huolesi liittyen ihmissuhteisiin
Ja palautteesi siis tahtoisin!
Kommentit (120)
Unohdit ennustaja-eukko kertoa paljonko veloitat tästä paskan puhumisesta? Minäkin voin ennustella kenelle vaan ja ihan ilmaiseksi.
Kaksonen, nainen, ikää 34, naimisissa ja kaksi alle kouluikäistä lasta..
Kestääkö liittomme ikuisesti? Kestääkö rakkaus?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:27"]Kaksonen, nainen, ikää 34, naimisissa ja kaksi alle kouluikäistä lasta..
[/quote]hiukset vaalean ruskeat :)
Neitsyt, nainen, vaaleanruskeat hiukset, 30 vuotias. Rakastan kahta miestä. Toisen kanssa olen naimisissa. Kertoisitko mitä näet tulevaisuudessa?
Palautetta annan varmasti myöhemmin. :)
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:57"]Neitsyt, nainen, vaaleanruskeat hiukset, 30 vuotias. Rakastan kahta miestä. Toisen kanssa olen naimisissa. Kertoisitko mitä näet tulevaisuudessa?
Palautetta annan varmasti myöhemmin. :)
[/quote]
Pidä se nykyinen. Oikeasti. Se toinen ei ole rehellinen sinulle.
Ap
Skorpioni, nainen, 26v, tumma polkkatukka
-miltä tulevaisuus näyttää, onko vauvamme (taas) koliikki?
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 23:27"]Kaksonen, nainen, ikää 34, naimisissa ja kaksi alle kouluikäistä lasta..
[/quote]hiukset vaalean ruskeat :)
[/quote]jäin välistä :(
Leijona nainen, 23 v, tummahko. Onko poikaystäväni tällä hetkellä uskollinen? Onko hän tuleva aviomieheni? Näkyykö jotai erityistä?
Palautetta saat varmasti :)
Skorpioninainen 40 v, tummanruskea tukka. Saammeko mieheni kanssa vielä toivomamme 5. lapsen? Varma palaute.
Mielenkiintoinen ketju... Tekis mieli vastailla joihinkin mutten viitsi sekaantua ;) Joku on jaksanut ahkerasti alapeukuttaa kaikki kysymykset läpi... Kyynisyys sairastuttaa ihmisen.
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 20:03"]Ennustan sellaisille kysyjille, jotka takuuvarmasti antavat minulle palautteen ennustuksesta. :)
Kerro siis minulle:
Horoskooppisi
Sukupuolesi
Ikäsi
Hiustesi luonnollinen väri
Huolesi liittyen ihmissuhteisiin
Ja palautteesi siis tahtoisin!
Vaaka
31
Nainen
Vaalea (ruskea)
Monta vuotta elän vielä yksin?
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="10.10.2014 klo 21:44"]
Rapunainen, 44v, vaaleat hiukset.
Tapaanko sielunkumppanini (mies ) lähiaikoina?
Mitä eräs nuori mieshenkilö minusta ajattelee?
[/quote]
ENNUSTAJA! Jos tulet vielä linjoille, niin vastaisitko tähän yllä olevaan. Kiitos<3
Ennustaminen on Jumalan silmien edessä Syntiä. Lopeta touhu ja Rukoile Jumalalta parannusta. Sinäkin voit päästä Jumalanlapseksi jos haluat uskoa! Rukoilen että Jumala herättää omantuntosi.
[quote author="Vierailija" time="14.10.2014 klo 20:19"]Ennustaminen on Jumalan silmien edessä Syntiä. Lopeta touhu ja Rukoile Jumalalta parannusta. Sinäkin voit päästä Jumalanlapseksi jos haluat uskoa! Rukoilen että Jumala herättää omantuntosi.
[/quote]Minulla on sellainen mielikuva ,että Raamatussa on kerrottu eräästä noidasta.Ja joku Uskovainen ihminen saarnasi hänelle Synnit anteeksi( niin se pahahenki ajettiin pois )ja tästä noidasta tuli uskovainen.
Kalanainen 39 v. Löydänkö uuden työpaikan vuoden sisällä?
Kauris, nainen, 19 vuotta, ruskeat hiukset. Miten tapaan elämänkumppanini?
Nyt ennustaja ja hyväuskoiset hölmöt asiakkaat äkkiä Auroran psyk.polin päivystykseen! Pari viikkoa suljetulla ja sähköhoitoa lisäksi, laittaa synapsit päässä kohdilleen.
88 kiittää. Luulen, että minua ei hyväksikäytetä...tai mistä minä tiedän. Ennemmin voi olla toiste päin, mutta kiitos. Pistää kuitenkin ajattelemaan...